Nu Online
Momenteel zijn er 268 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje van onze dag

  8-6-2011 10:52:52
Na de foto's snel te posten, hier het verslag van onze dag:

Vrijdag rond 23u gaan slapen.. Jaja en zoals gevreesd, duurde het toch lang voor ik vertrokken was. Raar, want echt zenuwen had ik niet. Uiteindelijk ben ik dikwijls terug wakker geworden, bang om te overslapen denk ik
Om 5u50 opgestaan, ding dong, 6u onze visagiste Doenja is aangekomen!
Samen met mijn (toen nog) toekomstige man de lakens van ons bed nog verschoond, want 's avonds kwam de babysit van ons zoontje bij ons slapen. Mijn getuige en schoonzus komen aan om zich onder handen te laten nemen door Doenja... Kurt, onze videograaf was ook mooi op tijd: 6u20. Dan even hectisch momentje want mijn ventje moest vertrekken en ik moest checken dat hij niets vergeten was. Zo uur uit oog verloren: 6u30: moest al bij kapper zijn!! Al een geluk maar 2 min van mijn deur.

Daar liepen we dan vertraging op: volgens planning kapper zou ik om 7u terug kunnen vertrekken, maar dat werd gauw 7u30 (maar het resultaat mocht wel gezien worden). Stress!!! Even sms gestuurd naar mijn toekomstige dat hij zeker NIET vroeger dan 8u45 mocht aankomen Al een geluk kon Doenja goed haar planning aanpassen en om 8u15 was ik klaar met make-up.
Ondertussen waren ze de ballondecoratie en broodjes komen brengen zoals gepland.

En daar kwam de echte stress aan: zoontje aankleden, mama kalmeren (was zenuwachtiger dan ik), bruidsmeisje kwam aan met ouders, moest hen dan ondertussen zeggen waar drank en dergelijks stond (zij gingen suite "bedienen"). Stond even te beven als een rietje... 8u30: oef ceremoniemeester was er. Stress viel van me af!

8u40 met de suitedames naar boven om mij in mijn kleed te steken.. Wat een zalig moment, ook de gezichten van iedereen dat me nog niet had gezien, waren een zalig gevoel.

8u50 Daar was mijn schatje! Mijn hart bonkte toch serieus.. Ding dong... En daar stond hij: stralend met het PERFECTE bruidsboeket en daar waren mijn eerste traantjes!

Dan hebben we nog een kleine receptie thuis gehouden, ondertussen kregen we de briefing van de ceremoniemeester, nog eens snel naar toilet: met dank aan mijn getuige, die me heel de dag met een glimlach heeft geholpen

Tegen 9u30 zijn we beginnen instappen in onze retro-bus.
Om 10u was het dan zo ver: we zijn man en vrouw geworden! Zo'n kippevel-moment, had dat nooit durven denken...

Tegen 10u30 waren we dan aan het fort van Kessel foto's gaan nemen met de suite. Tegen 11u05 wou onze ceremoniemeester toch vertrekken richting kerk, ookal ben je daar op 10 min, maar hij wou het zekere voor het onzekere nemen wat ik wel kan begrijpen. Dus tegen 11u15 waren we aan de kerk. Moesten we daar blijven zitten tot 11u30.... 31 graden buiten, geen airco en een trouwkleed aan... Ik voelde me zo afvallen .

En dan was het zover: suite naar binnen, mijn man naar binnen en dan ik met mijn papa. Zo'n zalig moment! En zoveel volk.. Had ik echt niet verwacht.

Onze vervangpastoor viel goed mee, enkel dat hij blijkbaar nog niet veel huwelijken had gedaan, dus was zelf zenuwachtig. Onze ceremoniemeester moest zelfs hem begeleiden!! Daardoor hebben we na de ringen ook niet gekust, want dit mag enkel als pastoor het zegt en dat deed hij dus niet Maar ja, dat hebben we dan goedgemaakt bij het buitenkomen uit de kerk.
Een regen van rijst overspoelde ons! Nog meer volk aan de kerk buiten EN de camions + kranen van mijn man zijn werk stonden daar met een immens spandoek: gefeliciteerd Bart en Kelly! Claxons gingen allemaal, mensen juichen, gevolg: daar stond ik weer te wenen

Tegen 13u waren we dan aan de feestzaal, daar een broodjeslunch gehad, tegen 14u wilden we vertrekken richting luchthaven, mijn man vraagt de sleutel van onze auto aan onze getuige: oei thuis vergeten! Allé eerst langs huis, nemen we andere auto wel. Komen aan, vragen we huissleutel aan getuige: oei die heb ik al aan mijn ma gegeven (die kwam in namiddag onze hond teugbrengen). Dus konden we niet binnen. Uiteindelijk zijn we dan meegereden met fotograaf en ouders van bruidsmeisje en waren we dus wel wat kostbare tijd kwijt. Zeker omdat we op luchthaven ook door douane moesten omdat we op tarmack mochten voor de foto's. Was heel leuk daar! Hebben veel felicitaties gekregen van het publiek (er was net een Fly In) en hebben we op tarmack voor al die mensen onze openingsdans geoefend (zien dat kleed niet in de weg ging zitten e)

