Nu Online
Momenteel zijn er 95 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Reuze huwelijkskaart

  6-3-2010 14:10:47
Hallo

Ik zag onlangs in een fotoreportage zo'n extra grote kaart van Hallmarks met de afbeelding 'Just Married'. Wij zouden zo'n kaart graag gebruiken als gastenboek omdat de gastenboeken die wij tot nu toe zagen niet aan onze verwachtingen voldoen. Weet iemand van jullie waar ik zo'n specifieke kaart kan vinden of bestellen. Bij Expo hebben ze die niet, kan je die daar soms bestellen uit een catalogus?

Groetjes

Christa

Christa
11-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1368


Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik6-3-2010 17:25:48

Neem eens contact op met Hallmark zelf. Hun contactgegevens vind je op hun website!



Niki

 Meld misbruik12-3-2010 10:49:16

Lieve aanstaande bruidjes,

Aller eerst, van harte gefeliciteerd!!!

Ik ben een student die momenteel werkt aan een onderzoek op het gebied van bruiloften en weddingplanners. Het zou mij enorm helpen als jullie de volgende enquete voor mij zouden willen invullen (kost maar 2 minuten van je tijd)

Klik op de volgende link:
www.thesistools.com/?id=123577


Alvast bedankt!!

Groetjes,

Niki



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...