Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe vermelden op uitnodiging dat je geen bloemen wil?

  23-2-2006 10:36:15
Hallo,

Ik heb een vraagje, ik ben druk bezig met mijn uitnodigingen maar nu wil ik weten hoe jullie op een toffe manier zeggen dat jullie geen bloemen wensen te krijgen omdat je toch op reis vertrekt; ons feest is 04/05/06 en wij vertrekken op huwelijksreis op 06/05/06. Hebben jullie ook een idee hoe ik kan vermelden dat we geld wensen te krijgen en dat we geen huwelijkslijst hebben?

kunnen jullie misschien de tekst van jullie uitnodiging eens doorsturen/doormailen, ik heb nog een beetje inspiratie nodig!

Alvast bedankt en vele groetjes
Gianna 04/05/06
giannasanty@yahoo.com

gianna
4-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1248


Ann
19-5-2006
 Meld misbruik23-2-2006 12:41:48

Dag Gianni,
Het onderstaande hebben wij op onze uitnodigingen laten zetten.
Een huwelijkslijst vol met geschenken kunnen we voor jullie niet bedenken. Bloemetjes zouden niet misstaan maar verwelken als we op reis gaan. Wil je ons echter toch opfleuren, schenk ons dan wat centjes om ons huisje op te beuren.
Doch waar u ons het meest mee verblijdt, is wel uw aanwezigheid.

Groetjes
Ann
19/05/06



Elke
12-8-2006
 Meld misbruik23-2-2006 12:49:08

Hallo,
bij ons zal er dit opkomen:

Aan bloemen hoeven jullie niet te denken,
het belangrijkste is dat jullie je aanwezigheid schenken.
Willen jullie ons toch met iets verrassen,
dan hopen wij dat het in een envelopje zal passen.

Groetjes
ELKE
12-8-2006



sandra
20-5-2006
 Meld misbruik23-2-2006 15:07:41

Op onze uitnodigingen staat het volgende:

Bakstenen en dakpannen hebben we al genoeg
en voor babykleertjes is het nog te vroeg
Bloemen zouden ook niet misstaan
maar verwelken terwijl we al terug werken gaan
het enige dat ons hindert
is dat ons saldo is verminderd.

En daaronder een envelopje en ons rekeningnummer zodat mensen dat nog kunnen kiezen.



Els
1-4-2006
 Meld misbruik24-2-2006 7:10:55

als mensen bloemen willen geven, dan moet je ze de kans geven dat te geven, onze bloemen zetten we dan bij mijn moeder en mijn zus als we op reis gaan, zo hebben zij ook nog iets aan ons trouwfeest. Je kan mensen toch niet zomaar opleggen: geen bloemen, geen dit, geen dat: alleen maar geld!?? Niet alle mensen zijn daar even gelukkig mee!!



Guy
29-7-2006
 Meld misbruik16-3-2006 16:12:45

Hoi,

Wij gaan na ons huwelijk ook meteen op reis. Wij hebben ervoor gekozen dit op een duidelijke manier op onze uitnodigingen te zetten.
Bij ons staat er: Daar wij snel op huwelijksreis vertrekken, gelieve bloemen en planten te beperken.

groetjes,
Guy


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info