Nu Online
Momenteel zijn er 82 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stadhuis Hasselt

  25-11-2010 10:59:08
Dag bruidjes,

Is er iemand hier getrouwd/ gaat er iemand hier trouwen op het stadhuis in Hasselt?
Hoelang op voorhand kan je daar je datum vastleggen?

Ik ben nooit in Hasselt op een uur dat het stadhuis open is... Kotstudent zijn terwijl je gaat trouwen is niet altijd zo handig :)

Liefs,
Evelien

Evelien
9-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 2995


Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik25-11-2010 11:27:56

Beste,

Op deze site kan je heel wat info terugvinden:
http://www.hasselt.be/nl/product_catalog/166/huwelijk.html

Het huwelijk kan je 6 maanden op voorhand aangeven.

Groetjes



Jo
16-7-2011
 Meld misbruik25-11-2010 11:28:08

Hoi Evelien,

Ik trouw komende zomer in Hasselt! Wij hebben begin juli (dit jaar) contact opgenomen met het stadhuis. Blijkbaar was er voor onze datum (16/07) nog maar 1 plekje vrij toen!!! Wij hebben dan meteen telefonisch onze datum vastgelegd (dit kon niet via mail, enkel telefonisch of live in het stadhuis). Deze reservatie is wel officieus (zou wel gelden) want officieel kan je pas 6 maanden op voorhand je afspraak definitief vastleggen.
Ik raad je dus toch aan om snel even naar het stadhuis te bellen om een uur vast te leggen!

Groetjes en succes nog met de voorbereiding!
Jo



Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik25-11-2010 12:48:02

Toftof... Ik zal dan eens moeten bellen he haha!
Merci voor de informatie :)



Jo
16-7-2011
 Meld misbruik25-11-2010 16:39:05

Hopelijk ben je nog op tijd voor jou datum!!!



Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik25-11-2010 17:38:17

Hey Jo,

We hebben gemaild, en we hebben nog héél de dag haha!
We trouwen wel op een vrijdag dus misschien dat dat wel een voordeel is :)
Je bent in elk geval bedankt voor je hulp, echt super!!

Liefs,
Evelien




KELLY
8-10-2010
 Meld misbruik25-11-2010 18:13:02

Hopelijk heb je tegen je trouwdatum meer tijd want wij zijn toch 3 keer naar daar moeten gaan. éen keer om de datum officieus vast te leggen, de tweede keer om hem officieël vast te leggen samen met de copies van paspoorten getuigen, en de derde keer om na te kijken of alles klopt!

Geniet ervan, want wij hadden een prachtige voltrekking van ons huwelijk; Wij zijn niet getrouwd voor de kerk maar op het gemeentehuis was het ook prachtig. Was fantastisch....

Wij zijn getrouwd door Rob Beenders.




Evelyn
9-7-2011
 Meld misbruik25-11-2010 22:06:34

Dag naamgenoot..

Dit is wel grappig; dezelfde naam, dezelfde trouwdatum en dat dan nog in dezelfde stad...
Je zegt hier wel dat je op een vrijdag trouwt maar 9/7/2011 is toch een zaterdag? Of doe jij jouw wettelijk huwelijk op de vrijdag?

Veel plezier bij het voorbereiden!



Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik26-11-2010 10:09:07

Hey Evelyn!

Ja we doen het op vrijdag voor het stadhuis :)
Zaterdag is het voor de kerk in Gent, en het ging wat te druk worden om alles op 1 dag te doen omdat het toch zo'n 2 uur rijden is haha!

Jij ook veel plezier met voorbereiden :)



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...