Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Originele tekstjes uitnodigingen

  30-12-2005 19:47:59
Dag medebruidjes (en bruidegommen),
Ik zou graag de teksten voor onze uitnodigingen al opstellen, maar heb eigenlijk weinig inspiratie (ben niet zo creatief aangelegd ;-). Weten jullie misschien waar ik wat voorbeelden kan vinden?

Groetjes,

Kelly
22/04/06

Kelly

Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 726


An
13-8-2005
 Meld misbruik30-12-2005 21:43:32

Hoi Kelly,
Ideetjes kan je vinden op www.gedachten-gedichten.nl
Groetjes en veel succes!
An (13-08-05)



Leen
26-8-2006
 Meld misbruik31-12-2005 0:37:45

hey,

ik zal je het onze eens geven msschien helpt ditje al wat op weg, heb het zef samengesteld!

Bart en Leen trouwen

Na heel veel regelen gaan wij op 26 augustus onze toekomst bezegelen.

Om 11 uur staan wij hand in hand in het gemeentehuis van Brugge
voor de ambtenaar van de burgerlijke stand.

Wij zullen naar de Sint-Baafskerk te Brugge gaan
en hopen daar om 16 uur voor het altaar te staan.

Van 17u30 tot 19 uur kan je ons in Lodewijk Van Maele komen feliciteren
om eventueel daar je envelopje te deponeren.

Graag bevestiging vóór 15 juni 2006
Onze uitzet is compleet, ons appartement aangekleed
Het enige dat ons hindert is dat ons saldo is verminderd
dus mocht u ons iets willen schenken dan weet u waaraan wij denken. evelopje of rekeningnummer.

Groetjes,

Leen



Ann
20-5-2006
 Meld misbruik31-12-2005 9:16:50

dat van ons gaat zo:

Kimberly en Amelia kondigen vol trots aan dat hun papa en Ann
naar het gemeentehuis zullen gaan. De achternaam was hen al gegeven, maar Ann krijgt hem nu ook voor de rest van haar leven.

Ze beloven elkaar eeuwige trouw op zaterdag 20/5/2006 om 11 uur in het gemeentehuis van Merchtem.

Om deze dag samen te vieren lijkt het ons fijn als jullie om ..... op het avondfeest kunnen zijn.

gelegenheidsadres: ...

Kunnen jullie komen of niet?
Laat het ons weten voor...

en onze namen en adres en telefoonnummers.

Cadeautip: graag een centje voor onze droom ... een plasma tv

Zo dit is het. Maar op het internet vind je ook nog verschillende gedichten hierover hoor.

Ann



Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik3-1-2006 12:54:24

Ann,

Ben jij Ann de kapster?

Groetjes,
Sofie
7/07/2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info