Nu Online
Momenteel zijn er 120 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

teleurgesteld - videograaf was eerste afspraak vergeten

  11-8-2010 10:35:49
Hallo medebruidjes :)

Graag jullie mening over het volgende: na wat rondkijken op het forum hadden we over één bepaalde videograaf heel veel positieve commentaar gevonden. Ik heb vorige week dan ook contact opgenomen met deze man en een afspraak vastgelegd voor gisterenavond.
Gisteren stonden we stipt op het afgesproken uur voor zijn deur en de man bleek niet thuis te zijn. Toen ik hem opbelde kwam hij nogal uit de lucht vallen.. "Normaal gezien" schreef hij dit soort afspraken goed op en of ik wel zeker was dat de afspraak op die moment was? Ik heb de mail met de afspraak nog steeds dus de datum klopte wel degelijk..
Het contact met hem via mail is nog geen week geleden gebeurt en toch leek het alsof hij absoluut geen idee meer had wie wij waren, kon zich onze naam, huwelijksdatum, details... niet meer herinneren. Toen hij vroeg van waar we waren zei hij "oh dat valt nog mee dan". Sorry, we hebben in totaal 100 km gereden voor een afspraak die door hem vergeten is, ik vind dit toch niet bepaald bij de deur.
Nu hebben we een nieuwe afspraak voor komende vrijdag maar ik heb er geen goed gevoel meer bij. Ondanks al het positieve dat ik hier al van hem gelezen heb, heb ik nu zoiets van "stel dat dit gebeurt op onze huwelijksdag"?
Wat zouden jullie doen?


sofie
13-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1463


Sofie
3-11-2011
 Meld misbruik11-8-2010 10:40:37

Hey Sofie,

Ik zou precies voor iemand anders gaan dan.. Als je er nu al geen goed gevoel bij hebt, wie weet wat wordt het dan op je trouwdag! Stel dat hij het dan vergeet of te laat komt of... Ik zou het niet riskeren!!


Als hij professioneel te werk wilt gaan, kan hij zoiets echt niet maken van een afspraak te vergeten, vind ik.







Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik11-8-2010 11:36:34

Ik zou ook voor iemand anders gaan! Als hij zich na een week niks meer herinnert, wat herinnert hij zich dan nog tegen volgend jaar? Daarbij, ik denk dat je zelf ook geruster zult zijn bij iemand anders. Nu blijf je met dat wrange gevoel een heel jaar lopen, want 'wat als...' Nee, als ik van jullie was, zou ik voor mijn eigen gemoedsrust iemand anders kiezen!



anouk
30-7-2011
 Meld misbruik11-8-2010 12:00:37

Hey!

Wij hebben ongeveer hetzelfde meegemaakt.

Toen wij nog op zoek waren naar een feestzaal hadden we een afspraak gemaakt in het Molenhuis in Vremde. Er was toen ook niemand daar, mijn vriend had meermaals proberen te bellen, maar het was telkens het antwoordapparaat. Achteraf belde die man terug met een of ander flauw excuus, maar het was wel duidelijk dat hij het ook vergeten was.


Iedereen kan eens een afspraak vergeten, maar wij hadden daar een dik halfuur in de kou staan draaien, de hele avond speciaal vrijgehouden en hij kon zich nog niet eens verontschuldigen. Dus nee, wij geven daar ons feest niet!


Ik zou een andere videograaf zoeken. Iemand waar je je wel goed bij voelt.

Groetjes!




kelly
24-6-2011
 Meld misbruik11-8-2010 12:47:30

Wij hebben dit met onze feestzaal ook meegemaakt.
Wij hadden dan een andere afspraak , we zijn dan gegaan en uiteindelijk voelden we ons toch op ons gemak .
Bleek dat een van de kelners de afspraak had genoteerd in de agenda op een dag dat de baas normaal niet in de zaal was.
Ook nooit doorgegeven , en zo was het misverstand snel gebeurd.
Uiteindelijk hebben we nog een afspraak gehad nadien en alles liep netjes en zoals het moet.
dus beslist van toch daar ons feest te houden.

Ze kunnen het uiteindelijk moeilijk vergeten want we mogen de dag voordien alles binnenbrengen van tafelversiering en dergelijke.

maar op vlak van fotograaf zou ik wel veranderen moest ons dat overkomen denk ik.




Stephanie
3-9-2011
 Meld misbruik15-8-2010 21:29:55

Zoals de meesten hier zeggen! Niet doen! Als hij het nu al vergeet!! En het beste van al ontkennen dat hij fout is terwijl jij het zwart op wit hebt staan! Dit komt niet goed! Denk er maar aan dat je veel geld aan de foto's en als hij nu zijn afspraken niet nakomt wat geeft dat erna dan? en dan de reactie van 100 km niet ver???


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info