Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

naamkaartjes tafels

  15-4-2010 22:37:33
Hallo,
een klein vraagje ik ga mijn naamkaartjes kopen voor op tafel, maar nemen jullie 1 kaartje voor een koppel of echt hun namen op een apart kaartje?

een ander vraagje: we hebben de muziek van onze mis gekozen. maar ben er nog steeds niet helemaal van overtuigd of ze wel passen bij het moment:

Intredelied bruid: It is you - Dana glover

You move me- Garth Brooks

Straight From The Heart - Bryan Adams

Everything -Michael Bublé

when we are together – Texas


andere liedjes die we mooi vinde: altijd heb ik je lief -clouseau
you are-dolly parton
All for love- sting, bryan adams en rod stewart
nothing's gonna change my love for you-george benson

bedankt alvast.


véronique
21-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1250


Sylvia
18-9-2010
 Meld misbruik15-4-2010 23:09:31

Hey

Ik zou een kaartje per persoon nemen. Muziek beoordelen vind ik heel moeilijk want uiteindelijk hangt dit van je smaak af. Wij nemen vooral liedjes uit musicals omdat wij dat mooi vinden.

Kies dus wat je leuk vindt.

groetjes



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik16-4-2010 10:23:55

Ik zou ook per persoon doen, maar ik vind dat gewoon wat sneu voor de singles, en er zijn best wel mensen die daaronder "lijden". Door die kaartjes per koppel te maken, bevestig je hun alleen nog maar méér in hun single zijn.



Ellen
5-2-2011
 Meld misbruik16-4-2010 13:02:49

helemaal eens met kathleen. ik zou het ook zeker per persoon doen.



kristel
20-10-2010
 Meld misbruik16-4-2010 21:32:44

per persoon, en muziek is je eigen keuze, goede raad luister naar op you tube, worden ze acoustich op gitaar gespeeld in de kerk, of op piano aleen of echt met band, beluister de verschillende manieren
bij ons wordt het gezongen en acoustisch gespeeld.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...