Nu Online
Momenteel zijn er 56 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

alles moet weg wij zijn getrouwd ( 20-10-2010) dusssss

  22-10-2010 0:29:06
een en ander mag dan verkocht worden

setje juwelen swarovski
ketting met hanger, set oorbellen en ring. 925 zilver en bezet met swarovski steentjes

tiara met swarvoski glaskralen hij schitted heel erg mooi met de verlichting erop bij je avondfeest.
inclusief 6 curly' s met swarovski steentje, 2 schuifkammetje en 2 schuifspelletjes ook beide met steentje bezet ( ik heb mega reacties gehad hierop.

dan verkoop ik men hair extensions van 60 cm lang zijn 3 x gedragen 2x proefkapsel en 1x de dag zelf van de trouw, ze zijn zwart van kleur, je mag je krullen ontkrullen stylen in welke manier je wilt, ze zijn behandeld met warmte serum voor ze werden gekruld hier; dus heel verzorgd ik had pakket voor mooie volle kop krullen te hebben gekocht heb dus ietsje meer betaald gehad, je kan ze ook kleuren, geen loopjes nog hars nodig, is met een clipje , klik je er zo in en weer uit. geen gedoe dus.
ik doe ze weg omdat ik geen lang haar meer wil hebben ( men eigen haar is maar 20 cm korter dan de extensions zelf) veel mensen zagen het verschil zelf niet

dan bolder karretje voor bruidskindje in te zetten dat nog niet loopt. is bekleed aan binnen zijde

trouwjurk maat 40-42 top en bijpassende schoenen. en stola voor 325€

interesse emailen vandesteene_@msn.com men fotos van de trouw zelf komen eerstdaags binnen

kristel
20-10-2010
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1693


isabel
23-10-2010
 Meld misbruik22-10-2010 10:39:10

Proficiat wij zijn voor de wet getrouwd op 20/10/2010.Dikwijls moeten uitleggen dat het voor de cijfercombinatie is ;)
En morgen voor de kerk en het grote feest.
Mijn haar is zelf tot aan mijn poep dus de hairextensions heb ik alvast niet nodig.
Mocht ik het vroeger geweten hadden,was ik geïnteresseerd in dat bolderkarretje.
Is echt tof idee.
Maar ja beetje te laat dus.
Ben wel al benieuwd naar de foto's!!



kristel
20-10-2010
 Meld misbruik22-10-2010 21:07:32

halo isabel eerste staan op men facebook profiel wacht op die van fotograaf

jij ook een proficiat he, hier niet voor de cijfer combinatie gewoon ons wettelijk huwelijk was 20-10-2000 en kerkelijk 20-10-2010 met eigen kids als bruidskids onder tussen

veel plezier

dit is map op men FB profiel later komen er nog meer in zodra ik ze binnen krijg via mail
http://www.facebook.com/album.php?aid=89843&id=1522...



kristel
20-10-2010
 Meld misbruik22-10-2010 21:16:39

opgelet 3x mail al gehad voor tiara en accescoires
2x mail voor karretje
dus snel zijn is de boodschap


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...