Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellenfeest zit er op

  17-10-2010 23:28:08
Gisteren heb ik mijn vrijgezellenfeest gehad. Om 14u moest ik bij mijn beste vriendin thuis in antwerpen zijn. Met een bang hartje was ik onderweg. Ik ben rustig verwelkomt met een glaasje cava en enkele versnapperingen. Om 14u30 kwamen nog enkele vriendinnen binnen en mocht me gaan omkleden. Ik moest een witte legging en witte bloes meebrengen die ik erna niet meer nodig. Door de koude had ik onder de legging toch nog een andere broek aangedaan. Ik kreeg bunny oortjes en een staartje. Dan zijn we richting antwerpen getrokken. Op de parking aan de Waalse Kaai begon mijn eerste opdracht al. Mensen laten schrijven op en een kleine bijdrage vragen. De eerste was al goed raak. € 20 en € 10 van twee mannen gekregen. Dat ging al goed. Soms liepen ze met een grote bocht rond ons en andere waren enthousiast en kwamen spontaan naar ons toe. Dan even gaan opwarmen in stadfeestzaal waar we botste op een andere mannelijke vrijgezellenfeest. Hij had de uitdaging gekregen om de mensen te doen bewegen, maar in stadsfeestzaal werden ze buiten gestuurd en kon hij op meir verder. Ik mocht dan ook mee doen. Eerst zong hij en speelde ik accordeon en dan andersom.... het was hilarisch... dan terug richting auto en naar de Antwerp Bowling. Daar hebben we eerst lekker gegeten en dan enkele partijtjes gespeeld. Dat was wel grappig zo onder vrouwen. Daarna kreeg ik een volgende opdracht en ik kreeg ik een snoep bikini en tanga aangedaan en moest ik de mensen laten eten van mij... dat zorgde nogal voor spektakel hoor. Uiteindelijk zijn we in een leuke zaak terecht gekomen en op een gegeven moment kwam de vrijgezel man met zijn maten binnen die we 's middags waren tegen gekomen. We hebben er dan samen een leuk feestje van gemaakt. Om 4u lag ik in mijn bedje. Deze ochtend was het iets minder maar nu kijk ik terug op hele fijne dag!

http://www.facebook.com/album.php?aid=207713&id=1252114048&l=4d2afaa5ff

Ik hoop dat de link werkt, nog niet alle foto's staan er op! (zoals mijn zangprestatie)


Carmen
20-10-2010
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1518


Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik18-10-2010 10:05:38

Hey hey, dat zag er leuk uit :)! Hehe, goe van genoten!

Groetjes
Sharon



Laura
14-5-2011
 Meld misbruik18-10-2010 14:16:26

Leuke taart !! ^^


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...