TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kendra
21-5-2011
|
24-1-2011 16:21:23
Hallo, De hoepel rok die ik gekocht heb bij mijn kleed is niet heel `stijf` waardoor je kleed wel de vorm krijgt die het mooi geeft maar ook een beetje plooibaar is. Het zal wel goed te doen zijn want anders zouden ze toch geen trouwjurken met hoepelrokken verkopen? Ik hou je berichtje in ieder geval in de gaten :D Groetjes, Kendra
|
|
Ellen
30-7-2011
|
24-1-2011 16:31:04
Hoi,
Ik heb mijn kleed ook met hoepel gepast en ik vond dat eigenlijk niet zo praktisch.
Als ik ging zitten ging heel mijn kleed mee naar boven en bij het stappen wiebelde dat zo heel de tijd tegen mijn benen. Ik kan mijn kleed ook perfect zonder hoepel dragen.
Maja het is niet omdat ik dat ongemakkelijk vind dat iemand anders dat ook vindt natuurlijk.
Als het echt mooier is bij jou kleed zou ik het toch zeker overwegen.
groetjes
|
|
joyce
30-4-2011
|
24-1-2011 16:36:46
hoi Lesley
Dat vraag ik me dus ook af :-)
Onze pastoor vroeg tijdens ons eerste gesprek: kan jij op een stoel zitten of moeten we een krukje (zonder leuning) voorzien?
Wel euhm,... geen idee eigenlijk :-)
Wat ik me ook afvraag: hoe ga je in godsnaam naar de wc?! :-)
Ik heb het in ieder geval niet getest hoe ik moet gaan zitten...
Mijn hoepel hangt wel helemaal onderaan, de rest is gewoon in dunne stof, dus ik denk nu niet dat heel mijn jurk omhoog komt als ik ga zitten.
groetjes
Joyce
|
|
Evelien
9-7-2011
|
24-1-2011 16:46:33
Ik zou een krukje doen om op te zitten, zéker als je een beetje een sleep hebt! Een hoepel zorgt er juist voor dat al de lagen stof van je jurk niet tussen je benen komen... Dus voor veel mensen is dat juist handig :) Wat Kelly van La Tiara tegen mij zei ivm een gewone stoel of zetel: je neemt de sleep (yep ik heb een beetje een sleepjurk haha!), trekt die naar voren en je gaat gewoon zitten zoals je normaal gaat zitten. Je hoepel komt mss een beetje naar voor, maar dat valt héél goed mee! Probeer het eens in de winkel?
|
|
Kim
19-8-2011
|
24-1-2011 16:53:18
Goh, dat is een goede vraag. maar ik heb ook een hoepelrok met een hoepel enkel van onderen. ik denk dat dat wel gaat lukken, anders verkochten ze die dingen niet. Groetjes
|
|
Patty
2-7-2011
|
24-1-2011 18:05:20
Dag dames,
Ik heb hetzelfde probleem, daar komt dan ook nog eens bij kijken dat ik met kleed inclusief hoepel in een mini cooper moet (dat zal nogal wat geven)!
Ik heb mijn kleed gekocht bij bruidshuis Ellen, bij mijn 2de pasbeurt (ergens in Mei) gaan ze me uitleggen hoe ik het best kan stappen en zitten, enfin ze gaan me alles uitleggen hoe ik het best kan omgaan met die hoepel.
Ik zal jullie op de hoogte houden.
Vele groetjes,
Patty
|
|
Yicke
26-2-2011
|
24-1-2011 18:39:24
Goede vraag. Ik zou het niet weten, ik heb een kleedje gekozen waarin ik vlotjes kan bewegen en stappen. Ik heb ook jurken gepast waarmee je niet een stap naar achter kon zetten, om wille van de sleep, maar rond jezelf in een cirkel moest lopen. Pff.. Ik kreeg er rugpijn van, om eerlijk te zijn. Comfort is toch ook een beetje belangrijk? Ik zou zeggen: probeer het in de winkel op voorhand goed uit en overweeg of het het je waard is. Misschien kan de hoepel er voor het avondfeest wel uit, zodat je makkelijker zit en toch de hoepel hebt voor de kerk of de foto's?
|
|
joyce
30-4-2011
|
24-1-2011 18:43:45
@ Patty: the same here :-) dat wordt een autootje vol kleed :-) Maar dat komt allemaal wel goed (hoop ik, hehe)
|
|
Véronique
31-7-2009
|
24-1-2011 19:05:04
Geen zorgen, hoor! Ik had ook een hoepel in mijn rok en je gaat daar gewoon mee zitten zoals anders. Dan komt dat een beetje omhoog, maar dat geeft toch niet? Dan zien de mensen je schoenen ook eens. LOL! :-D
In een auto is het inderdaad moeilijker...
Om naar het toilet te gaan, net zoals anders, maar kijk of er geen toilet voor gehandicapten is, dat is net iets ruimer. Ook heb ik hier al de tip gelezen om omgekeerd naar het toilet te gaan, zodat je sleep niet in de 'pot' hangt. :-) Bij mij was dat niet nodig, want had geen héle lange sleep.
|
|
Lesley
8-7-2011
|
24-1-2011 20:19:28
Amai dames, bedankt voor al jullie reactie!
Aan het kleed heb ik geen twijfels meer, enkel nog of ik het met of zonder hoepel zal dragen. De hoepelrok bestaat namelijk uit 2 hoepels, 1 ter hoogte van mijn knieën ongeveer en 1 onderaan... En dan hangt er ook nog een sleep aan achteraan...
Oei oei oei en dan moet ik nog in een huifkar kruipen en ook nog eens naar het toilet kunnen...het wordt een dag vol hindernissen 
Voor het avondfeest zal ik de hoepel er zeker uitlaten denk ik.
Gelukkig denken jullie aan de zitmogelijkheden...Ik zorg dus ook beter voor een krukje tijdens onze viering.
Als jullie nog tips of ideeën hebben, laat maar horen, alles is welkom!
|
|
Aurelie
13-5-2011
|
24-1-2011 20:35:07
Ik heb ook zo'n grote hoepelrok- lange sleep jurk gekozen!  Aangezien ik het van het begin wist dat het zo'n jurk ging zijn, heb ik er gelukkig mee rekening gehouden bij het kiezen van de bruidswagen ( een amerikaanse oldtimer) en bij mijn eerste pas dan ook meteen gaan zitten. T'viel énorm goed mee ... T'zal effe onhandig worden voor mee te werken in het begin, maar volgens mij wendt dat wel :) Bovendien moet ik om een haakje vragen voor de openingsdans... Brrr al die details, wordt er zot van!
|
|
kristel
1-7-2011
|
25-1-2011 7:50:19
hey,
ik heb ook een hoepel onder mijn kleed, hoepel hangt heel onderin een rok van dunne stof,
en is niet stijf maar geeft een beetje mee.
ik ben gaan zitten en je kleed hangt weliswaa rniet op je onderbenen recht naar beneden, maar het staat ook niet heel rechtop,
je hebt wat speelruimte (dus het plakt niet tegen je benen, je kleed) maar het geeft wel mooi, en om naar de wc te gaan (zeiden de verkoopsters, maar kan er wel inkomen) kan het een handigheidje zijn dat je helper (want die heb je meestal wel nodig) gewoon de achterkant van je hoepel moet opheffen, geen gehef aan al die lagen stof enzo
|
|
Lesley
8-7-2011
|
25-1-2011 16:33:10
Bedankt Kristel voor de tips!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|