Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gaan passen en gevonden!

  12-10-2010 16:47:39
Ik ben vandaag gaan passen bij Boetiek Maya en jawel ik heb mijn trouwjurk gevonden! Ik had nooit gedacht dat ik van de eerste keer zou kunnen beslissen, zelfs tijdens het passen had ik zoiets van... dit gaat echt moeilijk worden. Maya zelf helpt echt ontzettend goed mee! Ze zegt echt haar mening, zonder pardon. Maar blijft natuurlijk wel vriendelijk en beleeft! Btw, het eerste kleedje dat ik heb gepast, is het geworden! Maya kan je echt goed inschatten. Ik heb ook ontzettend veel kleedjes mogen passen, zelfs toen mijn top drie echt al de moeite was, bleef ze nog met kleedjes afkomen, maar die konden niet tippen. Ik twijfelde uiteindelijk nog tussen twee, maar Maya haar mening en die van mijn moeder natuurlijk ook, hebben de doorslag gegeven! Het kleed dat ik gepast had was wel geen wit, maar heb het wel laten bestellen in het wit, hopelijk slaagt dat niet tegen!

Marijke
10-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1864


Kim
21-5-2011
 Meld misbruik12-10-2010 17:20:14

Woehoe, geweldig! .. Ik ga er zaterdag passen. Was je ook naar de modeshow geweest? Hoeveel kleedjes heb je zo gepast? .. Ik heb heel veel genoteerd tijdens de show, vind het moeilijk om er de echte favorieten uit te halen ..



Liesbeth
27-8-2011
 Meld misbruik12-10-2010 21:29:33

Dag Marijke,

Ik ben gisteren voor de eerste keer gaan passen (bij Liliane Claes). Ik had ook een beetje schrik dat ik hard zou twijfelen en moeilijk zou kunnen beslissen. Maar...het eerste kleed dat ik aanhad was meteen raak! Ik heb er daarna nog een aantal gepast, maar geen enkel kon tippen aan het eerste kleed! Ik heb wel niet meteen besteld. Ik ga vrijdag nog in een andere winkel passen en zal kort daarna definitief beslissen! Spannend!

@ Kim: ik heb ongeveer zeven - acht kleedjes gepast. Ik mocht er wel meer passen, maar ik vond ze niet mooi, dus ja, dan heeft het geen zin om ze te passen...

Bruidjes, geniet nog van het passen!




Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik12-10-2010 22:09:39

Hoi hoi, ik was ook op de modeshow van Maya zondag in San Marco Village! Ik heb ook veel kleedjes opgeschreven :)! Heel veel.... Ik vind het echt zo moeilijk!
Zaterdag ga ik ook naar de eerste winkel en volgende zaterdag heb ik ook nog een afspraak! Ik ben kei benieuwd en heb kei veel zin om te gaan passen :)!

Geniet ervan!
groetjes
Sharon



Marijke
10-9-2011
 Meld misbruik12-10-2010 23:37:15

@Kim: Ja, was ook op de modeshow en ben dan braaf met mijn (vele) nummers naar Hemiksem getrokken. Voor het passen was de afspraak dat ik telkens als ik een kleed mooi vond apart mocht hangen, maar... het mochten er maar 3 zijn, dus als ik een 4de kleedje mooi vond dan moest ik één van de andere 3 weg doen. Ik heb niet geteld hoeveel ik er heb mogen passen, maar het waren er zeker 10 (was 2uur binnen). Maya bleef maar komen met kleedjes. Ik had zelfs op een bepaald moment schrik dat ze nog met een super kleedje ging afkomen, zodat ik niet meer zou weten welk ik zou moeten weg doen. Maar gelukkig is het zo ver niet gekomen. Vanaf dat je begint te passen heb je snel door welke moddelletjes je heel goed afgaan en welke minder. Zo had ik er veel genoteerd met bustier, maar eigenlijk stond ik er niet mee, ondanks dat de kleedjes hééél mooi waren, maar jammer genoeg niet aan mij. Dus daardoor verdwenen er veel nummertjes, allé heb er soms nog gepast zenne met bustier, maar telkens kon ik er mij niet mee verzoenen. Maya, gaat gewoon goed verder met wat je mooi vind en door je nummertjes weet ze perfect wat je nodig hebt. Ze heeft echt veel ervaring. Ik had er ook van Ian Stuart genotteerd , (die lagen wel ver boven het budget), maar mocht het toch eens passen... hmmm... gelukkige ging ook zo'n kleedje mij niet goed af :-)

@Liesbeth: ik was voor ik bij Maya langs was geweest ook van plan om bij twee boetieks langs te gaan, maar omdat ik al heel moeilijk kon kiezen, dacht ik zo, als ik nu nog andere jurken mooi ga vinden, dan ga ik helemaal niet meer weten. Ook als ze dan de mijne (die ik nu gekozen heb) niet hebben, dan kan ik ook niet meer vergelijken. Ik was ook ZO tevreden van de service dat ik eigenlijk niet meer aarzelde, toen ik uiteindelijk nog één jurk over had.

