Nu Online
Momenteel zijn er 45 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wettelijke trouw vermelding ouders.

  12-4-2010 11:40:59
Hallo,

Ik heb een beetje ene rare vraag, maar worden de ouders altijd genoemd op het gemeentehuis tijdens de trouw.

Het is namelijk zo mijn ouders zijn gescheiden en ik heb mijn vader al in 6 jaar niet meer gezien. En hij is dus ook niet uitgenodigd op onze trouw. Maar op het gemeentehuis moest ik wel zijn naam opgeven. Achteraf was ik mij aan het bedenken dat ik helemaal niet wil dat hij vernoemd wordt. Dit zou ik echt lastig vinden.

Maar ik weet niet of zij vermeld worden en of ik zou kunnen vragen om dit niet te doen.

groetjes,

véronique


véronique
21-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1176


Eva
10-7-2010
 Meld misbruik12-4-2010 11:45:53

de namen van de ouders worden altijd vernoemd
ik denk dat dit is om zeker te zijn dat de juiste mensen getrouwd worden :-)

Je kan altijd even navragen aan het gemeentehuis, maar ik vrees dat ze dit niet zullen mogen/kunnen weglaten, maar vraag het toch maar na, je weet nooit



katty
8-9-2010
 Meld misbruik12-4-2010 12:06:48

Beste Veronique,

Mijn zoon is vorig jaar getrouwd en de namen van de ouders zijn NIET vermeld geweest, ik heb dit ook niet gehoord bij huwelijken van vrienden enz
mss afhankelijk van streek tot streek
ik zou zeker informeren en vragen dat ze het niet doen als ik me er niet goed zou bij voelen

ik wens jullie een fantastische dag toe

Katty



Mila
5-6-2010
 Meld misbruik12-4-2010 12:29:13

Dit is een verplicht onderdeel. Kan je dus niet tussenuit



frida
6-2-2010
 Meld misbruik12-4-2010 12:33:11

Dag, Ik denk dat ze dit bijna altijd doen. Maar waarom vraag je het niet aan om de naam van de vader niet te vermelden. Vragen kan geen kwaad he..



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik12-4-2010 13:55:09

Dat wordt inderdaad altijd gedaan. Men vermeldt jouw naam en zegt dan dochter van ... en ...



hannelore
28-8-2010
 Meld misbruik12-4-2010 18:32:50

ik denk dat dat van de gemeente afhangt...



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik12-4-2010 18:59:58

Bij ons hebben ze ook de namen genoemd. Zelfs alle namen: Carolina Maria Constance de dochter van Jozef Karel Maria ... Zo is't mij opgevallen dat mijn schoonmoeder maar 2 namen had (stom maar ja)

groetjes, Carolina


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...