Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ouders/grootouders/receptie/avondfeest

  6-4-2006 11:34:18
Hela,

Wie van jullie zet de namen van ouders en grooutouders op de uitnodiging?
Ik wil dit wel doen maar dit betekent dat de uitnodiging echt helemaal vol staat (en formaat groter is direct duurder).
IS dit nog de gewoonte eigenlijk?
Wat doen jullie met de kaartjes voor receptie en uitnodiging? Ertussen?
En hoe formuleer je cadeautip en waar? Op aankondiging of uitnodiging?

Katrien
18-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1800


Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik6-4-2006 12:27:34

Bij ons staan de grootouders er niet op, om de simpele reden dat ze allemaal reeds gestorven zijn. 1 grootmoeder leeft nog, en daar heb ik geen goede band mee.

Onze ouders staan wel vermeld, maar niet op de traditionele manier. Er staat "Lindsay en Peter geven elkaar het jawoord op.... Dit melden u ook onze ouders, en dan hun namen en adres". Ik wil ze er zeker bij, ik trouw nog van thuis uit en ze betalen veel van de kosten.

Voor de receptie en het diner hebben wij aparte kleine kaartjes erbij gestoken.

Bij cadeautip heb ik een versje gemaakt:

Ons huisje is nu bijna gereed,
ook onze uitzet is compleet.
Dus geeft u graag een presentje?
Denk dan liever aan een centje.

Dit staat op de linkerbinnenkant van de uitnodiging. Samen met ons toekomstig adres.

Op de rechterkant staat dan het uur van de kerk en de wet, en onze ouders.

Groetjes,
Lindsay
06/05/06



soetje
16-9-2006
 Meld misbruik6-4-2006 12:35:09

Hoi Katrien,

Bij ons staan de grootouders er ook niet op (ik heb enkel nog 2 oma's en mijn ventje 1 oma die we zelden zien) Maar dan nog vind ik het persoonlijk niet écht nodig ze te vermelden.
Bij ons staat op de uitnodiging wanneer en waar we trouwen en dan links de naam en het adres van mijn mama, in het midden ons adres en dan rechts het adres van mijn schoonouders. Dit gewoon omdat er ook enkele mensen uitgenodigd worden die zij eigenlijk kennen en dan wordt de link makkelijker gelegd. Maar het financiële aspect heeft hier niks mee te maken want wij betalen alles zelf. Het is gewoon eigenlijk uit respect voor hen.xxxxx



kaatje
10-6-2006
 Meld misbruik6-4-2006 12:36:52

Hey,
Bij ons staan ook de ouders en één grootouder (de rest is reeds gestorven) op de uitnodiging. Wij hebben wel een klassieke uitnodiging.
De receptiekaartjes en avondfeestkaartjes komen er apart tussen.
Wij mogen zaterdag ons drukwerk gaan afhalen. Ben benieuwd!
Katrien
10 juni 2006



Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik6-4-2006 13:03:11

onze kaart kan je vinden op www.tomenmieke.be

op het kaartje links aan de binnenkant stond op of je naar receptei/avondfeest of dansfeest mocht komen

Mieke
13/05/06



marissa
18-8-2006
 Meld misbruik7-4-2006 7:16:35


Bij ons staan de ouders er niet op, we wonen tenslotte al 2 jaar apart, en dan zou ons kaartje ook veel te vol staan. Wij hebben 3 aparte teksten: een aankondiging , voor de receptie en voor de feest. Een kaartje tussen vond ik te onhandig en dan moet je nog eens extra betalen.



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik7-4-2006 8:55:06

Hey,

de grootouders staan er bij ons niet op, de ouders daar twijfelen we nog over. Ze betalen niet mee, maar ze hebben ons wel op de wereld gezet, dus ze zijn toch heel belangrijk geweest voor ons...

Lieve



Silvie

 Meld misbruik7-4-2006 10:43:10

Hoi, bij ons staan de ouders en grootouders (we hebben er jammergenoeg maar elk eentje meer) op de uitnodiging. Ondanks we alles zelf betalen. Gewoon uit respect, want dankzij hen allen zijn we er toch... Wij hebben aparte kaartjes voor ofwel receptie en avondfeest ofwel enkel avandfeest, die stoppen we er gewoon tussen. Helemaal onderaan op die kaartjes staat: cadeautip en dan een omslagje
Groetjes!



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik7-4-2006 11:21:56

Wel, dat dacht ik ook... dankzij hen zijn we er uiteindelijk en hebben we elkaar kunnen leren kennen.



Lien
26-5-2006
 Meld misbruik7-4-2006 14:32:15

hallo

bij ons staan de ouders en grootouders er op ! Ik vond het niet meer dan normaal aangezien wij beiden opgegroeid waren bij onze grootouders !

Op de kleine kaartjes staat dan gewoon Lien & Steven en hun ouders
nodigen u vriendelijk uit ...

en die hebben we er los bijgestopt.

Groetjes

Lien
26/05/06



Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik7-4-2006 16:18:35


wij wisten ook niet goed wat hiermee te doen maar ik heb daar dan met mijn ouders over gepraat en die vonden dat zelf niet echt nodig aangezien ik al meer dan 5 jaar het huis uit ben.
Bovendien komen Gunther zijn ouders niet naar ons huwelijk en indien mijn ouders dan wel op de kaart zouden staan zou dat ineens heel wat vragen doen rijzen enzo....dus we hebben het simpel gehouden.

groetjes
Ann-Sophie
09.09.06
www.gunther-annsophie.bruiloftsite.nl


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info