Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

weinig reactie na versturen uitnodigingen

  6-7-2010 19:01:58
Pfff, ik ben echt ontgoocheld. We hebben vorige week onze uitnodigingen verstuurd dus ik had gedacht dat de helft toch wel dadelijk zou reageren om te bevestigen maar nee hoor, alle samen hebben er nog maar een stuk of 30 man bevestigd of geannulleerd van de meer dan 300!! Ik weet wel dat zij er natuurlijk niet zo mee bezig zijn als wij maar toch... Ze hebben tijd om te reageren tot 13 augustus maar een heleboel mensen vertrekken nu op verlof en die gaan dat natuurlijk helemaal vergeten. Ik vrees dat ik er fameus veel zal mogen bellen....

Sylvie
11-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 18 | Gelezen: 1616


Piepke
28-8-2010
 Meld misbruik6-7-2010 19:07:55

Dag Sylvie,

Is bij ons ook hoor! Is vrij normaal denk ik...
Onze uitnodigingen zijn al 2 weken weg en tot nu toe kom ik aan 30 aanwezigen (inclusief wij, onze ouders, zussen waarvan 't evident is dat die erbij zijn...). Bij ons moeten ze reageren voor 7 augustus. Dus ze hebben eigenlijk nog een maand de tijd...Ik maak me er niet al te veel zorgen om. Het merendeel zal wel iets laten weten en inderdaad er zullen er een paar zijn die gebeld moeten worden...

Ik reageer ook niet onmiddellijk nadat ik een uitnodiging heb gekregen...

Ik zou me hier niet te druk in maken...

Succes nog!

Piepke




Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik6-7-2010 19:18:23

Hallo,

Wij kennen het probleem. De eerste weken enkel annulatie's. Nu beginnen onze bevestigingen binnen te komen. Nog even tanden bijten...

Groetjes



Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik6-7-2010 19:32:23

Idem hier! Vorige week alles verstuurd, het komt maar traag op gang, maar ik heb er vertrouwen in, niet iedereen is zoveel met onze trouw bezig als wij zelf hé



Joska
23-7-2010
 Meld misbruik6-7-2010 19:48:54

hallo, wij trouwen op 23 juli 2010 binnen een goeie grote 2 weken dus. op ons uitnodiging staat VOOR 25 juni laten weten.. ken zelf nog mogen rond bellen naar een stuk of 20 of ze nu al dan niet gingen komen.. krijg het er soms van hè...
maar this in orde nu. hebben maar 4 koppels afgezegd en da int groot verlof. we hebben geluk
ik denk dat het nog vroeg is hoor. en ik denk ook da je zowiezo ga mogen zelf bellen ook..

alvast veel succes en veel geluk




shanna
28-8-2010
 Meld misbruik6-7-2010 20:00:08

Hoi, bij ons ook het zelfde liedje, onze uitnodigingen zijn nu ongeveer 2 weken verstuurd en nog maar stuk of 30 bevestigingen en elkele annulaties gekregen..... ze moet voor 7 augustus iets laten weten dus ze hebben nog even tijd hé...maar is wel zeer lastig vind ik, nog effe doorbijten girls.....



Edel
7-8-2010
 Meld misbruik6-7-2010 20:25:54

Hey,

Is bij ons net hetzelfde! Wij hebben iets meer meer afzeggingen dan verwacht maar zijn al met een mooi aantal! Bij ons moesten ze reageren voor 7 juli maar we kunnen er ook nog een heel aantal gaan afbellen! Ik denk dat dit er een beetje bijhoort vrees ik...


Groetjes,
Edel




Cara
7-8-2010
 Meld misbruik6-7-2010 21:17:29

Ook hier hetzelfde. Er zijn er echt weinig die uit zichzelf iets laten weten hebben. Ze hebben bij ons nog kleine week tijd om te antwoorden mr heb de meesten al gecontacteerd ondertss. Op een paar na weten we het v iedereen, en we hebben gelukkig niet te veel afzeggingen.
Ik vind het persoonlijk ook onbeleefd dat velen het niet nodig vinden iets te laten weten maar ja...



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik7-7-2010 7:58:17

Idem hier, en begin héél wat enthousiaste mensen, voor grootste familie had ik op communiefeest uitgedeeld, dus toen allemaal mondeling al van "jaja", maar van sommigen wou'k da toch iets "officiëler" bevestigd hebben, 'n mens zegt da nogal vlug hé...
Rare was dat we vele complimentjes kregen met de uitnodiging, maar ze zeiden er ni altijd bij of ze nu komen of ni. Weet van drie koppels nog niet: 2 hoogzwangere vrouwen (begrijpelijk) en eentje die'k zou nabellen na 1 juli, maar zijn dus op vakantie....

Bij ons heeft groot aantal van de receptie afgezegd, maar ja...die hadden ook geen "save the date"-mail enzo, ben er ook nuchter in, voor 'n kerkdienst en receptie hoef je ni hele vakantie om te gooien.

Wa'k wel jammer vind, zijn dat er toch velen die uitgenodigd waren voor kerk-receptie-avondfeest, toch alleen naar avondfeest komen. Ons programma is nochtans niet zo dat er grote gapende tijdsgaten zijn, dus snap probleem niet. Vind het zelfs wat arrogant, en da'k da nog via via moet vernemen.... tegen mij is 't gewoon "jaja, wij komen!", en van 'n ander hoor ik dan dat ze alleen naar avondfeest komen. Ik mis daar toch beetje fatsoen voor bruidspaar, ik ga altijd naar viering, of helemaal niets van hele trouw! (Komt op mij beetje over van gewoon lekker willen eten en dansen op kosten van 'n ander, maar voor rest weinig affiniteit met bruidspaar...)



dana
21-8-2010
 Meld misbruik7-7-2010 9:06:55

Hey,
Bij moeten er nog 50 mensen bevestigen of ze wel of niet komen en ze hebben nog 14 dagen den tijd dus STRESS!!!
Er zijn veel mensen die ook denken van die weten dat wel of mensen die het doorgeven aan andere mensen enzovoort,.......




