Nu Online
Momenteel zijn er 58 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Prijs cameraman

  23-7-2010 16:23:13
Beste Mede-Bruidjes,

Mijn verloofde en ik trouwen over 49 dagen! Dat begint dus al snel in te korten! Het grootste deel is wel al geregeld, maar nu zitten wij nog een beetje in de knoop met onze video. Wij hebben 2 sympathieke cameramannen gevonden die zullen komen van 8u tot 1u 's nachts. Hiervoor vragen zij 1000 euro en dan zit de montage er nog niet bij! Wij hebben wel echt heel lovende commentaren van hun werk en enkele video's gezien en waren echt onder de indruk van de goede kwaliteit. Toch weten we niet goed of dit toch niet te veel geld is. Wie heeft ervaring, of kan vergelijken met andere prijzen? Want jullie zullen het ook wel al gemerkt hebben, het kostenplaatje van een trouwfeest kan geweldig oplopen!
Alvast bedankt voor je reactie en ook nog heel veel succes met de voorbereidingen!

veronique
11-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1683


Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik23-7-2010 19:49:30

Sorry maar vind dat toch veel. Als je een schoon afgewerkte DVD krijgt is het misschien al iets anders maar als je daar nog voor moet bijbetalen???? Op hoeveel komt het dan?

Ik weet het, het is niet goedkoop maar voor 750-800 euro vind je toch al verschillende professionele fotografen hoor!

Wijzelf hadden een hobby videoman voor 350 euro alles in.

groetjes, Carolina



wendy
4-9-2010
 Meld misbruik23-7-2010 22:50:33

wij hebben ook een videoman alles inbegrepen voor 375 euro en ook vooraf video's gezien die e heel leuk en professioneel vonden



katty
5-6-2010
 Meld misbruik24-7-2010 18:34:34

Hallo Veronique,
Ik weet niet vanwaar jullie afkomstig zijn maar wij hadden ééntje van Berlaar.
Hij is bij ons geweest van 7.00(kapper) tot s'nachts. Tijdens het avondfeest heeft hij al een stukje van de dag laten zien op groot scherm. Het was prachtig dus ik twijfel niet of de hele film goed gaat zijn. Wij betalen 500 incl. 3films die we meekrijgen. Indien interesse laat maar weten, dan stuur ik het adres persoonlijk door.



sarah
7-8-2010
 Meld misbruik24-7-2010 20:03:08

wij hebben ook een cameraman, die vraagt 500 euro, tis wel een profssionele..
die filmt voor tvl enzo..




Bart

 Meld misbruik25-7-2010 14:15:15

Ik vind het wel straf dat zij hun prijs maken zonder montage. Enig idee wat er nog bij komt voor de montage ?
Ik vind persoonlijk dat het niet afgewerkt is zonder montage en zoiets zullen wij zelf dus nooit afleveren.
Meestal hebben de mensen zelf niet de kennis om iets te monteren en wanneer men het mss wel een beetje kan, dan vind ik het wat risky door dat bedrijf om dat over te laten aan anderen, want hun naam is er wel aan gekoppeld hè.
Nu ja, dat is natuurlijk hun keuze. ;o)
Ik zou je aanraden om zowiezo de film met montage te nemen.
Als de prijs die zij zeggen met montage binnen jullie budget valt en jullie voelen je er goed bij, dan zou ik niet twijfelen. Anders zou ik een ander of goedkoper alternatief zoeken.
Succes ermee !
Groetjes Bart
www.motionpictures.be




Eveline
18-7-2009
 Meld misbruik28-7-2010 0:56:23

Hallo,
wij vinden het toch ook wel wat veel ze.
Het is natuurlijk te zien wat voor kwaliteit het is... Is het nog eens met aparte geluidsopname of niet.

1000 euro voor twee man voor een hele dag is (denk ik) toch wel wat de prijs. Alleen is het straf dat ze prijs opmaken zonder montage. Je moet toch wat weten waar je uitkomt.
Wij hebben 600 euro betaald (ondertussen een jaar geleden).
En dat was iemand die het wel professioneel gedaan heeft. Wij zijn zeer tevreden over zijn resultaat. Maar er is natuurlijk een verschil als je maar 1 camera hebt en geen aparte geluidsopname.
Voor ons moest een geen super de luxe zijn net alsof je naar een hollywood film aan het kijken bent.
Het resultaat mag er best zijn! Alleen maar lovende commentaren voor Sandro!
(http://www.asvideo.be/index.html )
Groeten




Michel

 Meld misbruik29-7-2010 22:39:34

Probeer dit adres eens michel.aarts@telenet.be




Pascal

 Meld misbruik7-8-2010 16:34:29

Reken zelf eens uit :
- een uurloon van 29 EUR incl. BTW (verre van overdreven als het om vakmensen gaat, ik vertrek zelf van 35 EUR/uur)

- maal 17 uur aanwezig zijn
- maal 2 cameramensen

= ca. 1.000 EUR


Reken voor de montage toch ook op 15-20 uur werk, dan zit je alles samen al snel aan 1.500 EUR, exclusief vervoer, voorbereidend werk (meetings, scenario huwelijk doornemen, locaties vooraf bezoeken, ...), SABAM voor gebruikte muziek, teaser online plaatsen, DVD-duplicatie en artwork, ...



Vergeet ook niet dat iemand die dit NIET als hobby, maar als zelfstandige doet, hiervan de helft afdraagt aan belastingen en verder ook mag instaan voor SABAM voor de gebruikte muziek e.d.

Ik heb net mijn eerste professionele huwelijksvideo gemaakt : http://vimeo.com/13831241 . Ter indicatie : hierin zit voor ongeveer 50u aan werk (inclusief de lange versie die enkel beschikbaar is voor gehuwden en familie en niet online staat).

Ik ben bij wijze van promo momenteel nog op zoek naar een koppel dat eind dit jaar /begin 2011 huwt en een gratis huwelijksvideo wenst. In ruil daarvoor mag ik de film dan gebruiken voor mijn website. Ik maak hiervoor wel nog een apart forumbericht aan.




Met vriendelijke groeten,


Pascal Garnier
www.seenematic.com












Pascal

 Meld misbruik7-8-2010 19:38:24

Bovenstaande reactie is van mij, maar er liep iets fout met mijn profiel/account ... bij deze een nieuwe account aangemaakt.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info