Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen

  28-3-2006 11:51:38

Ik heb een vraagje over uitnodigingen (ben in stressbui geraakt). We zijn er nu zo wat aan bezig om ze op te stellen en trouwen 29 juli.
Wanneer zijn jullie daaraan begonnen?

groetjes
kenne

kenn
29-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 704


Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik28-3-2006 11:54:50

Hallo

Ik zou er zeker aan beginnen nu, omdat je dan tijd hebt om ze goed te maken. Je hebt nog wel wat tijd hoor, je zou ze moeten versturen begin juni, dus je hebt nog meer dan twee maanden. Maar als je op je gemak alle uitnodigingen wil maken en enveloppen schrijven zou ik nu toch beginnen.

Alvast veel succes

Vicky
09.09.06



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik28-3-2006 11:58:12

Hoikes,

Bij ons is de proefdruk in de maak en volgende week zullen we hem ontvangen. Ben benieuwd. Dan moeten we eventuele veranderingen doorgeven en als dat dan goed is kunnen we in principe beginnen drukken. We moeten ten laatste op 20 mei de drukker laten beginnen drukken om ze begin juni te versturen. Wij trouwen op 11/08/06. Dus we zijn er ruim op tijd mee begonnen aangezien we ze niet zelf maken.
En ik denk dat jullie dat wel doen! Dus eind mei moet je ze versturen ofzo? Ik heb geen idee of er in het zelf maken van de uitnodigingen veel tijd kruipt, ik denk van wel maar hoeveel tijd je daarvoor uitrekend? Er zijn hier wel veel bruidjes die hun uitnodigingen zelf maken, één van hen is Peggy. Vraag haar eens of je er op tijd mee bent begonnen.

Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen!

Grtz Debra
11/08/06
http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl



Kim
5-8-2006
 Meld misbruik28-3-2006 12:08:13

Hoi Kenne,

Vandaag hebben wij net onze definitieve proefdruk ontvangen. Drukken zelf gebeurt half april en versturen begin mei. Wij trouwen op 5/8/2006, maar versturen begin mei omdat er een bouwverlof tussen zit. We vragen bevestiging voor 30/6/2006 zodat we nog voor het bouwverlof die mensen kunnen opbellen die niets hebben laten weten.

Nu onze uitnodiging klaar is, wordt het opeens wel heel echt! Ben benieuwd voor de reactie!!

Veel succes!
Kim



Els
1-4-2006
 Meld misbruik28-3-2006 12:15:56

Wij zijn aan onze uitnodigingen een jaar op voorhand begonnen, maar goed, ik weet niet hoe arbeidsintensief jullie uitnodiging zal zijn. Wij hebben ze verstuurd begin februari en trouwen nu zaterdag, en eigenlijk was de tijd ertussen te lang: mensen leggen de uitnodiging weg en vergeten te reageren...

Veel succes ermee!
Els



Kimberly
12-8-2006
 Meld misbruik28-3-2006 12:50:01


Hallo,


Ik heb ook volledig zelf onze uitnodigingen gemaakt. Kben er een 3-tal maand mee bezig geweest. Kmoet nu wel zeggen dat er veel tijd tussen zat voor twijfelen aan tekst, kleuren en lettertypes aanpassen, kebt ook wel een tijdje laten liggen. Maar kwou zo wat bedenktijd om zeker te zijn dat dat dé uitnodiging is die we willen.

Dit weekend heb ik ze verstuurd en we trouwen op 20 mei. Dus ja ... zoals ze zeggen een 6-8 weken op voorhand!

Volgens mij heb je dus nog wat tijd om te brainstormen en eind mei versturen vind ik persoonlijk nog op tijd.

Groetjes, Kimberly



isabel
29-7-2006
 Meld misbruik28-3-2006 18:03:01

Hallo,


wij trouwen ook op 29 juli en hebben nog maar net een volledige dagplanning opgemaakt. De nodige reservaties zijn gedaan, en we weten nu perfect wanneer we wie waar verwachten. Volgend weekend beginnen we aan onze uitnodigingen. Ik verwacht dat dat wel heel snel in orde zal komen. We hebben beslist een model van bij de drukker te nemen en niets zelf te ontwerpen. We hebben wel al een goed idee van wat we willen. Tja, dat heb je natuurlijk als je van je vriendengroepje niet als eerste trouwt. We hebben al wel de nodige uitnodigingen en feesten gezien. Ik vrees alleen dat we tot de ontdekking zullen komen dat we links en rechts nog wat adressen mankeren...

Groetjes,

Isa


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info