Nu Online
Momenteel zijn er 53 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringkussen

  23-3-2006 13:53:36

Hoi,


Waar zou ik een modern en mooi ringkussentje kunnen vinden?


Dankt u!

Kimberly
12-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 606


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik23-3-2006 16:42:24

Hey,

mooi is natuurlijk heel persoonlijk, maar ik heb er al zien liggen bij Veritas...

Groetjes,
Lieve



Kimberly
12-8-2006
 Meld misbruik24-3-2006 9:51:16


Dag Lieve,


Dank u wel voor de info! Ik zal daar eens gaan kijken.

Persoonlijk had ik eraan gedacht om ons bruidskindje een beertje te geven waaraan de ringen vast zitten.
Heb al zo een mooie muis gezien waarvan de pootjes vast zitten met magneetjes. De ringen zitten dus vast en kunnen er toch makkelijk af. Vind dit eens iets anders maar vrees dat de meeste mensen het bizar zullen vinden.
Wat denk jij ervan?

Groetjes, Kimberly



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik25-3-2006 16:19:23

Hey,

ik vind dit ook een heel leuk idee, want de meeste ringkussentjes vind ik maar niets... Zelf was ik ook op zoek naar een soort beertje of zo. Anders denk ik dat de mannelijke getuige ze gewoon uit zijn broekzak zal halen. Da's voor mij niet zo heel belangrijk.

Groetjes,
Lieve


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...