Om 16u45 (dus eigenlijk een half uur te laat) zijn we terug naar feestzaal vertrokken, om 17u15 aankomen, snel verfrist, om dan onmiddellijk de eerste gasten te verwelkomen (17u30). Tegen 19u was iedereen aanwezig, allemaal aan tafel en lekker smullen van een overheerlijke BBQ en pronkijs!
21u kwamen de gasten aan van het dansfeest en tegen 22u30-22u45 hebben we onze openingsdans gedaan: probleem: mijn opgestoken kleed kwam terug los, dus het spectaculair einde hebben we niet kunnen doen, maar dat is niet opgevallen door de avondgasten! Dan de dans met mijn papa: en daar waren weer de tranen! Bij hem en mij...

Om 23u30 zijn er nog fritjes voorgeschoteld (hebben zeker tot 2u gebakken) en rond half 1 ook schepijs (heel de nacht blijven staan).

Het feest is losgebarsten en tegen 5u30 is de laatste gast de deur uitgewandeld! IEDEREEN vond het een superfeest!

EEN DAG OM NOOIT MEER TE VERGETEN en dat met dank aan:
- ceremoniemeester Hazenbosch te Lier
- fotograaf Marec te Werchter
- videograaf Kurt Vermylen te Balen
- visagie: Doenja Kessel
- kapper: De Hoofdzaak Kessel
- feestzaal Familia te Nijlen
- bus van Retro bussen
- fotoshoot: luchthaven Deurne (Stampe Museum)
- ringen van FDO
- trouwkleed Marylise van Cermo Turnhout
- kostuum Cossmo van Vergo Katelijne Waver
- kostuum zoontje: Suitsyouwell
- schoenen: Van Loock Zandhoven
- ballonnen: Balloonies Grobbendonk
- bruidsboeket: Van Nuffelen Broechem
- B&B 't Hemelryck Grobbendonk

Zo, denk dat ik niemand vergeten ben..

En de foto's:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1910457892632.107217.1577406289&l=3949e6ccc0


en

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1911715324067.107293.1577406289&l=6e5489bb99



Groetjes
mevrouw Peeters

Kelly
4-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 21 | Gelezen: 2970


Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik8-6-2011 10:57:43

Hoi Kelly,

Wat een leuk verslag! Van de foto's had ik al kunnen genieten... :-)
Van waar heb je je juweeltjes? Ze zijn prachtig mooi!

Groetjes
Filipa



Leen
28-5-2011
 Meld misbruik8-6-2011 11:01:10

Een hele dikke proficiat voor jullie beide!



vicky
10-9-2011
 Meld misbruik8-6-2011 11:44:02

mooie foto's zeker die van aan kessel fort wij hadden dat ook eerst willen doen maar zat dan ook met het weer in men hoofd en had zoiets van als het regent dan gaat mijn kleed er nogal uit zien en dus hebben we uiteindelijk besloten van onze foto's in het begijnhof van lier te nemen. nog eens proficiat he. xxx



Laura
30-6-2012
 Meld misbruik8-6-2011 11:45:45

Hallo,

Een heel leuk verslagje, leuk om te horen hoe het helemaal verlopen is.
Geniet van je van elkaar en veel geluk samen!

groetjes Laura



Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik8-6-2011 11:54:55

Heel leuk om je verslag te lezen en supermooie foto's!!! Je kleedje was ook mooi : simpel maar heel chique!
Wat hebben jullie ook een schattig zoontje, precies wel een deugniet! :-)
Geniet van de eerste periode als man-vrouw zijn en nog eens een dikke proficiat!!!!
XXXX



Emily
26-5-2012
 Meld misbruik8-6-2011 11:55:21

Proficiaaaaaaat! Superleuk verslagje en toffe foto's. Geniet van het kersverse huwelijksleven!



Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik8-6-2011 14:43:36

A ja: vergeten te zeggen voor degene die ook fotograaf Marec hebben en graag een voorsmaakje zien: de bovenste link is alleen van hem (album met 14 foto's), het andere album zijn foto's getrokken door vrienden van ons (daarom ook sommige wat troebel...)

Van zodra ik alle foto's van Marec heb, post ik dit album voor de nieuwsgierigen onder ons. Ik zag daar ook altijd graag wat werk van op voorhand!

@Filipa: juwelen heb ik zelf gemaakt.



Ulrike
28-4-2012
 Meld misbruik8-6-2011 14:44:49

wat een FANTASTISCHE foto's!

Het zag er een superdag uit met 2 supergelukkige mensen!





lieselot
23-7-2011
 Meld misbruik8-6-2011 15:11:18

Proficiat mevrouw Peeters!
Leuk om je verslagje te lezen. Het was duidelijk een zalige dag!
En ik herken veel dingen die bij ons ook zo gaan zijn: wij moeten ook andere lakens leggen voor de babysit, kapper ook op 2 min. van de deur, schoenen ook bij Van Loock, mijn aanstaande heeft ook zijn cossmo kostuum bij Vergo gekocht, mijn kleed is ook van Marylise, onze kindjes hun kleren komen ook van suitsyouwell... wel grappig!



