Nu Online
Momenteel zijn er 20 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

CADEAU GETUIGEN

  26-8-2010 7:36:57
we zijn vollop aan het zoeken naar ideetjes
voor bedankcadeau's voor de getuigen en ouders

wie heeft er ideetjes


KATHY
21-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1449


Stephanie
10-6-2011
 Meld misbruik26-8-2010 8:11:58

Ik zit momenteel met het idee om mijn getuige nadien een fotokader te geven met een foto van haar en haar vriend. De getuige van mijn vriend is momenteel alleen en ik denk dat hij niets aan die foto ga hebben (jongens zijn daar toch anders in he). Dus voor hem weet ik het nog niet goed...

Je kan een ontbijt laten komen voor je ouders de volgende dag, zo hoeven ze niet naar de bakker enzo...
Op het feest ga ik hen niets geven maar ik ga ze wel bedanken tijdens de speech. Ik kom ook niet met mijn schoonouders overeen wat het ook moeilijker maakt. Andere tips voor de ouders zijn bij mij ook steeds welkom!

Veel succes Kathy!



Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik26-8-2010 8:17:47

Hey Kathy,

Wij hadden bij de fotograaf zo een fotoboek besteld dat we aan onze ouders konden geven en aan de getuigen. De ouders in het groot. De getuigen in het klein. Daar zaten foto's in van onze fotoshoot die dag. Ze waren hiermee super tevreden en staat nu bij iedereen op de kast.

Veel succes nog.

Groetjes

Tineke



Yenda
16-7-2011
 Meld misbruik26-8-2010 9:05:02

Hoi,

Voor mijn getuige laat ik een kettinkje maken (bij de ontwerpster van onze ringen) dat ik dan laat graveren achteraan.
Voor de getuige van mijn vriend gaan we een karikatuur laten maken van zijn gezinnetje waarschijnlijk.

Succes!



Katrien
28-8-2010
 Meld misbruik26-8-2010 9:59:21

Wij hebben voor onze getuigen een zilveren balpen met hun naam laten graveren. Die kunnen ze dan ook al gebruiken om te tekenen hé ;-)
Voor onze ouders hebben we een cadeaubon gegeven van in een groot shoppingcenter waarmee ze kunnen kopen wat ze willen. Bloemen geven we niet af want daar vinden ze toch niks aan.
Achteraf gaan ze dan ook nog een mooie uitvergrote foto krijgen.



Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik26-8-2010 11:54:38

De fotograaf zal er voor zorgen dat we de avond zelf nog een ingekaderde foto op posterformaat aan onze ouders kunnen geven.
We zijn niet van plan om iets aan onze getuigen te geven. De eer dat ze daarvoor uitgekozen zijn, lijkt voor ons voldoende.



KATHY
21-5-2011
 Meld misbruik26-8-2010 16:52:49

ontbijt voor de ouders de volgende dag lijkt me niet zo handig , ik denk dat onze feest tot in de vroege uurtjes gaat duren . dus waarschijnlijk gaan ze niet echt ontbijten

had gedacht aan een 3D hologram in een kubus of fotostanderd




Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik26-8-2010 18:48:14

Wij gaan met ouders en getuigen samen een luxe-champagne ontbijt doen. Dan kunnen we samen nog even nagenieten van de dag. Naderhand krijgen ze ook nog een vergrootte foto.

Groetjes
Annelies



KATHY
21-5-2011
 Meld misbruik2-1-2011 20:16:00

we hebben de kadeau's voor de ouders een glazen kader met foto met langs de kant stopwoordjes in verband met familie; en de getuigen krijgen een prentenboek over liefde en trouwen



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...