Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kort verslagje van onze dag; 29 mei

  1-6-2010 12:10:28
Dag iedereen

afgelopen zaterdag was het voor ons zover, onze huwelijksdag. We waren de week voordien reeds voor de wet getrouwd, dus op zich telt die dag meer, maar ik zal vooral onze 2de trouwdag blijven herinneren.
Ik was, zoals de traditie het wil, thuis bij mijn ouders gaan slapen. Wel geen oog toegedaan, maar da's een beetje normaal zeker. De dag zelf geen last van gehad, je draait echt wel op adrenaline, dus je bent onvermoeibaar. Ik heb pas mijne "klop" gekregen toen ons feest ten einde was en ik in de auto op weg naar huis zat.

's Morgens even lichte paniek toen mijn kappersbezoek wat uitliep, maar thuis stond alles klaar, dus had mijn kleed in een mum van tijd aan en alles is volgens schema verlopen. Veel complimentjes gekregen over kapsel en kleed die dag en da's toch altijd wel leuk. Zo voel je je nog mooier dan je je eigenlijk al voelt die dag. Ook toen mijn man aanbelde aan de voordeur sprak zijn gezicht echt wel boekdelen toen ik opendeed. Hij had nooit durven dromen dat ik er zo goed ging uitzien in een trouwkleed. Hij geeft me regelmatig een complimentje, maar da's toch nog helemaal iets anders die dag.
De mis was mooi, de live-muziek prachtig. De mensen bleven zelfs allemaal zitten op het eind en de ceremoniemeester heeft de mensen moeten vragen om naar buiten te gaan ;-)
We hadden 2 VW-busjes ingehuurd voor de familie en zelf zijn we met onze eigen kever gereden. Superblij dat we dat gedaan hebben, da's toch wel iets anders dan een gehuurde auto.
Tijdens ons fotoreportage heeft het even geregend, maar zelfs dat kon geen domper zetten op mijn humeur.
Dan naar de feestzaal, receptie was super. Bediening was perfect, lekker eten in overvloed. Salons Caipirinha te Merelbeke is echt een aanrader voor wie nog op zoek is naar een geschikte locatie! En dan het dansfeest. De ambiance zat er vrijwel direct in en de dansvloer is nooit leeg geweest, wat soms jammergenoeg wel gebeurt op een trouwfeest.
En zo kan ik nog wel even doorgaan, hoe schitterend het allemaal wel was...

Om af te sluiten, het was gewoon een droom die uitkwam!
Ik hoop dat het voor jullie allemaal even mooi mag worden als het voor ons geweest is. En zoals iedereen zegt, de dag vliegt voorbij, dus genieten is de boodschap! Dat heb ik allleszins gedaan en doe ik nu eigenlijk nog ;-).

groetjes
Els

Els
29-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 2154


Saar
5-6-2010
 Meld misbruik1-6-2010 12:33:17

Hmmm zaterdag is het eindelijk aan ons!!!

Bedankt voor je leuke verslagje!!! Geniet van de wittebroodsweken!



Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik1-6-2010 14:05:40

Van harte gelukgewenst, Els ! Je leeft precies nog op een wolkje, he, als ik je zo lees...
Blij voor jullie dat niks je dag kon stuk krijgen, zelfs de regen niet , echt geweldig !
Profiteer er maar zo lang mogelijk van, het is een zalige tijd vol prachtige en heel emotionele herinneringen toch. Dus geniet nog maar lekker na. Van ons vast een lang en gelukkig huwelijksleven gewenst !



Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik1-6-2010 15:14:41

Hoi Els,

Bij ons is ook alles goed verlopen vorige zaterdag! Wij zaten in Bokrijk & daar bleef het zelfs droog tot 18 uur, toen zijn we gaan lopen voor de eerste bui! :)

Heb je geen fotootje online? :) Die van ons vind je op www.jefcelen.be/Karmen!

Groetjes & geniet maar fijn na, zoals wij! ;)



frida
6-2-2010
 Meld misbruik1-6-2010 15:15:30

he, Geniet er nog lang van.........................................



Ellen
5-2-2011
 Meld misbruik1-6-2010 16:45:15

Wauw, ik droom al van onze dag als ik dit zo lees...
Super, geniet nog maar goe wat na!!! ;)

Ben ook wel benieuwd om wat fotootjes te zien :)



kristel
20-10-2010
 Meld misbruik1-6-2010 17:29:49

mooi verslag Els, fototje??? ben zeer benieuwd



Els
29-5-2010
 Meld misbruik1-6-2010 17:50:35

net bericht gekregen van de fotografe. Er staan enkele foto's op haar website: http://www.kliekfotografiek.be/

klik op "foto" en vervolgens op "huwelijk". Het eerste koppeltje (met de groene kever) dat zijn wij!

groetjes
Els



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik1-6-2010 20:24:51

Mooie foto's en wat een sleep, zeg!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info