Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksbeurzen

  20-8-2010 18:28:49
Hallo, is er iemand die data weet van de huwelijksbeurzen die dit jaar nog komen of begin dit jaar? Wij trouwen op 13 mei 2011.
Lijstje wat wij nog niet hebben :
- uitnodigingen
-ringen
-kledij
-vervoer
-bedankingen
- kado ouders en getuigen
-bruidsboeket

Vinden jullie dat we ons moeten spoeden of?? Zelf hebben wij daar geen zo'n idee van. Maar als ik hier wat nalees, krijg ik het gevoel dat we ferm achterlopen??? klopt da of wat denken jullie?

An
13-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1464


katrien
1-10-2010
 Meld misbruik20-8-2010 18:53:27

Hey,

Op deze site staan er enkele beurzen op.
http://www.trouwmagazine.be/beurzen.php

Hopelijk ben je er iets mee :-)
xxxx



Orily
7-5-2011
 Meld misbruik20-8-2010 18:56:11

Hey!

Wij trouwen op 7 mei 2011, en hebben ook nog niet alles hoor :) Zolang de belangrijste dingen vastliggen is dat heel goed !!

Er gaat een huwelijksbeurs door in Brugge op 8, 9 en 10 oktober 2010 in de Beurshalle ( ligt nabij het Zand)

Groetjes en succes nog!

Orily



Anke
7-5-2011
 Meld misbruik20-8-2010 20:00:45

Wij trouwen ook op 7 mei 2011 en wij hebben al een heleboel voorbereidingen gedaan. Wij hebben al een feestzaal, dj, ceremoniewagens, fotograaf en mijn trouwjurk (wel al snel, maar dat was gewoon de jurk die ik wilde). In december beginnen we met kiezen van uitnodigingen, kledij suite en bruidegom. Nu kunnen we alleen maar wachten en beginnen aftellen...

Alvast veel plezier met het plannen!



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik21-8-2010 9:25:22

in oktober is er geloof ik een huwelijksbeurs in antwerp expo.



marleen
22-1-2011
 Meld misbruik21-8-2010 9:45:29

die van oktober is normaal elk jaar het eeste weekend
dus dit jaar 1.2 en 3 oktober





marleen
22-1-2011
 Meld misbruik21-8-2010 9:45:56

in antwerpen bedoek ik dus



Dorine

 Meld misbruik21-8-2010 11:48:40

Als jullie kiezen voor een traditionele bruidsjurk, dan ben je nooit te vroeg. Rekening houden dat sommige merken een levertijd rekenen van 6 maand. Kiezen jullie uit een meer feeskledij gerichtte collectie dan is er nog wel even tijd. Mijn moto, zie je iets dat het helemaal is, niet aan twijfelen, ook al is het nog maaaaaaaaanden. (spreek uit ervaring :) )
Zeker eens een bruidsbeurs doen al was het maar gewoon om de sfeer en ideeën op te doen, het is gewoon zalig.
Vervoer: zeker niet te lang mee wachten, is soms zoeken
Ringen: hangt echt af wat je kiest, uit een collectie of eigen ontwerp van de juwelier
en de rest is er zeker nog tijd voor.
Niks overhaasten, maar ook niet te veel/lang uitstellen. September/oktober ideale moment om het lijstje te beginnen inkorten.

alvast succes met de zoektocht



An
13-5-2011
 Meld misbruik21-8-2010 12:14:14

bedankt voor de tips !! huwelijksbeurzen staan in de agenda !!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...