Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huisje, tuintje, boompje

  16-10-2010 17:04:50
Hey bruidjes en bruidegommen in spé,

Nu we getrouwd zijn (bijna 50 dagen geleden :-) ), begint de baksteen in onze maag serieus te groeien :-)

Zijn er mensen op het forum die ervaring hebben met bouwondernemingen Cosy Casa of Woningbouw Verelst?


Aan iedereen die nog met de voorbereidingen bezig zijn, veel succes en geniet van jullie trouwdag! Stress is voor niks nodig!!

groetjes

S & B

Sofie
28-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 2176


Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik16-10-2010 18:22:39

Cosy Casa ken ik niet, maar van woningbouw verelst (regio Heist op den Berg?) heb ik toch al goede dingen gehoord...



kelly
24-6-2011
 Meld misbruik17-10-2010 15:33:04

Misschien zijn er ook wel fora voor koppels met bakstenen in de magen ?
Meer kans dat er daar zijn die ervaring hiermee hebben ...

alvast een dikke proficiat !




Jill
24-1-2010
 Meld misbruik18-10-2010 13:31:05

Hoi Sofie,

Cosy Casa ken ik ook niet maar toen wij gingen bouwen, zijn we eerst gaan informeren bij Verelst. Wij wilden sowieso bouwen met de sleutel-op-de-deur-formule en daarin is Verelst wel erg bekend en hoog aangeschreven dus met hoge verwachtingen gingen we er een kijkje nemen.
Dat is ons absoluut niet bevallen... We werden erg onbeschoft onthaald en van zodra we concrete informatie wilden, was voor de verkoper maar 1 ding echt belangrijk... een hoog budget hebben en zoveel mogelijk geld verdienen.
Budget is een goeie referentie maar om echt een beeld te vormen van je klant, moet je eigenlijk eerst luisteren naar de wensen en niet allereerst vragen naar geld (is mijn mening natuurlijk)
Dit hebben we achteraf nergens elders ondervonden en hebben uiteindelijk ons droomhuis laten bouwen door AVL Woningbouw (en dat ver binnen ons vooropgestelde budget!)

Als je meer info wenst, laat je me maar een berichtje :-)

Veel succes!
Groetjes,
Jill


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...