Nu Online
Momenteel zijn er 270 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verrassing bruid en bruidegom

  19-6-2011 10:31:19
Hey brides en brides-to-be,

Vorig jaar heb ik mijn droomdag al kunnen beleven. Vrienden van mijn man en mij hebben toen een super verrassing in elkaar gestoken voor ons. Was een soort spel met vragen over ons en om te antwoorden moesten we onze schoenen in de lucht steken. Per juist antwoord kregen een stukje van de cadeau.

Een van die vrienden trouwt binnenkort en we zijn aan het brainstormen over een dergelijke verrassing / spel voor het koppel. Dus als je zelf iets leuk hebt meegemaakt of je hebt onlangs op een bruiloft iets super origineels gezien, mag je deze steeds laten weten! Mag ik wel vragen om dit in een privé-bericht naar mij te sturen, want de toekomstige bruid zit ook af en toe op dit forum heb ik gezien. Alvast bedankt voor jullie hulp!!

groetjes

sofie

Sofie
28-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1707


Hilde
7-9-2012
 Meld misbruik19-6-2011 19:00:54

Toen mijn broer/schoonzus getrouwd zijn vorig jaar, hadden ze met een projector/scherm foto's laten zien van hun twee van de voorbije 12 jaar dat ze samen waren. De mensen van de suite moesten ieder om beurt een vraag stellen.Bij elke vraag, kwam een andere foto. Het publiek en bruid/bruidegom moesten in het vak JA of NEEN gaan staan. Ze lieten eerst het publiek kiezen en dan ging het getrouwd koppel zelf in het juiste vak staan. De personen die in het verkeerde vak stonden, vielen af en mochten niet meer meedoen. Tot er uiteindelijk 1 persoon over bleef en dat was de winnaar. Het getrouwde koppel moest de winnaar trakteren op een etentje met alles erop en eraan, bij hun thuis.
Was héél leuk om te doen en de zaal liep helemaal los. De foto's erbij waren soms echt wel lachwekkend! :)



Annelies
22-7-2011
 Meld misbruik20-6-2011 7:34:33

En of ik hier af en toe op zit! Ik zag jou foto staan en was te nieuwsgierig. Maar toen ik doorhad waarover het ging, ben ik gestopt met lezen Sofietje. Ook de reactie hierboven heb ik niet gelezen, echt waar. En ik beloof dat ik dit topic niet ga volgen, op mijn communiezieltje. Ik had wel al iets verwacht, omdat we het onderling nog nooit gewoon hebben afgegeven, maar nu ben ik natuurlijk nog nieuwsgieriger. Nog 32 dagen wachten...
Aan alle brides & gromes to be: reageer op Sofies persoonlijke adres! Dan kan ik het zeker nooit zien.



Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik20-6-2011 12:04:32

@ Annelies: Oei Oei, dit hadden we dus willen vermijden!! Maar ik geloof je als je dit niet meer gaat lezen :-) Misschien moet ik een schuilnaam maken :-)

@ iedereen: Dus iedereen die nog een idee heeft ofwel privébericht ofwel via sofienelissen3020@hotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...