Nu Online
Momenteel zijn er 64 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Motion Pictures: ABSOLUTE aanrader - check het zelf uit!

  2-9-2010 17:38:25
Hey meisjes,

Ik heb nu juist mijn 1e huwelijksverjaardag gevierd. Ongelooflijk, we kunnen het beide niet geloven dat er al een jaar voorbij is gegaan.

Ik was net nog eens naar mijn huwelijksfilm aan het kijken en dacht dit moet ik de toekomstige bruidjes laten zien want ik vind het echt de max! De jongens van Motion Pictures waren een plezier om mee te werken, helemaal niet stressy, echt enoy the ride en het zijn gewoon MEGA professionals. Bekijk het zelf maar:
http://www.motionpictures.be/wedding/els-frederik/

Ze komen uit Limburg, maar maken er geen probleem van om overal in het land te komen. Ons huwelijk was in Oudenaarde om maar even een idee te geven!

Als jullie nog andere vragen hebben, just shoot.

Els & Frederik
http://deblanckies.trouwen.com


els
29-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2348


Daisy
4-6-2011
 Meld misbruik2-9-2010 20:38:26

Hey Els,

Filmpje was echt de max. Je zag er echt prachtig uit!!
Wij hebben Bart ook voor onze trouw maar enkel voor de foto's, hopelijk is het resultaat bij ons ook zo mooi maar daar twijfel ik niet aan.

Nog vele leuke jaren samen
Grtjs Daisy



Barbara
18-9-2010
 Meld misbruik3-9-2010 9:38:48

Hey,

Echt super!!
Prachtig filmpje. Het straalt een leuke sfeer uit.
Iedereen blij, niet in het minst het bruidje zelf
Je zag er inderdaad prachtig uit!
Hopelijk bij ons binnen 2 weekjes een mooi moment.

Groetjes
Babs



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik3-9-2010 10:11:02

Smaken en goesting verschillen, maar ik ben uiteraard blij dat jij blij bent. Bij ons is het de aanpak-techniek (en dan nog met zo'n prijskaartje) die ons eerder afschrikte bij hen.

Hadden drie andere, betere (imho, want blijft subjectief) opties voor videografie.



Anne
8-10-2011
 Meld misbruik1-11-2010 12:07:26

Hey Els, Allereerst van harte proficiat! Het moet een heel mooie dag geweest zijn. Wij zijn ook enkele knopen aan het doorhakken en een daarvan is de videograaf. We zouden heel graag Motion Pictures boeken maar nu heeft iemand me wat schrik aangejaagd door te zeggen dat het nogal een drukte is met hen erbij. Ze zouden met 4 mensen komen (we willen hen ook als fotograaf) en blijkbaar heeft dat wat genodigden gestoord, dat ze in de weg liepen of zo... Natuurlijk is het bruidspaartje het belangrijkste en als het voor hen niet stoort dan lijkt me dat helemaal niet erg. Kan jij me helpen? Heel erg bedankt Groetjes Anne



Ellen
28-5-2011
 Meld misbruik27-1-2011 22:42:27

Filmpje is de max! Wij hebben ook voor motionpictures gekozen. Al zal ik toch wat zenuwen hebben, wetende dat je de hele dag 'gefilmd' word. Jullie trouw was zo te zien wel super goed voorbereid, wat bij ons belange het geval nog niet is... pfft voorhuwelijksstress is stilaan begonnen :-((

Wat mij ook is opgevallen in jullie filmpje zijn jullie uitnodigingen. Van waar komen die?

Nog vele gelukkige jaren samen!!



Ellen
7-8-2010
 Meld misbruik23-2-2011 16:35:09

Hey Els,

Hoe lang hebben jullie moeten wachten op jullie film? Wij zijn nu al 6,5 maand getrouwd en nog altijd niets :(

@Anne: Wij hadden een andere fotograaf maar die kwam ook met 2. Dan waren er ook 2 mensen van Motion pictures dus in totaal ook 4 die rond ons liepen, maar heb daar van niemand iets negatief over gehoord. Zolang de foto- en videograaf goede afspraken maken en niet in elkaars weg lopen dan is er geen probleem. En voor je het weet ben je gewoon vergeten dat die daar met 4 rondlopen :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info