Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleding kinderen

  21-2-2011 18:20:34
Met nog 200 dagen op de teller, zijn we vandaag gaan kijken naar kleedjes voor ons bruidsmeisje. Ze is nu 13 maanden en in september dus 19 maanden. Nog heel erg klein en helemaal niet zo evident om een goede maat te vinden enzo. Nu we zijn vandaag in Antwerpen gaan winkelen (normaal met de mama van het meisje, maar door omstandigheden moeten afzeggen) en hebben twee mogelijke kleedjes gekocht. Ze kan ze allebei sowieso ook nog aan doen deze zomer. Eerst zijn we in CKS binnen geweest, daar vonden we al het eerste mooie kleedje (waarschijnlijk zal dit 'het' kleedje worden). Vervolgens zijn we ook nog naar zo een specifiek winkeltje geweest, waar ze enkel "droom"kleedjes verkopen. Maar prijzen van 200 euro voor zo een inimini kleedje, vind ik er toch wat over. Ze dragen het uiteindelijk ook maar één dag, want tegen de volgende zomer zijn ze er helemaal uitgegroeid. Vervolgens nog een succesvolle winkel was; C&A. Een winkel waar ik voor mezelf zo goed als nooit binnen ga, maar die kinder afdeling! MOOI en zeker niet te duur! Een heel setje kleedje+golfje = 35 euro, Een kleedje met t-shirt, broekje en golfje =25 euro. Ik heb zelf nog geen kinderen, maar ik vond die hele zomer collectie echt wel de moeite. Zag ook zo een pakje voor jongens hangen met zo een mini plastronneke, echt schattig! Nu we zijn dus gaan winkelen zonder de kleine, maar we mogen alles ruilen binnen de twee weken, dus als het toch zou tegenvallen, dan gaan we gewoon terug. En in CKS hebben ze nog twee andere kleedjes opzij gehangen (maatjes groter), voor moest het nu toch al krap zijn. Ik ben benieuwd wat de mama van de kleine er van zal vinden :-) .

Marijke
10-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1861


jeff
27-8-2011
 Meld misbruik21-2-2011 20:12:37

Is inderdaad zo, de c&a kollektie zit héél goed! Maar ook voor volwassenen is ze echt mooi en prijs/kwaliteit méér dan goed!




AN
10-9-2011
 Meld misbruik21-2-2011 21:10:01

Ons zoontje zal ook 19 maanden zijn op onze trouw.....welke maat hebben jullie genomen?
Is echt moeilijk hé om voor zo'n kleintjes al zolang iets op voorhand te kopen...
Weet niet goed wat te doen....nu al kijken of nog een paar maanden uitstellen....het is wel een beetje de moment met de communie's nu hé...



davina
6-5-2011
 Meld misbruik21-2-2011 21:24:51

hey,
wij hebben ook de kledij voor de kindjes gekocht in c&a, echt een super collectie,
voor an, ik zou voor een kindje van middelmatige grote maat 86 nemen, is het een groot kind zou ik al voor maat 92 gaan, is een beetje te zien hoe groot hij nu is, maar ik zou 1 maat groter gaan, mijn dochter groeit ook ongeveer 1maat per seizoen



Kim
2-9-2011
 Meld misbruik21-2-2011 22:05:15

Hallo,

Mijn dochterje (nu 22 maand dan 2jaar en 5maand) en haar neefjes (nu 14 maand dan 21 maand) zijn ook mijn bruidskindjes. Ik vind het wel nog véél te vroeg om daar nu al kledij voor te kiezen. Die klein mannen groeien als kolen!!!
Mijn mama zal echter wel de bruidskledij maken en zal daar pas in juli aan beginnen.
Hopelijk heb je de juiste maat gekozen!!




Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik22-2-2011 9:19:55

Ja! Ik ben gisteren ook naar de C&A geweest, en ga zaterdag al terug met de kids om te gaan passen!
Echt super communiecollecectie!!
€ 45 voor een broer, een hemd, een sjaaltje en zo een debardeurke... geen geld :)



Ingrid
7-5-2011
 Meld misbruik22-2-2011 13:29:16

Heb je al eens naar de collectie van Filou & Friends gekeken = super en prijsvriendelijk.
(Steenhouwersvest 57/Antwerpen). Er zijn in elke stad flagstores.
Groetjes,



Marijke
10-9-2011
 Meld misbruik22-2-2011 17:40:54

Hoi

@An; Ja, ze heeft nu al een maatje 86, dus hebben we voor september maatje 92 genomen. We hebben idd al heel vroeg gekozen, maar ja als we wachten tot de zomer, dan hangt er al een wintercollectie... en het is echt iets dat ze in de zomer ook echt nog gewoon kan afdragen. Dus we hebben alvast het kleedje van C&A, moesten we nog iets anders zien is dat ook goed, want zomerkleedjes had ze toch nog niet te veel en dan hebben we sowieso iets achter de hand. Voor schoentjes zal de mama ook binnenkort gaan kijken en daarin hebben ze ons aangeraden om nu een schoentje te nemen waarbij je de vinger nog achter het hieltje bij krijgt, dan gaan ze zeker passen! :-)

ps: leuke trouwdatum trouwens ;-)

@Kim; oh, wat handig dat je zo iemand hebt! Dat is natuurlijk de allerbeste oplossing, de kleren zelf maken! Jammer genoeg ben ik zo handig niet :-) maar we hebben dus toch het risico genomen en zoals liselotte ook al zei, 35 euro voor zo een heel setje is echt geen geld.

@Ingrid: Ja, idd ook een mooie collectie, maar je moet er altijd wel snel bij zijn. Ze heeft er trouwens al enkele denk ik...

groetjes!



AN
10-9-2011
 Meld misbruik22-2-2011 17:51:12

@ Marijke: ja mooie datum hé!!
@ Marijke en DavinaGoh het is echt moeilijk....nu is het inderdaad de moment met de communie's en zo zijn de babykleertjes daar ook op voorzien....maar tis toch nog vroeg hé.....hij is nu middelmatig groot maar misschien krijgt hij binnen een paar maanden een serieuze groeischeut....pff...echt moeilijk en als je te lang wacht dan zit je inderdaad met het probleem van de wintercollectie....
@Kim: je hebt geluk....ikzelfd en niemand anders in de familie is op dat vlak een handige Harry....spijtig....
bedankt alvast allemaal voor de reacties!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...