Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen rainbow buurt van leuven

  6-2-2006 20:08:37
hallo,
ik ben op zoek naar een winkel in de buurt van leuven waar je schoenen van rainbow kan kopen.
Iemand enig idee?

groetjes,

sarah

an
12-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1079


Debra
11-8-2006
 Meld misbruik7-2-2006 9:35:16

Hoi An,

Surf eens naar de site van Elsa Rainbow : www.elsarainbow.nl !
Daarna skip je de intro, klik je op info en daarna klik je op 'Ja, ik wil'! Je krijgt dan een invulformulier waar je kunt op aankruisen of je dealadressen wilt per mail. Ik heb het ook al gedaan en er zijn er heel veel hoor!

Grtz Debra
11/08/06
http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl



Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik8-2-2006 16:58:31

In Diest bij 'Le Boudoir' kan je die collectie kopen. Ze hebben daar wel maar één maat per model, maar ze willen dan wel alles voor je bestellen. 'k Vond dat niet zo ideaal en ben dan toch maar bij Van Loock in Zandhoven geweest. Aan de schoenen bij Le boudoir zie je trouwens dat ze al door heeeeeel veel mensen gepast zijn, volledig beduimeld en grijs, brrr, 'k kreeg er de kriebels van! :-)
Waar ik net ook elsa-schoenen heb zien staan: bij Atame in de Dirk Boutslaan in Leuven. Zeker eens langsgaan!

Groetjes,
Sylvie

11/03/06



marijke
20-5-2006
 Meld misbruik11-2-2006 21:59:38

Bij Atame in Leuven: Dirk Boutslaan (is ergens achter de St. Pieterskerk).
Bij maxim's couture in Aarschot hebben ze er ook een paar van dat merk.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...