Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Filmpjes laten tonen op avondfeest

  21-7-2010 13:43:52
Hallo allemaal,

Wij hebben enkele legendarische en hilarische filmpjes van onze vrijgezellen (bij mij oa paaldansen en professionele fotoshoot, het was zo super!). We zouden enkel ervan graag laten spelen op ons feest. Zijn er die dit nog doen? Hoe pakken jullie dit aan? Hoe doen we dit best? Op groot scherm? Kan je dit huren? Filmpjes staan nu op pc. Bedankt voor de tips alvast!

Stefanie
27-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 849


kitty
11-9-2010
 Meld misbruik21-7-2010 14:10:14

Hey,

Wij doen dit gewoonlijk op kerstfeestjes. Heb nog een beamer staan moest je geïnteresseerd zijn om er eentje tweedehands aan te kopen :) Gewoon aan je pc koppelen en een wit laken aan de muur hangen!

Je mailt me anders maar als het je wat lijkt. Je kan hem erna nog in huis hangen. Hier bij ons is dat ook en elke avond is cinemanight :)

Groetjes Kitty



Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik21-7-2010 19:09:06

Als je een dj hebt ook eens vragen of deze geen beamer kan meenemen. (je kan je laptop dan daaraan koppelen).
Onze dj heeft neemt een beamer mee en de zaal voorziet een scherm.

Krijgen wij de filmpjes achteraf ook te zien, ben ook wel benieuwd

groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen

Sofie



Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik21-7-2010 19:10:56

Meestal kan je zo'n beamer gratis of goedkoop huren op de gemeente, of eens rondhoren bij vrienden/innen die op een school werken, die kunnen daar ook makkelijk aan geraken. Wij kunnen die huren in de zaal, maar superduur, 300 euro! Maar genoeg alternatieven... ;-) Wel best een checken met zaal en dj (voor het geluid)



WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik22-7-2010 0:19:08

Jullie videobeelden zijn niets zonder geluid (veronderstel ik).
Daarom de geluidsuitgang van het afspeelapparaat (dvdplayer of laptop) koppelen aan een geluidsinstallatie. Zorg dat je weet welke ingangen die installatie heeft, de gepaste koppeling of interface (jullie DJ weet waarschijnlijk meer).
Hou ook rekening met de projectie-afstanden vs. de benodigde, diverse kabellengtes, enz.

grtz www.discovideo.be



Paul

 Meld misbruik29-7-2010 22:17:00

Beste Stefanie,

Het hangt er van af wat jullie er mee willen doen. Als het puur gaat om de filmpjes te tonen in raw format, dan denk ik dat je inderdaad best op zoek gaat naar een beamer, laptop koppelen met de discobar en klaar is kees. Je zou het ook kunnen monteren met muziek en er eventueel een volledig verhaal van kunnen maken. In dat geval moet je de filmpjes monteren en dat is iets meer werk maar wel leuk.

Moest je nog vragen hebben horen we die graag.

Paul Arras

paul.arras@ragnaproductions.com
+32473617764


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info