Caro
1-10-2011
 Meld misbruik8-6-2011 15:25:27

Hey Kelly! Heel leuk verslagje!! Eerst en vooral een hele dikke proficiat!
Jouw planning tot de voormiddag was ongeveer hetzelfde zoals wij het zouden plannen. Heb een vraagje. De receptie 's morgens, na aankomst van de bruidegom, hoe lang duurde die bij jullie?
Mijn schoonmoeder heeft duidelijk laten merken dat ze het niet ziet zitten dat ze zo vroeg bij haar zoon moet aankomen, om dan samen te vertrekken naar waar ik zit en de receptie zal doorgaan. Wij daarentegen, willen kunnen genieten van het moment nadat we elkaar "voor het eerst" zien. Vandaar mijn vraagje..

Geniet van jullie wittebroodsweken!
Groetjes



Emmy
13-8-2011
 Meld misbruik8-6-2011 15:36:38

Kelly,

een hele dikke proficiat !!!
Je zag er echt ongelofelijk kap uit, zoooo mooi en ook zooo klassevol.
De liefde straalt er echt gewoon van af tussen jullie en jullie hebben ook zichtbaar genoeten. Je mag superfier zijn !!!
Heeellllleee mooie foto's.
Ik hoop dat we je hier misschien nog eens treffen ...
Zo niet, wens ik je alle geluk van de wereld toe
Liefs Emmy xxx



Caroline
23-6-2012
 Meld misbruik8-6-2011 15:37:35

Super mooie foto's!! Een dikke proficiat! En wat een leuk verslag! Uit je verslagje blijkt al dat Familia en DJ Ronnie goed waren... Hopelijk wacht er ons daar ook een super feest!



Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik8-6-2011 16:40:06

Hey,

Dikke proficiat! De foto's zien er echt leuk uit! Wij hebben ook Marec geboekt dus het was leuk om daar even nog wat werkjes van te zien en echt zo mooi!
Wij hebben van ballonnen ook Balloonies vastgelegd. Alleen weten we nog niet goed wat we juist willen bestellen, wat hadden jullie zoal? Hadden jullie bij jullie thuis ook ballonnen?

Groetjes, Clauida



Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik8-6-2011 16:50:25

Amai typfoutje, het is dus Claudia hé :)
Hadden jullie al gelijk een paar foto's van Marec gekregen dan?



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik8-6-2011 19:06:28

hallo, eerst en vooral ne dikke proficiat!!!
toen we dit busje zaterdag tegenkwamen in nijlen moest ik direct aan je denken omdat je zei dat je ging trouwen. mooi busje!! (jullie hebben we niet gezien het reedt naar de brug richting broechem enzo, mss naar huis?)
toen ik bij mijn grootouders aankwam begonnen zij ook meteen over dat ze een trouwer hadden gezien, zij hadden hun feest in de familia maarja dat is voor onze dag niet meer vrij... ik dacht weer aan jullie.
zij zeiden in ieder geval dat het er allemaal zeer prachtig uit zag
zo zie je maar dat je ook bij onbekende bent opgevallen!!
nog eens proficiat en geniet van het leven verder samen.



Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik9-6-2011 10:05:37

@ Claudia: we hebben enkel een staander genomen voor naast de voordeur en idd hij heeft de dag erop al enkele foto's gemaild als voorsmaakje

@ Dorien: als het rond 13u-14u was, dan was het idd de chauffeur die naar huis reed. O leuk dat we zijn opgevallen



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik9-6-2011 18:42:44

ja dan reed hij naar huis :)




Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik9-6-2011 19:06:16

Dikke proficiat! Zo mooie foto's...



frederica
19-6-2011
 Meld misbruik10-6-2011 10:40:21

Oooh Kelly, wat een tof verslagje en zo mooi dat jullie waren!Jullie passen zo goed bij elkaar. Ik ben blij dat jullie zo'n fantastische dag hadden. Proficiat en nog veel geluk samen met jullie zoontje.

Liefs,

Frederica



Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik28-6-2011 12:12:24

Een dikke proficiat

Leuk om te horen dat het bij jullie ook zo vlot is verlopen. Verslagjes zijn altijd zo leuk om te lezen en de toekomsigge bruidjes kunnen er misschien wel ideetjes uit halen. Meningen over locaties en ondernemers zijn zo leuk om te lezen.

Die eieren die je hebt weggedaan tijdens je vrijgezellen hebben ons beide wel prachtig weer opgeleverd. Bedankt daarvoor!

Groetjes

Evelien



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik19-8-2011 11:02:40

Hey,

Ben hier op het forum via de zoekfunctie de verslagjes van de bruidjes aan het nalezen... en ook jullie verhaal is echt super...

Ook heel mooie foto's!

Echt nog heel veel geluk samen. Voor jullie zit het er al eventjes op maar ik heb enorm genoten van jou verslag!

Veel groetjes Ellen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info