Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bus van de lijn huren als vervoer

  29-11-2010 11:18:45
Hallo,

Ik heb nog een vraagje, er ligt al het een en ander vast maar we zitten nog met probleempjes voor ons vervoer.
Ons budget is nogal beperkt dus proberen we het niet al te duur te maken.
We zouden normaal gezien enkel een bruidswagen voor ons nemen en de rest zelf laten rijden, maar, we trouwen in het stadhuis in Gistel en daar is praktisch geen plaats dichtbij en dat vind ik een beetje ambetant (je weet nooit als het regent en ze dan kletsnat aan het stadhuis aankomen) dus dacht ik waarom geen bus huren waar we allemaal inkunnen. Ik heb daar prijs voor gevraagd bij enkele bedrijven en dat kost allemaal 800 euro, nie te doen zeg!! Dus toen dacht ik waarom geen bus van de lijn, dat zal wsl wel niet zo duur zijn. Ik heb dus een mailtje gezonden met de vraag over prijs en info maar ik krijg helaas niets terug
:( Ik kan altijd eens langsgaan bij de bureau's maar ik heb daar nogal weinig tijd voor op dit moment.
Is er iemand hier die dit doet of gedaan heeft en de prijs en info daarover weet?
Alvast een dikke mercie
Groetjes kim

Kim
2-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 5865


deborah
28-5-2011
 Meld misbruik29-11-2010 13:18:34

als je iets weet mag je ook een mailtje naar mij sturen :)
deboderijbel@hotmail.com



hanne
3-9-2011
 Meld misbruik29-11-2010 16:24:03

Hey,

wij zijn pachters bij de Lijn (West Belgium Coach) en hebben dit reeds gedaan voor hen. Zelf zijn wij in Jabbeke gevestigd. Indien je geïnteresseerd bent, mag je ons altijd eens een mailtje sturen, dan kijken we al of we het kunnen rijden voor jullie (info@wbc.be)

Groetjes,
Hanne



Marijke
3-6-2011
 Meld misbruik30-11-2010 9:25:41

voor het werk hebben wij eens een speciale dienst van de lijn laten in leggen. Het was vervoer heen en terug naar een bepaalde plek, +/- 15 km en we moesten toen 200 euro betalen...
je kan daarvoor gewoon contact opnemen met een buro van de lijn bij jou in de buurt



steffie
7-11-2014
 Meld misbruik5-2-2014 20:36:44

hallo
ik heb een vraagje
weet er iemand al soms hoe veel het kost voor een bus van de lijn?
mijn vriend en ik zouden namelijk graag in een bus van de lijn naar het stadhuis en de kerk gebracht worden. het zou voor ons heel leuk zijn aan gezien dat wij elkaar heb leren kennen op de bus van de lijn dus het zou bij ons passen.
je mag altijd een mailtje sturen als je er iets van weet.
demeulenaere.steffie@live.com



Goele
17-9-2014
 Meld misbruik5-3-2014 16:48:50

Heb je het kunnen regelen met De Lijn?
Ik ben benieuwd! Zou voor ons ook wel interessant kunnen zijn!



steffie
7-11-2014
 Meld misbruik5-3-2014 17:50:14

Ja ik heb er naar toe gebelt voor onze trouw zou het op 520 euro komen en dan hebben we de bus van 13u30 tot 18u30


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...