Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het Weer: 17 juli

  8-7-2010 14:01:57
Beste Bruidjes & Gommetjes,

Ik doe nu niet anders dan naar de weerkaarten kijken voor 17 juli en pfffff ik zie vanalles , ik maak mijn eigen stekesimpel denk ik! Onze huwelijksceremonie is normaal buiten dus wij hopen zoooooo van harte dat het mooi weer zal zijn maar ik heb zo'n vermoeden dat het dat geval niet zal zijn! Tis nu al 2 weken prachtig weer geweest en volgens mij is 3 weken goed weer bijna onmogelijk , ik zie ook vanalles staan en kans op neerslag op 17 juli dus tis best dat ik gewoon niemeer kijk maar kan mij natuurlijk nie houden é , ben vandaag in ieder geval al bij de Arme Klaren geweest met koekjes en koffie dus ik hoop dat dit een beetje zal helpen! Ik blijf in ieder geval hopen en duimen op mooi weer!

Chantal x

Chantal
17-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1344


Kim
21-8-2010
 Meld misbruik8-7-2010 14:12:05

Hoi Chantal,

Houden jullie ook je ceremonie in het kasteel? Wij houden er ook onze ceremonie en hopen ook op mooi weer... Hopelijk zijn de weergoden je goed gezind en kan je buiten trouwen. Fingers crossed! Gebruiken jullie anders ook de ruimte boven?
Hoe lossen jullie dat op met het aantal genodigden? Blijvt iedereen ook voor de ceremonie?

Groetjes,
Kim



lisa
17-7-2010
 Meld misbruik8-7-2010 14:25:41

Hey Chantal,

We trouwen op dezelfde dag en ik bekijk elke dag angstvallig de weersvoorspellingen.
Ook wij houden onze dienst en receptie buiten op de binnenkoer van een kasteel....het zou gewoon niet hetzelfde zijn moest het binnen zijn.

Tot nu toe heb ik al op 5 weermodellen gezien dat het 22-23 graden zou worden met een 30-35% kans op regen.

Fingers crossed dat de voorspelling +/- zo blijft!

groetjes,
Lisa



ingeborg
17-7-2010
 Meld misbruik8-7-2010 14:35:14

Aha, ik lees ook mee!
Zelfde dag!!!
Ik heb al gekeken maar eigenlijk nog niets gevonden...
Waar vinden jullie dat?
Moet eerlijk zeggen, heel erg zou ik het niet vinden moest het vreselijk slecht weer zijn, enkel de receptie is buiten. Maar vervoer is met de huifkar, dus hopelijk mooi weer
Aan een kant denk ik ook van dat kan niet blijven duren dit zalige weer maar aan de andere kant is er wel een zeer hete en mooie zomer voorspeld!

Kan het nog niet goed geloven zeg, binnen 9 dagen trouwen we!!!
Heb al vlinders:-)



lisa
17-7-2010
 Meld misbruik8-7-2010 15:20:54

ik hoop niet zozeer op extreem warm weer, maar gewoon droog zou zalig zijn.
Denk dat ik bij de temperatuur van vandaag zou smelten in m'n jurk





ingeborg
17-7-2010
 Meld misbruik8-7-2010 15:49:33

Ja inderdaad, droog zou zalig zijn! Ik ga ook wegsmelten met zo'n warm weer.... Droog, beetje zon en niet te warm... is toch niet veel gevraagd hé



Chantal
17-7-2010
 Meld misbruik8-7-2010 16:29:28

@Kim: Ja wij houden ook onze ceremonie daar, HOPELIJK buiten en idd bij slecht weer in het zaaltje boven (wat ze natuurlijk ook mooi aankleden) maar toch buiten is nog altijd ix speciaalder, ik zou er echt van aangedaan zijn moest het niet mogelijk zijn om onze huwelijksceremonie buiten te kunnen houden! Bij ons is onze huwelijksceremonie voor de receptie dus wij hebben op onze uitnodiging het uur van de ceremonie daar opgezet en het uur van de receptie wat natuurlijk ook volgt op de ceremonie maar zo kan eigenlijk iedereen kiezen of hij al dan niet wil komen maar volgens mij zijn er toch veel mensen die zoiets willen meegemaakt hebben dus die dit zeker niet willen missen :-) tis toch eens ix anders é!

Chantal x



Chantal
17-7-2010
 Meld misbruik8-7-2010 16:32:07

@Lisa: Idd hier hetzelfde! Het zou zeker niet hetzelfde gevoel geven moest het niet buiten zijn dus ik hoop ook HEEEEEEL hard op mooi weer! Ja ik denk dat we dezelfde weermodellen hebben bekeken behalve dat ik er 1 heel slechte bij had gezien maar ik ga ervan uit dat die totaal niet klopt ...laten we idd allemaal samen heel hard hopen dat het ook op onze speciale dag heel mooi weer mag zijn!! Blijven duimen!!

Chantal x



Chantal
17-7-2010
 Meld misbruik8-7-2010 16:35:50

@Ingeborg: Via google weersvoorspellingen intikken en dan krijg je een paar sites met de vooruitzichten van 10 of soms 15 dagen! Voor ons moet het ZEKER mooi weer zijn want onze ceremonie buiten mag echt niet in het water vallen, hoh kzou het zo'n ramp vinden é eerlijk gezegd! Dus laat ons hopen ...maar te heel warm mag het idd ook niet zijn, gewoon zacht van temperatuur en het zonnetje die uitzit zou super zijn en GEEN regen de meeste bruidskleedjes hebben veel laagjes dus +30° is nu ook niet ideaal ...

Chantal x



vicky
17-7-2010
 Meld misbruik8-7-2010 22:01:58


hoi,

nog een bruidje hier met kriebels!
Ik hoop idd dat het mooi weer is. Ik vond daarstraks op de weersvoorspelling
dat het al 40% kans op een buitje is...

Wij hebben een open koets besteld, die wel dicht kan, maar het zou
ongelooflijk zijn mochten we kunnen openrijden!!!

Overmorgen trouwen onze overburen, de weersvoorspelling is onweer!
Das ook niet leuk.
Enfin, geniet nog van de voorbereidingen, het zal zo volgende week zijn.

xxx

vicky



jessie
24-7-2010
 Meld misbruik9-7-2010 7:58:34

hey,
ben juist gaan kijken en het ziet er al beter uit! wij trouwen dan voor de wet en gaan te voet dus voor ons mag het dan ook een beetje goed weer zijn! natuurlijk moet dat ook zo zijn de 24ste want dan doe ik mijn kleedje pas aan!
grtjs




evy
1-3-2009
 Meld misbruik9-7-2010 8:30:23

Dames, niet te erg panikeren he! Nu ja, makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk

Wij trouwden op een vrijdag. Op woensdag voorspelden ze voor onze grote dag 72% kans op regen. Nog snel snel paraplu's gaan kopen... Ik stond vrijdag op, deed de gordijnen open: stralende zon! Ganse dag zon gehad!! Je ziet, de weermannen weten het ook niet altijd he

Geniet van jullie dag!!



Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik9-7-2010 9:25:45

Wij trouwen ook 17 juli en houden dit ook angstvallig in het oog.
Heb net op meteoonline gekeken, en dames, het is geweldig.

25 graden en zonnig.
Ideaal! 33 graden moet voor mij zeker niet, maar dit is geweldig!!!!
Mijn dag is al goed se!



ingeborg
17-7-2010
 Meld misbruik9-7-2010 11:37:53

super nieuws zeg! goed weer!! ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...