Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pfff

  22-6-2010 10:03:13
Hej,

ik zie het eventjes niet meer zitten!
om te mogen een feest geven op onze locatie moesten wij een evementenformulier invullen en doorsturen naar het college van Burgemeester en Schepenen, heb dit al begin april gedaan, dus langer op voorhand dan de 8 weken die ze hadden gevraagd, en nu blijkt dat de Burgemeester niet wil tekenen, en zonder zijn officiele toestemming kan technisch gezien het feest niet doorgaan

een fantastisch bericht om te krijgen zo 18 dagen voor de trouw

mijn schat is ondertussen het contactpersoon aan het lastig vallen en ging haar 'stalken' zolang het nodig was, maar zie het toch eventjes niet zitten
wat als ons feest daar niet kan doorgaan? Dat kunnen ze toch niet maken, hebben al alles besteld, voorschotten betaald, uitnodigingen zijn al lang de deur uit ....

sorry voor de klaagzang, maar moest eventjes ventileren

groetjes van een hier-word-ik-wel-zenuwachtig-van- bruidje

Eva
10-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 2000


Eline
31-7-2010
 Meld misbruik22-6-2010 10:16:40

Ja amai dat is erg.
Zo een stress kan je nu wel missen zeker.
Hopelijk komt alles goed.


Groetjes



frida
6-2-2010
 Meld misbruik22-6-2010 10:16:45

OEI wat is dat voor een regeling!!!
kan best begrijpen dat je niet niet leuk vind..

( Een moderne burgemeester heeft toch wel een e-mailadres? probeer zo eens zou ik zeggen?)

Maar laat ons hopen dat alles nog goed komt.

Ik duim voor jullie...

Frida



Elke
9-7-2010
 Meld misbruik22-6-2010 10:17:05



Dat is inderdaad niet leuk om zo kort op voorhand te horen, wij trouwen op 9 juli een dag voor jullie en ik zou dit nieuws ook niet leuk vinden.
Ik zou de personen in kwestie blijven lastigvallen en opbellen, jullie hebben de papieren op tijd verstuurd maar zij hebben nagelaten om op tijd iets te laten horen.
Veel geluk!!
groetjes Elke



Kirsten
13-5-2011
 Meld misbruik22-6-2010 10:21:20

ik hoop dat alles in orde komt!
is inderdaad alles behalve leuk om zoiets te horen te krijgen...
ik duim voor jullie dat alles in orde komt!




Kirsten
13-5-2011
 Meld misbruik22-6-2010 10:21:23

ik hoop dat alles in orde komt!
is inderdaad alles behalve leuk om zoiets te horen te krijgen...
ik duim voor jullie dat alles in orde komt!




marijke
30-10-2010
 Meld misbruik22-6-2010 10:24:37

Hey

elke burgermeester heeft een spreekuur. ik zou daar naartoe gaan en het hem persoonlijk uitleggen. Misschien werkt het dan wel.
Heel veel succes alvast
We duimen voor je!



Wendy
23-12-2010
 Meld misbruik22-6-2010 10:59:08

hier steken de ook omhoog.



gina
9-7-2010
 Meld misbruik22-6-2010 11:08:56

Hopelijk komt alles toch nog op zijn pootjes terecht.
Ik denk dat het meer dan normaal is dat de paniek even toeslaat.
Probeer de burgemeester eens persoonlijk te benaderen,
elke persoon met een beetje gevoel verstaat toch dat het feest moet doorgaan!
Het zou de mooiste dag van je leven moeten worden,
vecht ervoor zou ik zeggen!

Veel succes!



katty
8-9-2010
 Meld misbruik22-6-2010 11:50:11

Hier duimen we ook voor jullie, hopelijk komt alles inorde, hang maar aan die burgemeester zijn bel, of mail of desk zou ik zo zeggen.
Hou ons op de hoogte !!



ingeborg
17-7-2010
 Meld misbruik22-6-2010 13:26:15

Amai, erg!
Ik duim mee!

Weet je wat vaak helpt, klinktstom maar niemand wil die slechte reklame; dreigen dat je naar 4040 (van vtmnieuws hé) zal bellen en het iedereen dan zal weten welke schande het is.
Als het dan effectief uitgezonden is kunnen jullie ook terwijl vragen wie een lokatie weet etc.

Succes!!





Sharon
4-9-2010
 Meld misbruik22-6-2010 13:30:19

inderdaad zo erg. Die burgemeester is er ook vroeg bij zeg!
En dan nog beetje moeilijk doen ook pff inderdaad stress stress stress.
Ik hoop dat alles in orde mag komen voor jullie.
Ik duim voor goed nieuws.
groetjes sharon




Eva
10-7-2010
 Meld misbruik22-6-2010 17:01:43

we geraken telefonisch dus niet voorbij zijn secretaresse
en aangezien we beide fulltime werken kunnen we moeilijk tijdens de dag eens langs zijn kantoor gaan (is niet in de gemeente waar we wonen)
4040 bellen is nog een mogelijkheid, maar zolang we de exacte reden niet weten is dat nogal moeilijk denk ik

we zijn wel alle vrienden en familie aan het rondvragen of iemand die burgemeester kent en zullen wel zien, hoop echt dat het zo snel mogelijk opgelost geraakt.

ons uiterste nood is de zitdag volgende week maandag

toch al bedankt voor de steun dames



Valerie
27-8-2011
 Meld misbruik23-6-2010 11:12:32

Hélaba

Dat is echt wel mottig nieuws, kan jullie jammer genoeg niet helpen, wij kennen niemand die jullie burgemeester kent.

We zullen duimen voor jullie dat dit zo snel mogelijk opgelost geraakt.


Groetjes en nog veel succes
Michael en Valerie




Valerie
27-8-2011
 Meld misbruik23-6-2010 11:12:34

Hélaba

Dat is echt wel mottig nieuws, kan jullie jammer genoeg niet helpen, wij kennen niemand die jullie burgemeester kent.

We zullen duimen voor jullie dat dit zo snel mogelijk opgelost geraakt.


Groetjes en nog veel succes
Michael en Valerie




Eva
10-7-2010
 Meld misbruik23-6-2010 11:24:20

ter verduidelijking, het gaat niet om de burgemeester van de gemeente waar we wonen hoor



Kirsten
13-5-2011
 Meld misbruik6-7-2010 23:26:23

hoe is het ondertussen? heb je uiteindelijk toch een handtekening gekregen?
ik hoop het in ieder geval! nog veel succes met het voorbereiden van jullie trouw...
hopelijk kan je genieten van de laatste daagjes en heb je niet te veel stress
alvast een mooie trouw toegewenst!




Eva
10-7-2010
 Meld misbruik7-7-2010 22:43:29

het is uiteindelijk goed gekomen
bedankt allemaal voor de lieve woorden


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info