Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Viering

  15-4-2003 14:58:05
Wij trouwen op 21 februari 2004 en willen een aparte bruiloft. We zullen daarom niet voor de kerk trouwen, maar zelf een soort bezinningsmoment in elkaar steken. Nu zijn we hiervoor op zoek naar een voorganger, maar weten niet goed waar we zo iemand kunnen vinden. We hebben ook aan Rent-a-priest gedacht, maar vrezen dat dat nogal duur zal zijn.

Als je een ideetje hebt, of zelf met een voorganger gewerkt hebt, laat ons dan aub iets weten.

Alvast bedankt!

Liv
21-2-2004
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1330


Kristin
15-5-2004
 Meld misbruik17-4-2003 12:37:55

Wel vorige week is er een programma geweest op radio 2 over een organisatie die speciale bruiloften inricht. Ik weet wel niet meer juist welk programma het was, maar het was in elk geval in de voormiddag. Misschien kan je eens gaan kijken op www.radio2.be ?
Veel succes nog in je zoektocht en maak er een leuke dag van.



katrien
6-6-2003
 Meld misbruik25-4-2003 7:52:12

Hoi, wij trouwen op 6juni dit jaar. Voor onze viering hebben wij geopteerd voor Rent a priest. Meer bepaald Norbert Bethune. Qua kostprijs valt dit reuze mee. Voor viering inclusief boekjes 300 euro. Vervoerskosten nadien bij te betalen. Als je geen boekjes wenst is het goedkoper. Je kan steeds meer info vinden op hun website. Onze eerste contacten met Norbert zijn tot nu toe al heel tof geweest. Wat ons betreft toch het overwegen waard.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...