Nu Online
Momenteel zijn er 96 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getrouwd! Een verslagje...

  10-4-2010 19:56:31
Gisteren was onze grote dag en aangezien ik de laatste tijd geregeld naar dit forum ben gesurft, post ik graag een kort overzichtje van onze dag. Misschien haalt iemand er ideetjes uit?

De dag begon al erg vroeg voor me: om vijf uur. Om halfzes waren mijn moeder en ik bij de kapper (ik was thuis blijven slapen). Om zeven uur reden we verder naar het schoonheidssalon voor de make-up. Onze timing zat supergoed, want uiteindelijk had ik nog een uurtje om thuis wat tot rust te komen, iets te drinken en me rustig klaar te maken voor mijn ventje eraan kwam. Om iets over negen was hij daar in zijn VW kever, samen met zes andere kevers om onze suite mee te vervoeren (15 mensen in totaal). Na een koffiekoek en een drankje vertrokken we naar het gemeentehuis (25 km verder, want ik woon een eindje van mijn ouders). Dankzij de ceremoniemeester verliep alles supervlot, als je een suite bij hebt en je doet een huwelijksmis, is zijn aanwezigheid echt een must! Ik moest met niks in mijn hoofd zitten en de sfeer was supergemoedelijk en losjes. Ik voelde me nauwelijks nerveus en kon van elk ogenblik genieten.
In het gemeentehuis ervaarde ik wel dat mijn rok nog een beetje te lang was, want ik liep er af en toe op (ik had een klein sleepje achteraan). De rest van de dag heb ik daar wel goed mee moeten oppassen...
De huwelijksmis ging erg vlot en er was veel volk, wat altijd erg fijn is.
Daarna gingen we op fotoreportage, een superleuke ervaring! Het zonnetje scheen en alle mensen die we tegenkwamen, wensten ons proficiat. Heerlijk gewoon.
Toen reden we naar de feestzaal voor de receptie die twee uurtjes duurde. Toen was er een uurtje rust, wat echt wel nodig is want de voeten doen dan echt wel pijn ondanks het inlopen van de schoenen! Om 18 uur kwamen de gasten voor het avondfeest en het was enorm hartverwarmend om iedereen die je dierbaar is zo bij elkaar te hebben. Er werd opgeschoten met het eten zodat het dansfeest al om half elf kon starten met onze spectaculaire openingsdans: we maakten zelf een medley van verschillende dansjes en kregen een daverend applaus.
Daarna kon het dansen beginnen en de dansvloer stond altijd vol. Enig minpuntje is dat iemand ondertussen ergens op mijn sleepje had gestaan en dat er iets gekraakt was- met een veiligheidsspeldje hebben we de boel omhoog gedaan zodat ik toch makkelijk kon dansen... Je ziet, als er op die dag nog iets misgaat, kan je er best gewoon om lachen en iets improviseren...
Om drie uur was het afgelopen, om vijf uur gingen we slapen. Het was een dag als in een droom. We genoten van elk moment en ik wens iedereen hier zo'n onvergetelijke dag toe!
Trouwen is zaaaaaaalig!!!!!
Have fun!!!


Gitta
9-4-2010
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1466


Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik10-4-2010 20:00:48

Proficiat, zoals het hier neergepend is lijkt het al een perfecte dag!
Geniet nu maar van de wittebruidsweken...
Groetjes




Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik10-4-2010 20:29:07

Een dikke proficiat met jullie huwelijk. Klinkt idd heel zalig; Jullie hebben het ook echt getroffen met het weer. Geniet nog maar gezellig na.

Vele groetjes



Shari
11-9-2010
 Meld misbruik10-4-2010 21:35:09

Klinkt een leuke dag ja!
Zijn er ook foto's?

En wie hadden jullie als ceremoniemeester?
Wij zijn er nog naar een op zoek.

Groetjes,
Shari



An
26-3-2010
 Meld misbruik10-4-2010 21:48:29

Van harte proficiat!!! Je mag altijd een fotootje doormailen anvandeven@live.be

Groetjes!!



Anika
25-6-2010
 Meld misbruik10-4-2010 22:24:12

Een dikke proficiat!!
Ik ben heel blij dat jullie dag zo super verlopen is!
En heel fijne wittebroodsweken gewenst...

Groetjes



Gitta
9-4-2010
 Meld misbruik11-4-2010 11:39:59

@ Shari

wij hadden Dirk van Baelen als ceremoniemeester (woont in Hulshout). Hij is trouwens ook begrafenisondernemer . Dat wil natuurlijk wel zeggen dat hij van ceremonies alles afweet. Hij leidde de suite professioneel, maar was toch erg op zijn gemak zodat je zelf ook rustig bent. En af en toe eens een grapje zodat het luchtig blijft en de zenuwen onder controle blijven. Qua prijs is hij bij de voordeligste ceremoniemeesters die we hadden gecontacteerd. Wij zijn erg tevreden.

@ An

ik mail je wel eens een fotootje door .



joke
3-4-2010
 Meld misbruik11-4-2010 12:14:27

Proficiat! fijn te horen dat je de huwelijksdag van de dromen hebt gehad!



R.

 Meld misbruik11-4-2010 13:36:26

Altijd spijtig dat het feest nu eenmaal moet eindigen.
grtz www.discovideo.be



Edel
7-8-2010
 Meld misbruik11-4-2010 18:11:35

Hey,

Proficiat!!!! Jullie dag klinkt heel erg geslaagd!!!!

Groetjes,
Edel




Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik12-4-2010 11:09:27

Hey!
Een hele dikke proficiat!
Ik kan niet wachten tot het onze dag is :)!
Klein vraagje: voor de openingsdans, zijn jullie op dansles gegaan? of hebben jullie dat allemaal zelf gedaan?



Gitta
9-4-2010
 Meld misbruik12-4-2010 11:44:15

Hey Liselotte
we hebben dat allemaal zelf gedaan... Met Audacity kan je zelf stukjes van liedjes aan elkaar monteren (gratis downloadbaar). En verder hebben we het zelf wat bedacht. De reacties waren wel erg goed, want mijn tante heeft zelfs gevraagd om het nog eens over te doen op de communie van mijn neefje, als verrassingsact .



Kitty
9-4-2011
 Meld misbruik17-4-2010 21:10:23

Dikke proficiat!
Ik ga blij zijn als mijn dag daar is! Hopelijk met even goed weer en een vlot verlopende dag van.
Groetjes
Kitty


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info