Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij

  30-4-2010 11:23:05
we zitten ook nog zo met een probleempje qua kledij, mijn vriendin niet zo die is zo de echt vrouw en zou een trouwkleed of galakleed of avondkleed wel zzien zitten om te dragen maar ik dus helemaal niet, draag helemaal niets echt helemaal vrouwelijks, ben nu ook niet echt man, weet niet goed hoe uitleggen, ik ben gewoon ik, draag doorgaans mooie jeans en daar iets gekleeds op, maar wil mijn aanstaande natuurlijk ook verressen maar toch mezelf ook blijven en mezelf ook goed voelen, heb echt geen flauw idee waar ik moet beginnen, ben ook al ni van de grootste 1m 53 dus... ga ni zo simpel worden denk en ons motto is en blijft met zowel feest als alles wat erbij komt kijken partytime en onszelf trouw blijven wie we zijn

veerle
23-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 8175


Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik30-4-2010 11:31:51

Van het merk Linea Raf. hebben ze héél mooie suitekledij met lange broek, toch gekleed en zo heb je toch iets speciaal aan, maar blijf je wel nog wat jezelf? Niet wit, maar zeker heel mooi hoor.
Kijk maar eens op hun site.



lesley
12-6-2010
 Meld misbruik30-4-2010 11:38:34

je kan ook altijd als je toch in t wit wil trouwen altijd een broekpak kiezen als trouwkledij, je moet maar eens rond horen bij de bruidswinkels maar dit bestaat hoor.



veerle
23-7-2011
 Meld misbruik30-4-2010 11:40:35

ok al bedankt he voor de reacties zoals je kan zien is alles nogal nieuw haha



veerle
23-7-2011
 Meld misbruik30-4-2010 11:40:38

ok al bedankt he voor de reacties zoals je kan zien is alles nogal nieuw haha



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik30-4-2010 12:21:22

Inderdaad, alternatieven genoeg! En het is geen positieve discriminatie tegenover lesbiennes, je bent gewoon een vrouw en net zoals jij zijn er heterovrouwen die ook niet graag een kleed dragen of iets met veel poespas.
Heb al vrouwen gezien in kei-mooi trouwpak of witte/gekleurde linnen broek met mooie bloes over... Ben er van overtuigd dat je iets in jouw stijl vindt waar je je ook jezelf in kan voelen. Inspiratie op doen in boekjes en dan weet je waar je jouw smaak kan vinden... Suitekledij klinkt misschien ook als 'n optie voor jou? Daar is het nog minder dan bij bruidskledij dat het "allemaal" kleed moet zijn.



veerle
23-7-2011
 Meld misbruik30-4-2010 13:06:57

ik voel me zeker ni gediscrimineerd ofzo op geen enkele manier ik weet dat elke struikelblok die zal komen dat dat grotendeels aan mezelf ga liggen al altij geweest moet je mee leren leven he ma op je grote dag ja das wat moeilijker he ma daarom dat we het hier ok zijn komen opzoeken, meesten onder jullie weten wat het is en kunnen al eens wat goede raad geven of al eens met de voetjes op de grond zetten. Geloof me vrij wij staan open voor alle suggesties daar kunnen wij nog in kiezen he. In elk geval al daank aan iedereen die reageert? doet deugt om weten



Eva
10-7-2010
 Meld misbruik30-4-2010 13:24:58

er zijn ook heel mooie vrouwelijke kostuums die heel mooi zitten en toch vrouwelijk zijn

als je naar een bruidswinkel zou gaan waar ze ook ee ngrote selectie suitekledij hebben, zal je zeker je goesting wel vinden, ook van Oni Onik hebben ze heel mooie outfits met broek



Eva
10-7-2010
 Meld misbruik30-4-2010 13:25:01

er zijn ook heel mooie vrouwelijke kostuums die heel mooi zitten en toch vrouwelijk zijn

als je naar een bruidswinkel zou gaan waar ze ook ee ngrote selectie suitekledij hebben, zal je zeker je goesting wel vinden, ook van Oni Onik hebben ze heel mooie outfits met broek



Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik30-4-2010 14:12:07

Ik heb dezelfde reactie.
kijk eens naar een mooi kostuum, vb; Linea Rafaelli, ...




Lieve
4-9-2010


Véronique
31-7-2009


Krissy
20-6-2010
 Meld misbruik30-4-2010 17:35:40

Heb je ooit beelden gezien van het trouwfeest van Ellen DeGeneres? Ik vond dat zij en haar vriendin er echt prachtig uitzagen samen.

Hier vind je enkele foto's: http://a11news.com/507/ellen-degeneres-wedding/


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...