Stephanie
7-8-2010
 Meld misbruik7-7-2010 11:50:06

Bij ons moeten er nog héél veel mensen reageren en ze hebben nog een week de tijd, voor 15 juli hebben we gevraagd!

Even geduld dus



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik7-7-2010 13:17:44

@Kathleen: Ik zou de mensen nu niet echt 'onbeleefd' durven noemen als ze niet naar de kerk komen... Er zijn altijd nog mensen die moeten werken, ook op zaterdag. Sommigen hebben ook andere dingen nog... Wij hadden afgelopen weekend 3 (!) trouwkoppels op één dag... Ik ben 's morgens naar de ene geweest op het stadhuis, bij mijn collega naar de kerk en de receptie en naar mijn neef op het avondfeest... Soms kan je echt niet anders...



Tanja
12-6-2010
 Meld misbruik7-7-2010 13:49:55

Hallo, bij ons heeft het ook lang geduurd voor iedereen had gereageerd.
Ik heb dan een digitale versie van onze uitnodiging nog eens doorgemaild naar iedereen waarvan ik het email adres had, en erbij gezet dat ze ook gewoon een reply mochten doen om te bevestigen, en dat heeft toch geholpen.
Laat je vooral niet ontmoedigen, je moet ervan uitgaan dat 10% uiteindelijk niet zal komen.

Groetjes,

Tanja



Sylvie
11-9-2010
 Meld misbruik7-7-2010 14:06:51

de digitale versie doorsturen vind ik een heel goed idee!!

We hebben familiefeest langs de kant van mijn moeder begin augustus dus dan zal ik er wel heel veel zien en de rest zal ik dan maar bellen he. Het is vooral familie die het blijkbaar normaal vindt om niet te moeten bevestigen want "ze komen bijna altijd"...



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik7-7-2010 14:17:43

@Véronique, ik snap je, maar:

In dat geval niet, maar het is gewoon omdat ze geen zin hebben in kerk. Het zijn vooral mijn directe collega's en baas waarmee ik dag in/uit mee samenwerk... nu... we werken al nooit op zaterdag en zeker niet tijdens de zomersluiting op 'n school.
Anderen die dat doen, is familie van aanstaande, ze zien 't als gelegenheid om Antwerpen te verkennen en stellen dat dus boven kerkdienst. Dan mag 'n bruid die zoveel moeite steekt in die dienst, toch wel wa verontwaardigd zijn of bedenkingen bij hebben? Eerst was 't één collega die 't zo ging doen, ineens allemaal... Terwijl ze eerder anders hadden gezegd.
Snap dat het wat fout overkomt, maar met deze info snap je me misschien beter...



stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik7-7-2010 17:30:54

Hier ook hetzelfde hoor... Vooral voor de receptie krijgen we heel weinig response...
Als ik iemand te pakken krijg of tegenkom vraag ik heel terloops of ze al weten of ze zullen komen. Bij ons hebben ze tijd tot 1 augustus, dus probeer me er niet druk in te maken.
Zelfs een koppel waar we direct op geantwoord hebben, doen zelf blijkbaar de moeite niet om hetzelfde voor ons te doen... En dat terwijl wij hun uitnodiging later hebben gekregen. :)



isabelle
1-8-2010
 Meld misbruik7-7-2010 22:23:26

Wij hebben ook efkes moeten wachten en ook sommige mensen zelf moeten bellen. Zal wel normaal zijn denk ik



Nathalie
16-7-2010
 Meld misbruik8-7-2010 13:07:21

Och ja, u niet zo hard aantrekken. het is jouw dag en die wil je toch niet laten vergallen omdat mensen geen respect hebben.

Je hebt idd heel wat werk gestoken in je misboekje, al de voorbereidingen en tenslotte moet jij er voldoening van hebben. Mensen zijn gewoon zo tegenwoordig.....

Mijn eigen nonkel heeft gisteren afgebeld (ik trouw op 16 juli 2010). Om 21u 's avonds, hij kon niet komen, moest ergens anders naartoe. Sorry hé, wist hij dat niet eerder. De uitnodigingen waren verstuurd in april en iedereen moest tegen 20 juni antwoorden.

Maar, wie niet wil komen, moet het maar weten. die mensen verdienen mijn respect ook niet meer.




Ann
6-8-2010
 Meld misbruik13-7-2010 20:43:00

Bij ons is het gezelfde hoor! Wij trouwen op 6/8/10 en ze moeten reageren tegen 16/7, heb nog 4 koppels die niks laten weten hebben. Via-Via heb ik ook mogen horen dat er een paar tantes niet komen omdat 'ze 's avonds laat' terug naar huis moeten rijden terwijl we genodigden hebben die van Nederland komen en die er niks van maken om heen-en-terug te rijden.
Direct antwoorden is blijkbaar niet meer 'in'. Heb ook enkelen nog snel eens opgebeld om te vragen of al wisten of ze kwamen. Collega's vinden het normaal dat ze langskomen en veronderstelden dat ik dat wel wist. Ik kan niet iedereen zijn agenda weten he!

@ Nathalie: idd, wie niet wil komen moet het maar weten, wij gaan er een spetterende trouwfuif van maken met vrienden en familie die 100% achter staan!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info