Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vraag over wettelijke regeling om thuis te blijven om voor de kinderen te zorgen

  9-6-2011 13:17:59
hallo dames

ik heb een vraagje weet niet zeker of ik hier goed dit met deze vraag, maar mrien kan iemand mijn toch helpen

nu gaan we volgde jaar trouwen en willen we aan kinderen beginngingen.
en aan gezien dat de opvang ook veel duren gaat worden en we vinden als je aan kinderen begind er voor ze moet zijn. dus zijn we van plan dat ik thuis ga blijven om voor de kinderen te zorgen, maar we wetten niet hoe dit in de weet is geregeld is. En op internet komen we er ook niet echt uit.

Weet iemand hier iets van af en kan ons helpen




francis
6-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1135


Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik9-6-2011 13:57:48

Hallo,
ik ben nu ook thuis voor de kindjes.
Je man moet gewoon op zijn werk melden dat je ten laste gaat staan van hem zonder inkomen en zij doen normaal gezien de rest.
En je moet je dan ook wel uitschrijven bij VDAB en andere instanties, anders blijven ze je lastig vallen om werk te zoeken.
Groetjes



francis
6-7-2012
 Meld misbruik9-6-2011 14:12:04

lesley
heel erg bedankt

maar ik woon in Nederland dus zal het wel het uvw zijn

nog maals heel erg bedankt





Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...