Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 30 dagen!

  16-6-2010 14:51:31
Dag Bruidjes & Gommetjes,

Vandaag zijn het nog 30 dagen tegen onze trouw, amai tbegint echt wel te korten!
De zenuwen beginnen toch stilletjes aan te komen en de rare dromen ook ...
Binnen 3 weken houden we ook nog een "feestje" voor ons huwelijk met een schieting erbij maar das dan alleen voor dichte familie en een aantal vrienden! Dus de komende dagen worden drukke maar HEEL leuke dagen...

Groetjes,

Chantal x

Chantal
17-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1890


Ann
10-7-2010
 Meld misbruik16-6-2010 15:21:06

Hey Chantal!

Hier nog 23 dagen!!! Dus het besef van nu kom het echt dichtbij... is er dus! Wij gaan trouwen! Na een jaar hier mee bezig te zijn, klinkt dit zelf gek... vind ik toch.

Moeten jullie nog veel regelen? Hier nog enkele kleine dingetjes... Maar de stress is er al zenne!!

Succes nog!

Ann



Chantal
17-7-2010
 Meld misbruik16-6-2010 15:44:52

@Ann: Ooooh spannend! Das een weekje eerder of wij! Idd die tijd vliegt voorbij é, ik weet nog goed een jaar terug zat ik te blazen "pfff nog zo lang" en je moet nu kijken, tis bijna zover!! Wij moeten ook nog hier en daar ook nog een aantal dingen regelen...maar ben toch maar altijd aan het denken, ik ben toch nix vergeten?

Geniet nog heel veel van de laatste voorbereiding en ik wens jullie een prachtige huwelijksdag toe!!

Groetjes,

Chantal x



jessie
24-7-2010
 Meld misbruik16-6-2010 15:56:55

hey,
bij ons nog 37 dagen maar dat is dan voor ons kerkelijk huwelijk en ons feest! maar bij ons ook nog 30 dagen voor ons wettelijk huwelijk!
het is in ieder geval aan het afkorten!
grtjs jessie



Chantal
17-7-2010
 Meld misbruik16-6-2010 19:42:00

@Jessie: Das dan 2x een heel mooie dag ik denk dat het er voor ons allemaal heel vlug zal zijn! Die laatste weken gaan volgens mij gewoon voorbij vliegen!

Groetjes,

Chantal x



Nancy
16-7-2010
 Meld misbruik17-6-2010 9:00:54

Hallo ,
wij trouwen ook de 16 de ;
hier ook rare dromen enzo , hahaha
zal vlug gaan nu .

Grts Nancy



Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik17-6-2010 9:38:35

Wij trouwen ook 17/07 en buiten enkele momenten heb ik nog niet veel stress gehad.
Vannacht wel heel raar gedroomd, ik kwam te laat op mijn eigen trouwfeest en het eerste wat iedereen tegen me kwam zeggen, is dat de DJ kei slecht was.
De laatste eindspurt is nu ingezet, het zal 17 juli zijn voor we het goed en wel beseffen!
Volgend weekend mijn vrijgezellen! Joepie!



Chantal
17-7-2010
 Meld misbruik17-6-2010 19:15:29

@Nancy: Haha die rare dromen kunnen idd soms echt te zot voor woorden zijn! Wij trouwen een dagje na jullie de 17de :-) maar tzal er idd heeeeeel vlug zijn!

Groetjes,

Chantal x



Chantal
17-7-2010
 Meld misbruik17-6-2010 19:19:42

@Nathalie: Die stress bij mij viel ook goed mee ma nu voel ik dat ik er toch wat meer last van begin te krijgen, haha das zo'n typische droom é! Je wil punt 1: ZEKER NIET te laat zijn en punt 2: De DJ MOET goed zijn ...idd we mogen de laatste dagen beginnen aftellen! Nu nog heeeeeeeeeeeel goed weer da zou echt wel de kers op de taart zijn en daar hoopek heel erg op!! Ola volgende week zal het dus ook al een heel leuk feestje zijn, geniet er maar van!

Groetjes,

Chantal x


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...