Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ZO spannend & gelukkig: ik heb mijn trouwkleed gevonden!!!

  19-6-2011 8:59:26
Hei bruidjes to be!!

Gisteren was mijn eerste dagje wedding dress shopping gepland samen met mijn zus (is mijn getuige), mijn mama en toekomstige schoonmama (die enkel maar zonen heeft ds was dolblij dat ze mocht meegaan, het is de eerste keer). Voor mijn mama was het ook de eerste keer want mijn zus heeft haar kleed laten maken en haar er niet bij betrokken

Onze eerste winkel was Amiga Pronovias in Breda. Ik had een goed idee van wat voor stijl ik wou en had dus nogal wat foto's mee/afgedrukt. Ik moet zeggen supergoeie ontvangst, heel hartelijk (eigen aan de Nederlanders :-)) Ze had een 7tal kleedjes uitgezocht. Het eerste dat ik aanhad was echt mooi, maar het was de eerste keer dat ik uberhaupt een trouwkleed aanhad dus was voor een emo-kieken zoals ik sowieso al speciaal! De stof was echter niet helemaal mijn ding. We mochten ook heel de tijd foto's trekken, superleuk!!
Long story short (voor ik jullie begin te vervelen): er waren twee kanshebbers maar geen alombekend wauw-gevoel. Ik dacht dat ik mss te nuchter was voor zo'n wauw gevoel en moest gaan voor een : supermooi kleed en het staat mij goed-gevoel.
Twee jurken laten noteren, lagen toch ook wel iets boven budget (3500 euro) dus op naar de tweede winkel.
Daar was de ontvangst minder hartelijk en hectisch en werden mijn 'gasten' van mij weggehouden en mochten we geen foto's trekken (wegens gevaar op kopiëren, vreemd want je vindt het toch op internet?) Het waren echter stuk voor stuk praaaaaaaaaaaaachtige jurken van Pronovias en bij de eerste had ik iets van: wauw, wauw WAUW!!! Helemaal mijn ding, staat me geweldig (ahum ahum) én mijn verloofde gaat dat ook zeker mooi vinden! (zo zei mijn schoonmoeder ook,joepie!).
De verkoopster ontdooide, heb nog enkele prachtjurken aangehad maar mijn hartje was al verpand.... aan jurk nr.1!!

Ik ga 'voor de zekerheid' en om er nog extra plezier aan te beleven (ZO leuk om zo'n prachtkleedjes aan te passen!) toch nog eens naar 2 winkels gaan zo snel mogelijk. Heb zo genoten van gisteren!!

Woops, toch een lang verslagje geworden, mijn excuses ;)

Groetjes
een super excited blij en trots bruidje to be!





Emily
26-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 2063


Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik19-6-2011 9:45:27

Ah dat is echt leuk en spannend hé! Als je in Nederland zou gaan, ik vind het merk Ladybird ook heel mooi. Ik heb zelf ook een Pronovias besteld, model Albeniz. Welke heb jij aangehad?



sarah
17-12-2011
 Meld misbruik19-6-2011 9:50:57

Emily,
dikke proficiat! Pronovias heeft inderdaad prachtige jurken en toch een zeer groot gamma. Van sober tot ja veel frul; maar voor ieder wat wils
Ik mocht tijdens het passen ook geen fotos nemen hoor.
Een foto op het internet of verschillende op je lichaam met meer details; maakt een groot verschil voor een naaister.

Geniet ervan!





Elien
21-4-2012
 Meld misbruik19-6-2011 12:01:16

Emily,

Zo leuk dat jij je droomkleedje al hebt gevonden!
Pronovias heeft prachtige jurken, mogen we weten welke je aanhad?
Voor mij is het nog tot augustus wachten (vol spanning) om mijn eerste kleedjes aan te trekken. (spannend!)





Emily
26-5-2012
 Meld misbruik19-6-2011 12:08:58

Hei ladies! Ik heb er in totaal denk ik 12 aangehad, van jesus peiro, pronovias, ellie saab e.d. Maar het wordt dus een Pronovias. Ik kan hier echter niet zeggen de welke, wegens mogelijke pottenkijkers op dit forum ;-) Als jullie willen stuur ik het wel in een privé berichtje!



Claudia
26-5-2012
 Meld misbruik19-6-2011 13:14:24

Hey Emily,

Je mag het altijd sturen in een privé-berichtje, nieuwsgierig als ik ben.
Fijn dat je zo een leuke dag hebt gehad. Ik zou waarschijnlijk ook nog wat meer gaan passen. Gewoon voor de fun ;)
Zelf ga ik pas in oktober of zo eens kijken voor een kleedje. Maar hier kriebelt het toch ook al heel hard.


Claudia



Ellen

 Meld misbruik19-6-2011 14:11:22

Hey Emily,

Proficiat met je huwelijk en de aankoop van je kleed.
Ik heb ook een Pronovias trouwjurk gekocht. Het zijn allemaal prachtige jurken en inderdaad voor elk wat wils.

Wil je me eens het type doorsturen via mail naar
ellen_vanzele@hotmail.com

Dan wil ik het mijne ook wel eens doorsturen maar liever niet via het forum want er lezen hier wel veel mee.



nathalie
2-7-2011
 Meld misbruik19-6-2011 21:18:15

Hoi!

Pronovias..; super je gaat sowieso stralen!!!

Ik heb zelf ook voor pronovias gekozen en binnen 2 weken mag ik het eindelijk aantrekken!! kan al niet meer wachten..

Je mag altijd een berichtje sturen want ben ook erg nieuwsgiering naar jouw model

vandendaele.nathalie@gmail.com

groetjes
Nathalie



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik19-6-2011 21:24:49

Hey,

Ik ben zelf ook super nieuwsgierig!! Het zijn echt prachtige jurken van het merk pronovias, en zeker die met veel kant enzo...

Veel groetjes Ellen

hermansellenhenri@gmail.com



Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik20-6-2011 13:38:04

Hey Emily!
Je mag mij ook een privéberichtje sturen aub!
Ik ben ook HE-LE-MAAL weg van de Pronovias-jurken dus ik ben heel benieuwd dewelke jij hebt gekozen!! P.S. Mijn nicht heeft haar trouwkleed bij Amiga in Breda gekocht maar dat is toch niet helemaal goed gelopen...! xxxx



Emily
26-5-2012
 Meld misbruik20-6-2011 18:06:30

Ik stuur jullie zo dadelijk een privé berichtje!
@ Bruidje: Amiga was super om te passen (heel vriendelijk en veel mogen aandoen, maar niets volledig naar mijn zin) alhoewel ik de indruk had dat ze niet meer zoveel hadden... Maar heb daar dus geen kleed besteld. Nu ik het hier van jou lees ben ik dus blij ;-)



Karen
16-6-2012
 Meld misbruik20-6-2011 20:57:48

Hey Emily,

Ook ik wil in september mijn Pronovias kleedje gaan zoeken. Denk dat ik ongeveer elke dag naar de website surf, jeee

Wil jouw favorites wel eens zien, kan de mijne ook altijd eens doorsturen. Ben zo benieuwd om ze te passen, maar heb geen benul van prijzen en zo ... spannend!

karen_haeck@hotmail.com

groetjes,

Karen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info