Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje 21/05/10

  15-6-2010 18:47:56
Hey bruidjes,

Ik had hier enkele dagen geleden een verslagje geschreven ivm ons huwelijk op 21/05/10, ik had hierin echter vermeld dat we totaal niet tevreden waren over onze traiteur.
Nu kreeg ik vandaag een mail van de beheerder van deze site dat mijn verslagje op vraag van de traiteur verwijderd was, deze had echter gedreigd gerechtelijke stappen te ondernemen.
Ik vind dit wel jammer aangezien ik hier enkel de waarheid verteld heb.
Die traiteur heeft zich hier naar mijn mening niet te moeien op dit forum.

Ik dacht dat dit forum diende om elkaar tips en info te geven, jammer dat er steeds meer handelaars op dit forum zitten!

Groetjes




ANNELIES
21-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 2144


Dorien
23-7-2010
 Meld misbruik15-6-2010 18:55:35

Ooh, hoe erg!
Ik heb je verslagje niet gelezen want ik ben pas lid van deze site.
Ik vind het wel zeer jammer dat de traiteur tegengevallen is. Hopelijk heeft het je feest niet te hard verpest.
Ik vind het ook niet kunnen dat je anderen niet mag waarschuwen. De waarheid is toch de waarheid. Dan moet hem maar een betere service leveren.
Doe dan maar aan mond-aan-mond reclame. Dan kan hij je niks maken. Dat is trouwens de beste reclame en in dit geval anti-reclame :-)

Doei!!



NELE
3-9-2010
 Meld misbruik15-6-2010 18:55:53

Hey Annelies,

Ik heb je berichtje gemist van de traiteur. Het was blijkbaar al gewist :).
Je mag het altijd eens mailen naar : nele_verachtert@hotmail.com want ik ben natuurlijk wel benieuwd waarover het gaat.

Groetjes Nele



Evi
27-8-2011
 Meld misbruik15-6-2010 18:58:17

Idd! Dit is een forum waar mensen meningen en ervaringen kunnen delen! Handelaars mogen gerust van mij hun diensten aanbieden op dit forum, maar mogen zicht niet moeien met de ervaringen van anderen. Waarom zou je er trouwens om liegen als je iets slechts meemaakt? Er worden hier minstens evenveel handelaars 'in de bloemmetjes gezet' als ze hun werk goed doen, moeten deze commentaren dan ook verwijderd worden? Nee toch?
Als je een laptop koopt en je kijkt naar forums met besprekingen en ervaringen verwacht je toch ook een eerlijk verslag en niet enkel goeie dingen?
Ik vind het héél laf van die traiteur om daarmee te dreigen! Dat zegt al genoeg vind ik.
Ik zou zeggen, goed dat je het erop gezet hebt! Je hebt jezelf niets te verwijten. Er is nog altijd iets zoals 'vrije meningsuiting'.



Jessy
18-9-2010
 Meld misbruik15-6-2010 19:01:39

Amai seg, wa denkt die wel... als het slecht is, is het slecht.
En dan mag het ook gezegd worden!
Het is inderdaad een openbaar forum en hoeft zich er dus niet mee te moeien!

Ik heb het wel gelezen en vond het schandalig, het is tenslotte toch de mooiste dag van je leven!!

Groetjes Jessy








Sharon
4-9-2010
 Meld misbruik15-6-2010 19:56:14

hey,

idd vind ik ook zoals jessy! wat denkt die traiteur wel!
Hier op dit forum is het net om je tips te geven en ook het negatieve te zeggen.
Waarom zouden we anders praten net om meningen uit te delen en tips te geven!
Ik heb het gelezen en vind dat dit toch gezegd mocht worden.
groetjes sharon



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik15-6-2010 20:07:48

Kan je me in berichtje zeggen wie dat was, want straks hou'k m'n hart al vast als het zelfde traiteur is als die van ons.
Enfin, die van ons is uit Puurs, dus als da ni is, maakt 't ni uit. Wel jammer enerzijds, anderzijds kan iedereen zo wat slechts schrijven over anderen. Nu... dan zouden ze wel consequent moeten zijn, dat handelaars niet continu via pseudoniemen zichzelf positief in de verf zetten. Is ni makkelijk daar evenwicht in te houden...



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik15-6-2010 20:12:39

Ik heb jouw topic vorige keer gelezen en ik vond jouw bericht oprecht eerlijk! Op een duidelijke en niet onmiddellijk aanvallende wijze! Dit forum bestaat toch om eerlijke info door te geven, positief én negatief! Als het eten bijna verkoold is, is het maar logisch dat je deze traiteur niet gaat aanbevelen aan anderen!
Je zei trouwens dat je de traiteur hierover zélf had aangesproken op het feest en gevraagd had naar een compromis. Als hij wou, kon hij steeds een tegengeste doen, waarover je dan ook je ervaring hier kon neerschrijven. Hij wou echter geen tegengeste doen, dan moet hij de gevolgen (= kritiek) ook maar slikken!!!



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik15-6-2010 20:32:38

Joehoe!!!!!! Krijgen wij een reactie van de site????? Als jullie zo te pas en onpas berichten liggen te verwijderen zoals de laatste tijd nogal vaak is gebeurd. Kunnen wij dan misschien de regeltjes eens krijgen? Jullie moeten je toch op iets baseren?

Als we dan vragen om zelf een bericht te verwijderen krijgen we geen antwoord?!?

