Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Burgerlijke plechtigheid

  26-4-2006 21:34:50
Wij trouwen voor de wet om 14u30 en voor de kerk om 15u. We denken dat het dan ook beter is om enkel de mensen van de suite naar het gemeentehuis te laten komen en de rest rechtstreeks naar de kerk, anders wordt het een hele volksverhuizing.
Zetten jullie beide uren en plaatsen op uitnodiging als het in beperkte kring is of enkel de kerk. En indien beide, zet je dan iets als 'enkel in familiekring' of zo?

Katrien
18-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 639


tamara
26-5-2006
 Meld misbruik26-4-2006 22:00:10

Hey Katrien,
ja wij zitten met hetzelfde, wij trouwen om 13u30 in stradhuis en om 14u in de kerk, wij hebben op onze uitnodigingen niet vermeld dat we trouwen in het stadhuis, we gaan er gewoon van uit dat de dichte familie meegaat.
anders wordt het idd een hele volksverhuizing, lol
veel succes
tamara
26/05/2006




9-9-2006
 Meld misbruik27-4-2006 9:27:28

Hey

Ik zou ook iedereen ineens op de misviering uitnodigen. In een stadhuis is over't algemeen niet zo heel veel plaats, en het gaat veel te veel tijd innemen eer dat iedereen binnen is en een plaatske heeft gevonden en dan weer buiten is enzo. Wij trouwen al 2 weken eerder voor de wet, en nodigne dan enkel de mensen uit die op onze 'grote dag' in de suite lopen.

Groetjes

Vicky
09.09.06




13-10-2006
 Meld misbruik27-4-2006 10:36:51

Hoi katrien,

wij zitten met hetzelfde probleem trouwen voor de wet om 11.30 en voor de kerk om 12.00. Wij hebben enkel op onze uitnodiging het uur van de kerk geschreven

groetjes
peggy 13.10.2006




10-6-2006
 Meld misbruik27-4-2006 11:16:21

Ook wij hebben enkel de misviering vermeld, maar zeggen tegen naaste familie dat ze ook welkom zijn in het gemeentehuis.
Katrien
10 juni 2006




6-5-2006
 Meld misbruik27-4-2006 12:14:22

Wij trouwen voor de wet om 10u30 en de kerk om 11u.

Ik heb er wel het uur van de wet opgezet. En daarna: u wordt vriendelijk uitgenodigd voor de misviering om 11u.

Trouwens, wie komt er nu naar het gemeentehuis als er ook nog een mis volgt? Dat doet toch enkel de naaste familie.

Groetjes,
Lindsay
06/05/06




15-7-2006
 Meld misbruik27-4-2006 14:53:22

Hallo Katrien,

Wij gaan ook enkel de misviering vermelden. We moesten in het gemeentehuis trouwens opgeven met hoeveel personen we aanwezig gaan zijn. Nu heb ik toch ook enkel de suite daarvoor gerekend en dan zijn we al met 20 man. Daarna moet iedereen die wil maar naar de kerk komen.

Groetjes,
Astrid.
15/07/2006





 Meld misbruik27-4-2006 17:14:07

wij trouwen om 10.30 u voor wet en 11.00 u voor kerk en zet het op alle uitnodigingen. Iedereen welkom hoewel er normaal niet veel nh stadhuis komen



Vanessa
9-9-2006
 Meld misbruik28-4-2006 23:24:50

Hoi Katrien
Ik zou enkel de mis vermelden op de uitnodiging en de mensen die je bij de wet erbij wilt, mondeling vragen, zo gebeurt dta meestal; wij trouwen 2 dagen eerder voor de wet.
Groetjes

Nes
09/09/06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info