Nu Online
Momenteel zijn er 248 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

paniek!! kleed ligt al thuis maar blijkt toch niet goed - hulp gezocht!!

  29-6-2010 21:23:38
Hey bruidjes!

Nijge paniek hier! Mijn kleed ligt bij mijn moeder thuis en ik ben het nog eens gaan passen. Het is met volume in de rok en een sleep en in de winkel hebben ze er een lintje ingedaan zodat de sleep van de grond kon. Ze hadden me verzekerd dat hij van de grond komt! Nu blijkt dat er nog 30 cm van de sleep op de grond hangt en het moest allemaal weg voor onze openingsdans! Wij hebben wel 200€ gespendeerd aan danslessen om een choreo te brengen op Hungry Eyes! Ik weet nu helemaal niet meer wat ik moet doen. Ik kan misschien gaan vragen om er nog lintjes in te hangen, maar gaat dit opbrengen? En de winkel gaat zaterdag met verlof en ik moet nog gigantisch veel werken deze week! Ik zou dan speciaal tussen mijn werk door mijn kleed moeten ophalen bij mijn ouders en terug naar de winkel, terwijl ik een berg werk heb dat op mij staat te wachten en dat af moet zijn aangezien ik vrijdag mijn laatste dag werk! Ik weet helemaal niet wat ik moet doen :'-( Of zou ik een ander, makkelijk dansbaar kleedje gaan kopen puur voor de openingsdans? Kunnen jullie mij dan aub helpen waar ik dit kan vinden? Ik heb geen flauw idee!


De bustier van mijn kleed vind ik eigenlijk ook niet 100% perfect passen. Het slopt mij precies wat maar ze zeiden in de winkel dat het niet vaster mocht want dat je dan kussentjes gaat zien aan je borst als je gaat zitten. Maar ik vind me er precies zo dik in lijken. Hebben jullie dit ook?

Mss ter info; mijn kleed is de Isabella van Marylise. Wel niet in het grijs zoals op alle foto's.


Ik vraag me af of ik nog moeite zou gaan doen voor die bustier nog te laten versmallen mocht ik een ander kleedje kopen voor de openingsdans. Ouh, ik ben echt onzeker. Maar het probleem is dat ikzelf een echt pietje precies ben en uit ervaring al weet dat ik heel vaak overdrijf, daarom dat ik ook niet weet of die bustier echt wel zo los moet zitten of niet.


Hopelijk kunnen jullie mij een beetje helpen. Het is nogal dringend aangezien ik volgende week trouw :'-(

Alvast mercikes!!

groetjes
Dorien


Dorien
10-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 2026


Prisca
15-5-2010
 Meld misbruik29-6-2010 21:46:53

Ik weet niet wat je best zou doen. Ik had ook een sleep die na het omhoog steken nog op de grond kwam en daarom heb ik eigenlijk mijn sleep met de "danslus" rond mijn vinger gehangen. (we hadden namelijk ook danslessen gevolgd dus het moest ook perfect zijn)
Verder klopt het wel dat de bustier niet te vast mag zitten want anders krijg je inderdaad van die kussentjes... maar het is moeilijk te beoordelen als je het niet ziet natuurlijk.

Veel succes er mee nog
Groetjes
Prisca



Dorien
10-7-2010
 Meld misbruik29-6-2010 21:54:01

Mercikes voor je reactie Prisca! Wat voor soort dans hadden jullie? Ik vrees dat met een lus aan mijn vinger ook niet echt gaat. Ik heb mijn beide handen nodig en we doen ook veel lifts en drops :-(

