Nu Online
Momenteel zijn er 68 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen in de buurt van Herentals (provincie Antwerpen)

  10-1-2011 14:58:33
Beste medebruiloftorganisatoren,

De bruidsjurk is ondertussen al enkele maanden besteld en daarom is de volgende jacht begonnen op de andere onderdelen van de outfit. Momenteel ben ik aan de aan de schoenen toegekomen. Voor de meeste vrouwen een plezier om te shoppen voor mij een ware frustratie...

Ik heb zo al veel last schoenen te vinden aangezien een maatje 34-35 niet zo courant is. Door een sportongeval kan ik niet meer op hoge hakken lopen en moet me dus beperken tot max enkele centimetertjes. Dus een klein hakje is ideaal gezien met dat kleine schoenmaatje ook een beperkte lichaamslengte samen gaat.

Kan iemand me helpen door merken en/of winkels te melden waar ik schoenen kan vinden in de buurt van Herentals (provincie Antwerpen)

Mijn jurk heb ik bij Cermo gevonden en daar gaven ze me de raad bij Van Loock (Zandhoven) langs te gaan. Wat ik ondertussen gedaan heb maar toch zou ik mijn zoektoch nog even willen uitbreiden naar andere winkels.

Groetjes en reeds bedankt voor de hulp

Evelien

Evelien
4-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1875


Sandy
28-5-2011
 Meld misbruik10-1-2011 16:25:54

Hallo Evelien,

Ik heb mijn (bruid)schoenen gekocht bij Snoeys in Herentals. Het zijn er lage ballerina's (van het merk Biviel) met een sleehakje: zeer mooi en handig, ook voor na onze trouw!
Ik zou begin volgende maand is gaan kijken naar de gewone schoenwinkels, in de lentecollectie zullen er wel meerdere opties tussen zitten die je mooi vindt.

Groetjes
Sandy



kristien
26-2-2011
 Meld misbruik10-1-2011 20:40:01

Hoi Evelien,

Ik had eigenlijk een vraagje :) Ik trouw volgende maand en heb nog geen schoenen. Ik zou het liefste trouwbotjes hebben, weet je of ze die bij van Loock hadden?

x



Marita

 Meld misbruik12-1-2011 13:29:59

Hallo Evelien,
bij Het Bruidsparadijs in Merksem hebben we normaal bruidsschoenen vanaf maat 34. Momenteel zijn enkele modelletjes in maat 35 binnen, maar eind volgende week is ook maat 34 terug binnen (met hakje 1cm en 2cm)

Berichtje voor Kristien,
bij Het Bruidsparadijs te Merksem hebben we verschillende modellen in hoge of lage botjes, dus ook wel een ruime keuze in laarsjes.

Nog veel succes in jullie zoektocht!
Marita
www.bruidsparadijs.be




Marita

 Meld misbruik12-1-2011 16:32:21

Hey Evelien,
'k heb 't ondertussen even aan een verkoopster gevraagd en we hebben maat 34 momenteel al terug binnen hoor. Indien je eens een kijkje wil komen nemen, ben je steeds welkom!
Marita
www.bruidsparadijs.be
bruidsMODESHOW ... vrijdag 14 januari
OPENDEURDAGEN ... zaterdag 15 en zondag 16 januari
speciale acties en voorwaarden bij aankoop bruidsjurk of trouwkostuum tijdens deze dagen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...