Terug naar overzicht
dag, Bij ons zei de pastoor alleen dat het beter was om het intredelied en het slotlied muzikaal was. Voor de rest waren wij vrij. Daar wij zelf van het Nederlandstalige houden hebben wij deze liedjes gekozen. Intredelied Vivaldi met the four seasons Willeke Albertie met samen zijn Offerandelied Andre Hazes en Gerard Joling met blijf bij mij, Enya met if could be where jou are,( dit was gekozen om de mensen die er niet meer zijn te herdenken). Dana Winner met jij bent mijn geluk, Ann Christy met een woord van liefde. Slotlied met het ave Maria (maar dit werd gezongen door een vriend) Hopelijk heb je er iets aan... frida
Misboekje is op komst groetjes Petroeska
dat van ons ook op komst.!
Jullie mogen deze ook mailen naar veerle01@hotmail.comHier hetzelfde probleem...
Je vindt ook veel voorbeelden op www.pastonet.be en www.4ingen.be Er is nog een site die hier al een aantal keer is gezegd maar die ken ik niet vanbuiten! groetjes, Karolien
Hoi bruidjes, ik willen jullie al heel hartelijk bedanken voor de boekjes! Er zitten echt mooie teksten en toffe boekjes tussen :-) ik ben al een beetje geruster nu. Groetjes Shari
je mag me ook enkele boekjes doorsturen aub? mijn mailadres is annelore.nackaerts@telenet.be bedankt!
Hey iedereen Kunnen jullie ook een paar voorbeeldjes doorsturen naar ons emailadres yolande_nico@yahoo.com Mercikes Yolande