Ik ben hier al aan het denken om gewoon allebei een outfitje te kopen of huren dat wat op dirty dancing lijkt om er zo wat show in te steken. Maar dat is ook helemaal niet meer romantisch en dat wou ik eigenlijk wel :'-(

groetjes,
dorien




Ellen
5-2-2011
 Meld misbruik29-6-2010 22:14:49

hey meid,

ik zou toch effe alle moeite van de wereld doen om je kleed bij je mama te gaan ophalen en ermee naar de winkel te rijden. Daar kan je het dan nog eens aandoen, en de mensen van de winkel kunnen ter plekke kijken wat ze aan die sleep kunnen doen. Misschien is er wel een oplossing zodat het toch nog wat meer omhoog kan, die sleep! Je hoofd nog niet laten hangen, het is een beetje moeilijk, maar moeilijk gaat ook. Raap je moed bijeen en doe effe de moeite om naar de winkel te gaan, pas dan weet je echt of er nog iets aan te doen is. Wat die bustier betreft, ik kan me best inbeelden dat het niet té hard mag aansluiten, normaal weten die mensen toch wat ze doen.. maar ook dat kan je met hen nog eens bespreken, laat gewoon je bezorgdheden horen aan die mensen, je betaalt er genoeg voor, dat is deel van de service ;-)

Succes!!!
Enne.. een héél fijne huwelijksdag gewenst alvast :)



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik29-6-2010 22:43:17

Hey,

Een kleed met een sleep kopen als je weet dat je een openingsdans met lifts enz gaat doen :s was niet echt de slimste keuze vrees ik. Ik had hetzelfde systeem en eveneens probleem, ook die lintjes in een Marylise en idd je hebt zeker 30cm sleep nog over. De openingsdans begon slungelig met mijn kleed, ik moest de sleep constant weg shotten. Na enkele seconden had ik hem gewoon helemaal opgepakt en in mijn armen genomen. Wij hadden gelukkig een plakker ;-) Ik zou toch de moeite nog doen om je kleed terug te brengen.

Over je bustier, die stond bij mij ook wat open. De verkoopsters weten over wat ze het hebben dus das wel normaal. Geen paniek ;-) Ga er idd maar eens mee zitten, je zal blij zijn dat het niet is ingenomen. Een kleedje dat ik heb stond ook daar eens open. Mijn mama had het afgespeld en naar de naaister gebracht. Ik kan er spijtig genoeg niet meer in gaan zitten laat staan dragen. Dus daar zeker niets aan doen. Liever wat de groot dan heel de dag ambetant zitten met een kleed dat vanboven spant.

Relax, je zal stralen en het zal een fantastische dag worden!

Groetjes, Laura



ingeborg
17-7-2010
 Meld misbruik29-6-2010 22:55:05

Oei ja da's niet zo leuk!
Ik zou ook naar de winkel terug gaan!

Kun je niet een gewone sluitspeld (alez ja, een echte veikigheidsspeld eigenlijk) gebruiken? Ik ga dat gebruiken...

Veel succes!
Kzou ook zeggen relax, maar ik begrijp je hoor. Ben zelf ook al redelijk zenuwachtig.... ;-)



Fabienne
4-9-2010
 Meld misbruik29-6-2010 23:03:13

Hey lieve dame,
Ik heb sowieso voor het dansfeest een apart kleed laten maken. Een openingsdans met een gigantische sleep zag ik niet direct zitten, om het even welke dans. Wat betreft de bustier, klopt inderdaad zo laten, als het te strak gaat zitten heb je van die lelijke vetrolletjes of beter huidplooien, je mag nog zo mager zijn. Ik heb de Margaux van Marylise dus inderdaad ook met een serieuze sleep, mooi voor overdag maar voor 's avonds niet geschikt als je lekker uit de bol wil gaan. Ik heb het thema rode rozen (hoe kan het ook anders met het kleedje Margaux) gekozen en dit ook voor het danskleed doorgetrokken. Je kan beslist in één of andere kledingzaak een goedkopere jurk vinden die perfect aan de eisen voldoet. Bovendien heb je nog een mooi verrassingseffect voor 's avonds! Doen meid en niet twijfelen, go for it! Een mooie dag gewenst vol onvergetelijke momenten, greetz Fabienne



inge
15-4-2011
 Meld misbruik30-6-2010 22:14:43

Hallo!

Als je de tijd niet hebt om het binnen te doen en echt zo graag die dans doet, neem dan een ander kleedje voor de dans? Hoeft toch geen andere trouwjurk te zijn? De solden beginnen morgen, kies een vrolijk zomers jurkje en kleed je nadien weer om. Niemand gaat daar moeilijk over doen hoor :)



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info