Nu Online
Momenteel zijn er 188 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

korte tekstjes vr op uitnodiging

  10-4-2006 13:41:55
Hello,

Wij trouwen op 26 augustus 2006 en onze uitnodigingen zijn met een foto van ons (gemaakt bij fotograaf).
Ik had hier graag een (kort) origineel tekstje onder geschreven (niet te flauw aub)
Hebben jullie enige ideetjes voor ons?
Alvast bedankt hé!

ps: Onze pastoor wil dat we als voorbereiding een weekend of avond doen. Via "encounter" is altijd een weekend en dat gaat ons niet lukken. Hij zei dat er zoiets ook bestond in Geel en dat was een vrijdagavond.
Kent iemand dit? Groetjes,
Céline

Céline
26-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1135


Tina

 Meld misbruik10-4-2006 14:40:56

Onze pastoor wilde dat ook zo een weekend maar wij doen dat niet je bent er vrij in. Als je daar echt zin in hebt kan je het ergens anders doen maar is niet aan te raden ... :-)



Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik10-4-2006 15:51:50

bij ons noemen ze dat 'verloofdenontmoeting', is één dagje en dat wrodt georganiseerd door mensen die meewerken in de parochei.

't schijnt dat dat wel tof is, en je gaat dan langs de kraamkliniek in't ziekenhuis enzo (bij ons is dat in't ziekenhuis te doen)

ik kijk er toch al naar uit .. mijn vriendin gaat daar ook al naartoe, dus 't ga wel tof zijn.

groetjes
MIeke
13/05/06



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik10-4-2006 18:49:11

Hey,

wij gaan ook onze foto verwerken op de uitnodiging, maar we hebben nog niet veel ideetjes. Kan je de jouwe eens doormailen aub?

Groetjes,
Lieve
Ldeduytschaever@hotmail.com



Ingrid
27-5-2006
 Meld misbruik11-4-2006 8:03:16

Beste Celine,
Wij hebben ook onze foto verwerkt in een klavertje 4, heel mooi (ze zijn juist af de uitnodigingen, gaan deze morgen op de post !). De tekst binnen in de kaart is: "wij trouwen...en nodigigen jullie uit om deze heugelijke dag met ons te delen" in de linkerbovenhoek staat dan "om zolaat in het stadhuis van daar"
Als je nog info wil, of je wil dat ik er eentje opstuur (heb er namelijk 200 'verkeerde - lees: met schrijffout')
Groetjes, Ingrid
27/05/06
mobouckingrid@hotmail.com



An
24-9-2005
 Meld misbruik11-4-2006 15:52:07

Ik zoek een woord
een heel nieuw woord
een woord dat niemand kent
een woord dat zegt dat jij de liefste bent.



Elke
17-6-2006
 Meld misbruik12-4-2006 15:39:36

"The greatest thing you'll ever learn
is to love and be loved in return" - Nathalie Cole
of
"You don't marry someone you can live with
You marry the person who you cannot live without"
Die vind ik niet té soft maar wel écht en raar ... zo'n dingen klinken altijd beter in het Engels vind ik :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info