Nu Online
Momenteel zijn er 247 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

volgorde weggooien kousenband en bruidsboeket - wat eerst?

  8-7-2010 7:55:06
Hey iedereen!

Binnen twee dagen is het zover, en we hebben nog zoveel te doen! :-o
Ik zit ook nog met een vraagje. Hoe zit juist de volgorde van uitdoen kousenband, weggooien kousenband en weggooien boeket? Wat komt er eerst, en is dit allemaal meteen na elkaar? En gooit mijn man dan de kousenband weg of is dit ook voor de bruid?


Mercikes!!
Dorien


Dorien
10-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1793


Nathalie
16-7-2010
 Meld misbruik8-7-2010 12:56:21

Ik gooi ook mijn kousenband en mijn boeket weg.
Kousenband: op elk trouwfeest dat ik al geweest ben, maken ze daar een spelletje van.... een soort van stoelendans. De winnaar mag dan de kousenband met de tanden van de bruid haar been halen. Hilarisch gewoon...

Het boeket weggooien kan je misschien doen tussen het eten door. De DJ of jijzelf kan het aankondigen.

Als je alles tijdens het dansfeest doet, dan leg je steeds het feest stil waardoor mensen op hun stoel gaan zitten en haal je er zo wat het ritme uit.

zo ga ik het in ieder geval doen :-)

veel succes






Dorien
10-7-2010
 Meld misbruik8-7-2010 13:35:56

Hey Nathalie,

Ik zou alles tussen het einde van het dessert en de openingsdans doen, omdat er met het dessert nog veel jongen mensen komen en lijkt ons wel leuker dan. Maar we weten niet goed of eerst de kousenband of het boeket komt :-)

Dat is ook wel origineel van dat spelletje :-) maar ik wil dat mijn man de band uitdoet met zijn tanden, haha :-D


Groetjes,
Dorien




Nathalie
16-7-2010
 Meld misbruik8-7-2010 14:23:25

ik zou eerst het bruidsboeket doen dan.....voor de openingsdans. De DJ kan daarna zoiets zeggen van ' wel, lieve dame die het bruidsboeket heeft, jij moet nog even wachten voor je openingsdans maar Dorien en .... (naam van je man) mogen nu al even genieten. .....'.. Zoiets hé
De kousenband, als je wilt dat je man het doet, kan je wel nog tijdens het dansfeest doen. Maakt het extra grappig en brengt terug wat leven in het feest.

Eigenlijk, ik denk dat ik het zo zal doen (ook dat mijn eigen man de kousenband uit trekt)....

Je ziet, zo eens met andere bruidjes communiceren help je toch verrijken hé



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...