@Sharon: Ik weet wat er door je heen gaat, ik keek er ook super hard naar uit. Maar nu ben ik eigenlijk wel heel blij dat het vast ligt. Geniet er zeker van!

Btw; doordat ik nu een jurk heb gekocht bij Maya, zijn we met heel de bende uitgenodigd om naar de trouwfuif te gaan (in San Marco Village, in november 2011). De bedoeling is dat alle bruidjes van Boetiek Maya, hun kleed nog een keer aantrekken, de mannen in kostuum en de andere vrouwen in hun suitekleren (Eigenlijk een soort bal). Vind ik eigenlijk een heel leuk initiatief en Kim misschien kom ik je dan tegen

@ iedereen: Veel succes met het passen! Laat zeker iets weten of je HET kleed gevonden hebt!



Lindsey
20-8-2011
 Meld misbruik13-10-2010 12:46:33

Hey

Proficiat met het vinden van het 'droom'kleedje

Ik heb vandaag een afspraak bij Boetiek Maya!

Ben ook naar de modeshow en heb 4 kleedjes opgeschreven die ik echt SUPER vond vooral uit de Amerikaanse Collectie.

Ik hoop dan ook dat straks één van die kleedjes mij schitterend staat.

Ben best wel wat zenewachtig, het is dan ook allemaal zo spannend he.





Liesbeth
27-8-2011
 Meld misbruik15-10-2010 20:34:44

Dag Marijke,

Je had echt gelijk! Ik ben net terug van het passen (Cermo te Turnhout). Daar heb ik dus ook een geweldig kleedje gepast. Nu zit ik natuurlijk met een dilemma! Twee superkleedjes... Ze hadden natuurlijk het eerste kleed dat ik mooi vond niet in de tweede winkel, zodat het vergelijken moeilijk wordt! Ik ga nu waarschijnlijk naar een derde winkel gaan waar ze beide kleedjes hebben, zodat ik kan vergelijken... Hopelijk wordt het dan snel duidelijk...


Groetjes!






Kim
21-5-2011
 Meld misbruik16-10-2010 22:00:06

Hey Marijke!

Ik heb vandaag ook mijn kleedje besteld bij Maya :) De afspraak bij Cermo zal ik dan maar afbellen maandag. Heb best wel veel kleedjes gepast, degene van mijn (lange) lijst en dan nog een aantal waarvan zij vond dat ik die zéker ook eens moest proberen.
In totaal zijn we er zo"n 1,5u binnen geweest.

Er was 1 kleedje bij, een Linea Raffaelli dat ik op de modeshow gewéldig vond en ook als ik het aan had was het heel mooi maar ... het was de verkeerde kleur. Het was een grijs kleedje en ook al stond het mij wel, 'k vond dat toch geen kleur voor een huwelijk. Helaas kon ze dit niet in ecru krijgen .. Moest dit wel het geval zijn dan had ik echt héél moeilijk kunnen kiezen vrees ik.

Uiteindelijk is het dan een ander kleedje geworden waarvan mijn ma, getuige, Maya én ikzelf ook wel een "wauw" gevoel hadden. Een modelletje met bustier van Eddy K. We hebben een paar foto's gemaakt van mij in het kleedje en ik ben toch al dikwijls gaan kijken hoor ;) Ik kijk al uit naar de eerste pas op 12 maart!



Marijke
10-9-2011
 Meld misbruik18-10-2010 13:40:23

Oh kei leuk Kim! En nu maar aftellen! :-)
Zonde van dat LR kleedje, maar ik heb ook zo mijn principes dus ik versta het wel. De foto's zal je zeker goed moeten bewaren, want het passen alleen was ook een leuke herhinnering! Ik heb geen foto's genomen, omdat ik absoluut wil dat er niet te veel gekend is over mijn kleed, zoveel te groter de verrassing voor iedereen! Ik ben ook wel heel erg benieuwd wel kleedje je precies gekozen hebt. In Maart gaan passen, das nog maar 5 maanden niet meer! Dat gaat er allemaal snel zijn! Ik heb nog wat tijd tot in mei, maar ja ik trouw dan ook maar in september.

Btw, ga je ook naar die 'bruidsfuif' gaan?



Kim
21-5-2011
 Meld misbruik18-10-2010 21:11:00

De foto is een goed bewaard geheim hoor, enkel mijn ma en ik kunnen er af en toe naar gaan kijken ;) Welk merk is jouw kleedje (of mag 'k dat nog niet weten? :).

Ik ga zéker naar de bruidsfuif! Mijn getuige was zaterdag mee met mij en ook zij heeft haar kleed 2 jaar geleden bij Maya gekocht. Zij vond het gewéldig dat ze dan haar trouwkleed nog eens kon aan doen dus wij gaan zeker al met 4 :)



Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik25-10-2010 19:54:35

bruidsfuif?



Marijke
10-9-2011
 Meld misbruik25-10-2010 23:13:59

Ja, Boetiek Maya geeft om de 5 jaar een bruidsfuif, alle bruidjes die in de afgelopen 5 jaar door Maya gekleed zijn, mogen dan komen alsook de hele suite en moeten de bruiden in hun bruidskleed komen! :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info