Ik dacht dat dit een site was voor trouwers? Niet voor handelaren waardat niks slecht over gezegd mag worden. Als zij zichzelf mogen verkopen mogen wij toch melden dat ze hun schoon praatjes niet nakomen?!?

Sorry, maar iedereen gelijk voor de wet!

Carolina





Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik15-6-2010 20:53:59

Maar die mensen hebben toch helemaal geen poot om op te staan als ze een rechtszaak beginnen?
Er worden hier louter meningen gegeven, daarvoor is het forum er. En vrije meningsuiting hebben we allemaal. Als het eten niet goed was, de BBQ aangebrand, en die mensen op die manier reageren, sorry hoor, maar dan vind ik dat allesbehalve professioneel. Hetgene ze beter hadden gedaan was hun excuses aangeboden, dan was je berichtje waarschijnlijk nog maar half zo negatief geweest.


Ben zo blij dat wij uiteindelijk niet met die mensen in zee gegaan zijn!




imke
9-10-2010
 Meld misbruik15-6-2010 22:25:47

Carolina: helemaal mee eens.

ooit werd er van mij ook een topic gewist op vraag van de handelaar.
Ik vond dit ook beneden alle peil.

Toen ik een tijd later even vroeg om iets te wissen of vroeg of het mogelijk was om een gepost bericht nog te kunnen bewerken kreeg ik echter nooit reactie...

Je zou je vragen beginnen stellen bij de bedoeling van deze site hé...



Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik15-6-2010 23:04:29

Ik vind ook wel dat de moderators uit hun pijp mogen komen voor deze, als deze site er niet meer is voor de trouwers, om hun ervaringen te delen, maar enkel nog dient om te springen voor elke handelaar, hoeft het voor mij niet meer! Dan zijn de voorwendselen van deze site enkel & puur nog bedrog!



Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik15-6-2010 23:07:04

De gebruiksvoorwaarden zijn nochtans duidelijk: Het forum mag enkel gebruikt worden om vragen, opmerkingen of ideeën uit te wisselen met andere gebruikers.

Wat mij betreft is hier dus niets gebeurd dat het licht niet mag zien! Ik had je vorige bericht wel gelezen, Annelies, & weet, wat ze ook doen: al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt haar wel!

Heel wat bruidjes weten wat je te zeggen had! Terecht! ;)



Eline
31-7-2010
 Meld misbruik16-6-2010 9:36:58

Ik heb uw bericht op het orum gelezen.
Zo erg voor jullie. Ik vond het vriendelijk van u dat je dit hebt laten weten aan iedereen.
Jammer dat sommige handelaars weten dat ze zelf niet recht in hun schoenen staan en dan maar dreigen met een rechtzaak. Terwijl ze beter zouden hun job goed doen. Ale wie laat er nu het vlees aanbranden zo erg. Je hebt het juiste gedaan dus dat is het belangrijkste en jullie hebben genoten van elkaar he.


Groetjes



Lynn
25-6-2011
 Meld misbruik16-6-2010 10:09:45

Hey Ik had het berichtje ook gelezen, en dat ze de topic hebben laten verwijderen is alleen maar teken dat het waar is! want anders hadden ze hun er niets van aangetrokken en met de gedachte wij weten beter,...
Heel onprofesioneel zowel van hier als van de traiteur!
Goed voor jou dat wij of toch vele jou mening nog hebben kunnen lezen!





ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik16-6-2010 20:29:45

Het is leuk te lezen dat er zoveel onder jullie dezelfde mening hebben over dit onderwerp!
Tis jammer dat het allemaal zo gegaan is maar uiteindelijk heeft het mijn dag niet verpest, ik heb een heel leuk feest gehad, het is echt een prachtige dag geweest!
Geniet allemaal van jullie dagje, groetjes!




Redactie

 Meld misbruik16-6-2010 23:21:10

Wij begrijpen de frustratie die het verwijderen van berichten met zich meebrengt. Ook wij hebben er steeds een dubbel gevoel bij als we de vraag krijgen een bericht te verwijderen, want wij kunnen meestal niet oordelen of een bericht waar is of niet.

In eerste instantie doen we dit om de auteur van het bericht te beschermen, omdat het niet de eerste keer is dat een gebruiker veroordeeld wordt tot het betalen van een aanzienlijke schadevergoeding wegens laster en eerroof.

In tweede instantie dienen wij rekening te houden met wat de wet de Internet Service Providers oplegt: "In principe moet een ISP niet systematisch nagaan of onwettelijke informatie op een website voorkomt. Zodra hij echter op de hoogte is gebracht, moeten binnen redelijke termijn maatregelen worden genomen om de illegale of onjuiste informatie ontoegankelijk te maken." Omdat wij niet in staat zijn de juistheid van berichten na te gaan, brengen wij de auteur op de hoogte dat wij het bericht voorlopig verwijderen. Als na een rechterlijke uitspraak blijkt dat de gebruiker gelijk had, kan dit opnieuw gepubliceerd worden tenzij het vonnis dit verbiedt.

Niettemin zullen we het even navragen bij onze raadsheer en de procedures eventueel aanpassen voor toekomstige klachten.



ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik17-6-2010 8:55:42

Ik begrijp dat wel hoor en het is mij ook allemaal geen rechtzaak waard!
Het is alleen jammer dat er zoveel handelaars op dit forum zittten, velen zelfs "verdoken", onder de naam van een bruid of bruidegom.
Groetjes



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info