Nu Online
Momenteel zijn er 82 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Van allerlei vraagjes/voorbereiding

  8-6-2010 12:05:34
Hallo collega's

Ik heb nog een aantal vraagjes hoe jullie het doen.

1) hebben jullie allemaal een paar reservepanty's.Ik kocht de mijne voor 25euro
in de bruidswinkel maar heb er maar 1.Hebben jullie er allemaal 2?

2)Hoeveel misboekjes hebben jullie voorzien?

3)Hoeveel gasten hebben jullie op het avondfeest/dessertenbuffet?

4) Voor bruidjes voor wie de feest al voorbij is.Kunnen jullie mij soms zeggen
het prijskaartje zeggen voor het avondfeest? Ik heb er geen idee van en probeer te berekenen maar
dat is moeilijk te voorzien.


Dank u wel voor jullie hulp!

groetjes
Belle

isabel
23-10-2010
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1532


Graziella
12-6-2010
 Meld misbruik8-6-2010 12:25:10

Hey hey

Panty's ?? ik draag helemaal geen panty's... maarja, mss dat het in oktober inderdaad frisser is en dan lijkt het idd verstandig een extra paar bij te hebben maar dat hoeven dan toch niet van die dure te zijn?? Gewoon gelijkaardige dingen ergens in een goedkopere winkel ofze...

wij hebben 100 misboekjes laten drukken maar dat moet je bekijken met het aantal mensen die je uitgenodigd hebt voor de kerkviering
ik zit met een hele grote familie dus vandaar het hoge aantal (+ wel leuk om een volle kerk te hebben...)

Succes en nog veel voorbereidingsplezier !!!!

Bij mij is het bijna zover !!! nog 3 - 11 uren en 34 min !!!



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik8-6-2010 12:30:38

Hier is 't midden zomer, dus geen panty's, maar als ze zo duur zijn en ik zou er dragen, zou'k er toch elders 'n nieuw paar kopen.

Wij voorzien 150-200 boekjes ong. voor in kerk, maar verwachten daar dan ook veel volk, wachten nog bevestigingen af.

Avondfeest: 120 personen, excl. receptie komt dat op ca. 10 000 euro voor landen- en dessertenbuffet incl. dranken tot putje nacht. Zal wel nog goedkoper uitkomen omdat we niet met forfait werken, maar hebben dat als indicator maar genomen in onze prijsberekening voor budget.



Bart

 Meld misbruik8-6-2010 12:36:52

Een bedrag opstellen is moeilijk want veel hangt af van wat je zelf van jullie feest verwacht.
Je kan de zaal nemen op basis van de ligging maar ook voor het aantal personen of inrichting van de zaal.
Ook de maaltijd kan verschillend zijn in het aantal gangen of als je misschien met een catering gaat werken in plaats van een zaal met bediening.
Neem je taxi en ceremoniemeester of niet...Er zijn zoveel dingen waar je al dan niet rekening moet mee houden.

Mijn prijzen hangen bijvoorbeeld af van de regio en niet zo zeer van de zaal waar ik moet spelen.

Ik kan je alleen maar raad geven van vele zaken in de sector van huwelijk een offerte aan te vragen en zeker niet overhaast te werken.Bekijk ook de verschillen tussen de offertes en dan moet je zelf alles rustig eens wikken en wegen.



Charlotte
18-9-2010
 Meld misbruik8-6-2010 12:45:45

Ook hier geen panty's, draag dat nooit.
Misboekjes voorzien wij er 100. De ceremoniemeester zei ons dat je meestal moet rekenen op 80-100.
Wij hebben ongeveer 120 man uitgenodigd voor het avondfeest, nu nog afwachten wie er ook echt gaat komen.
Prijs kan ik ook nog niet echt zeggen en is inderdaad voor iedereen anders, afhankelijk van je wensen. Wij zullen waarschijnlijk ook ongeveer aan 10.000 komen, wel met receptie erbij.



Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik8-6-2010 13:00:34

Hey Isabel,
Ik voorzie toch ook reservepanty's, die van Cette schijnen hele goeie te zijn, te vinden in lingeriewinkels.
Wij hebben 60 misboekjes besteld, we verwachten niet heel veel volk, gezien er vele een heel eind moeten rijden en enkel voor het avondfeest gevraagd zijn.
Wij rekenen op € 8000 voor 80 man receptie en 80 pers avondfeest.



tina
19-6-2010
 Meld misbruik8-6-2010 13:01:02

Hey,
Wij hebben ook 100 misboekjes voorzien. Prijs feest 9150 euro voor 130pers. Hebben veel geluk want wordt door ouders betaald.
Zonder receptie's want je kan niet op voorhand weten hoeveel de mensen drinken en hapjes eten, hapjes is prijs per stuk. Wij hebben voor het avondfeest wel een forfait voorzien 1e tot dessertbuffet en 2de van dan tot 5u. Komt op 19euro pp. Denk dat dat goedkoper uitkomt want weet dat er veel volk is die héééél graag drinken. Kousen doe ik niet aan want zal te warm zijn onder een zwaar lang kleed.
Succes grtjs tina



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik8-6-2010 13:30:38

1) Ik droeg geen panty's. Onder je lange rok heb je het al gauw te warm. Ik had wel een soort zalf aan mijn voeten van Gewhol (of zoiets, te koop bij Essenza) op aanraden van de voetverzorgster en heb absoluut geen zere voeten gehad of zo.

2) Wij trouwden op een vrijdagmiddag en hadden 150 boekjes (is op eigen parochie waar ik ook lesgeef, dus veel kijkers!). We hadden er nog +/- een twintigtal over.

3) Avondfeest 100p. en dansfeest 20p.

4) Wij waren op de kop af 8000 euro kwijt (vanaf ontvangstreceptie avondgasten om 18u tot einde feest om +/- 4u30).



Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik8-6-2010 13:48:57

1) Ik ga geen panty's dragen, veel te warm voor in de zomer.

2) Ga tussen de 100 en 150 misboekjes voorzien, ik vind dit ook heel moeilijk om te beslissen hoe veel.

3) Wij zitten aan 150 personen voor de receptie en ongeveer 140 personen voor het avondfeest. Enkel de suite is op beiden vertegenwoordigd.

4) Wij gaan normaal aan iets minder dan 15000 euro zitten voor de receptie en het avondfeest.





julie
28-5-2011
 Meld misbruik8-6-2010 13:51:58

Hoi,

Ik zou ook ergens een goedkoop paar panty's kopen. Dit zal toch maar voor laat op de avond zijn en dan ziet toch niemand dat. Misschien heb je ze zelfs niet nodig, maar zal je je toch gerust voelen.

Prijs voor een avondfeest is zeer moeilijk te schatten. Wij hebben al een menu van €83 per persoon inclusief drank (aperitief - wijnen en forfait voor de hele nacht). Wij vragen ongeveer 200 personen op het avondfeest dus dat zal wel iets meer dan 8000 à 10000 euro zijn. Wij schatten met de receptie erbij ongeveer €20 000 maar je moet natuurlijk ook wel rekening houden met het feit dat je geld krijgt van de genodigden ook hé... Ik schat dat we ongeveer de helft terug krijgen via enveloppen...

Groetjes,
Julie





Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik8-6-2010 23:30:00

Ja,
Ik draag ook geen panty's omdat het ook in de zomer valt en ik hoop nog steeds op goed weer :)
Wat de boekjes betreft laat ik er ongeveer 100 drukken, omdat wij ook op een vrijdag trouwen en ik weet dat niet iedereen naar de mis komt kijken.

Voor het avondfeest komen wij op een 85 personen en nog een 10tal die enkel naar het dessertbuffet komen,
Als ik deze hierboven lees begin ik al schrik te krijgen :) Wij moeten ongeveer 5000 euro betalen voor het receptie + avondfeest (drankenforfait inbegrepen tot 4uur30), onze trouw+ huwelijksreis samen betalen wel ongeveer 20000 euro.

Heel veel succes nog



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...