Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis malta of Cyprus

  19-8-2010 20:47:34
Hey iedereen,

Uiteindelijk zijn we toch van plan om nog last minute op huwelijksreis te gaan. Wij denken aan malta of Cyprus. Het zou de week van 24 okt - 1 nov zijn. Malta hebben we gezien op een week en cyprus moet je al langer kunnen blijven om alles te kunnnen zien. Zou het goed weer zijn in die periode? Iemand ervaring met malta of cyprus?

groetjes,

Carmen



Carmen
20-10-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1481


Silke
18-6-2011
 Meld misbruik19-8-2010 21:26:55

Oooh Malta ! Ik ben er 4 jaar geleden geweest. maar niet op honeymoon natuurlijk.
Gewoon een super eiland ! Veel te doen en te bekijken. en vooral vele (zilver) juwelen winkeltjes. langer als een week heb je inderdaad niet nodig.We zaten toen in St.-Paulsbay.
veel succes met het beslissen !
Groetjes



Annemie
10-9-2011
 Meld misbruik19-8-2010 21:56:32

Hey,

Ik ben 2 jaar geleden naar Malta geweest (niet op huwelijksreis) maar wel in augustus.
Wij zaten toen in Sliema. Ons hotel was vlak aan de haven, de winkelstraten en met zicht op de hoofdstad. Was een superhotel en ik denk zeker leuk voor een huwelijksreis. Heel veel te zien. Super eiland, zou direct teruggaan. Grtz



Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik19-8-2010 22:41:08

Ik denk dat dat toch wat laat is om daar nog goed weer te hebben. Dan ga je in die periode beter naar de Canarische Eilanden.



Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik20-8-2010 9:51:36

Wij zijn vorig jaar op 24 oktober getrouwd en wilden als huwelijksreis ook naar de Griekse eilanden. De enige twee eilanden waar er nog op gevlogen werd waren Malta en Cyprus, maar het was voor beide de laatste week van het seizoen. De dame van het reisbureau heeft ons echt afgeraden om naar daar te gaan omdat het weer dan als serieus kan tegenvallen en omdat het gewoon de laatste week van het seizoen was, zodat de service en het eten niet meer echt fantastisch zouden zijn.
Wij hebben uiteindelijk voor Tenerife gekozen omdat we niet te ver wilden gaan en omdat we toch zeker wilden zijn van mooi weer.

Veel succes!




Katrien
10-9-2010
 Meld misbruik20-8-2010 15:51:53

Wij gaan naar Cyprus. We zijn er dus nog niet geweest, maar dat leek ons wel ok hoewel Malta dat ook kan zijn natuurlijk.
Tenerife kan ik ook zeker aanraden. (Ging er als kind jaarlijks naartoe. ) Daar is het vrijwel altijd mooi weer (zeker ook nog in oktober) en kan je een mooie mix maken van cultuur en strandvakantie.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums