Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsschoenen

  30-3-2006 8:52:19
Hallo iedereen,

ik heb een tijdje geleden mijn jurk gekocht met echt leuke schoentjes erbij. Nu begin ik echter te twijfelen of ik wel een goede keuze van schoenen gemaakt heb. Ik vond ze heel mooi en ze zaten ook wel makkelijk. Het zijn echter muiltjes en ik draag dat anders nooit. Nu heb ik schrik dat ik mijn schoenen ga verliezen als het zover is. Ik ben nu aan het overwegen om toch nog op zoek te gaan naar andere schoenen, die wel gesloten zijn achteraan. Maar het wordt nu al zo duur. Wat denken jullie.

Astrid
15/07/2006


15-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 527



20-5-2006
 Meld misbruik30-3-2006 10:28:05

Het zal wel leukken! UIteindelijk moet je toch niet zo heel veel wandelen hè. En, probeer je schoenen al even uit, dan ben je ze al wat gewoon!
Isabelle 20/5/06




26-5-2006
 Meld misbruik30-3-2006 13:10:35

Hallo Astrid

Ik zou toch ook geen nieuwe schoentjes meer kopen hoor !
Zou deze proberen wat gewoon te worden ook en zoals Isabelle zegt, zoveel moet je niet stappen eh !

Groetjes

Lien




27-5-2006
 Meld misbruik30-3-2006 13:23:40

Hallo Astrid,

wat ook vaak gedaan wordt (weet alleen niet of je dat doet met trouwschoenen) is bij Veritas een leren nestel kopen in de zelfde kleur als je schoenen.
Zo kan je je schoen toch vastmaken aan je enkel, je doet de nestel onder je schoen en bindt de 2 uiteinden rond je enkel, en maakt vast met een strik.

Zo lijkt het alsof je een muiltje hebt met lintjes die rond je enkels vastgemaakt worden.

Ik doe dit zelf vaak bij een paar zwarte muiltjes die je hebt, want daarmee kan ik anders onmogelijk een avond op de dansvloer staan...Deze tip hebben ze me in de schoenwinkel gegeven en wordt blijkbaar vaak gedaan. Misschien is dit een oplossing? Het valt bovendien ook helemaal niet op!

Hopelijk helpt dit je wat verder, is een goedkopere oplossing dan een nieuw paar gaan kopen...Als je het niet ziet zitten, denk ik dat je best een nieuw paar gaat kopen...

Groetjes

Lynn
27.05.06




26-8-2009
 Meld misbruik30-3-2006 21:08:52

Of je kan voor het ceremoniële gedeelte van de dag die muiltjes aandoen, en gemakkelijke "sloefkes" meenemen om 's avonds te dansen?
Kan zijn dat ik dat ook wel doe hoor!

groetjes
Katrien




7-7-2007
 Meld misbruik31-3-2006 9:38:16

Neem idd gewoon een paar andere schoenen mee voor het dansfeest. Een vriendin van ons deed dat op haar feest ook en voelde zich veel gemakkelijker op de dansvloer en dat was er aan te zien ook :) :).

Ik zal dit waarschijnlijk ook wel doen... Als ik nu naar een feest ga, doe ik meestal gewoon mijn schoenen uit na een tijdje dansen en dans verder op blote voeten. Maar da's misschien niet zo ideaal als bruid.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...