Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DRINGEND vervoer gezocht!!

  10-3-2010 11:18:59
Dag allemaal
een maand voor je huwelijk krijg je natuurlijk met allerlei problemen te kampen...
Wij hebben een VW-kever en willen uiteraard op onze huwelijksdag met kevers naar het gemeentehuis en de kerk rijden. Aangezien het huren van enkele kevers al gauw veel kost, zochten wij vorige zomer kandidaten op kevermeetings en ja hoor, al gauw hadden we genoeg kevers gevonden.
Maar nu we enkele weken geleden iedereen opnieuw contacteerden, hebben enkele chauffeurs afgezegd en nu zitten we met de gebakken peren. We hebben al keverclubs gecontacteerd en zo'n dertig mensen gebeld en nog steeds geen vervanging gevonden. Dus probeer ik het hier maar even!
Wat zoeken we? Nog twee kevers (geen ratlook) of één VW-busje waar vier mensen in kunnen zitten.
Wanneer? Vrijdag 9 april.
Afstand? Van Hulshout naar Scherpenheuvel en terug naar Hulshout.
Een mooie gelegenheid om de kever van stal te halen en een ritje te maken!
Ken je iemand of heb je zelf interesse, neem contact via kevergezocht@hotmail.com voor de verdere details.
En nu maar een schietgebedje doen dat er iemand reageert


Gitta
9-4-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1100


Tina
11-9-2010
 Meld misbruik10-3-2010 12:35:06

Misschien eens op zaterdag 20 maart afzakken naar Kasterlee, daar vindt dan een oldtimermeeting plaats en daar doen ook meestal kevertjes aan mee.



Benedikte
28-8-2010
 Meld misbruik10-3-2010 13:14:34

Hallo,

Wij hebben veel op google gezocht en daar vind je wel mensen terug die kevertjes of volkswagen busjes verhuren. Wij hebben voorlopig nog niets gereserveerd omdat we het echt duur vinden. Minimum prijs is 180€/busje en we zijn er ook tegengekomen van 400€ per busje en je hebt er al snel 2 nodig voor een suite van 10 personen.
Wij hebben ook de Limburgse keverclub gecontacteerd (http://www.limburgsekeverclub.be/verzekering.html). Zij vragen rond de 80€ per kever.
Ik weet niet of je die prijs eraan wil geven. Als jij iets goedkoper tegenkomt, mag je het altijd laten weten.

groetjes,
bene_vandormael@hotmail.com



katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik10-3-2010 16:01:14

Gitta

wij hebben een vw busje gehuurd, bij www.cabbie.be Die man verhuurt enkel VW busjes en kevertjes. Hangt inderdaad wel een prijskaartje aan vast! maar ik vond dit goed meevallen, gekeken naar de afstand van zijn bedrijf - kerk en het aantal uren dat wij dit gebruiken.
We trouwen een dagje later dan jullie, dus op 9april zijn de autotjes misschien nog vrij?
Je kan altijd eens informeren!

Groetjes



véronique
21-5-2010
 Meld misbruik10-3-2010 19:29:38

Hallo,

wij hebben een kever en kennen ook een antal mensen die kevers hebben. Maar ik denk niet dat die het gratis willen doen aangezien we er een dag verlof voor moeten nemen.

Daarom mijn vraag of je iets van vergoeding wil geven.

Groetjes,

véronique
andries_veronique@msn.com




jo
17-7-2010
 Meld misbruik11-3-2010 19:34:21

oproep doen op netlog en kapaza.... heb da ook gedaan ivm trike's... heb er zeven al en zoek er nog...dan ben ik zeker dat ik vervoer heb.. mvg de jo


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...