Nu Online
Momenteel zijn er 17 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schot in de zaak en joepie eerste pas volgende week!!!!

  28-5-2010 15:54:50
Hey bruidjes (en gommetjes)

Na een paar maanden alles wat stilgelegen te hebben,komt er weer schot in de zaak.
Ik ben nl de laatste maanden ook ziek geweest en dan stond mijn hoofd er niet naar.

Maar nu heb ik net telefoon gekregen van Robel.Mijn bruidskleed is aangekomen!!!
Donderdag 3 juni is een belangrijke dag.Om 13u30 moet ik naar de kapper voor mijn proefkapsel en om 16u30 moet ik naar Robel voor mijn eerste pasbeurt met mijn bruidskleed met alles erop en eraan (schoenen,BH,juwelen,haartooi..) Spannend!!

Deze week hebben we ook het misboekje afgewerkt en samen ook de liedjes gekozen voor tijdens de huwelijksviering. Op 11 juni hebben we een afspraak met de pastoor voor de viering en het misboekje door te nemen.En zijn we uitgenodigd om een boterhammeke te eten :D.

Morgen gaan we het officieel aangeven op het gemeentehuis en gaan we onze huwelijkskaars bestellen.

Ik wou dit delen met jullie omdat jullie wss snappen hoe blij ik hiervan wordt!!

groetjes
Belle

isabel
23-10-2010
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1232


frida
6-2-2010
 Meld misbruik28-5-2010 16:22:40

He Belle, Geniet er maar volop van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik28-5-2010 20:11:13

Leuk, he, dat je eerste pas al op 3 juni is ! En je zal jezelf dus kunnen zien zoals je eruit zal zien op je trouwdag ; fantastisch ! Zoals Frida al zei : geniet er maar volop van want het komt razendsnel dichterbij !



Joke
31-7-2010
 Meld misbruik28-5-2010 21:11:26

Hey
mijn eerste pas is ook op 3 juni :-) Om 17.00 u!
Ik zal aan je denken :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...