Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Probleem dagindeling

  26-2-2010 12:46:31
fiogf49gjkf0d
Hallo allemaal,

Onze dagindeling ziet er als volgt uit:

8u: kapper
9u30: visagiste (voor mij, getuige en mama)
12u: Burgerlijke trouw
12u30: Kerkelijk huwelijk
14u: foto's op lokatie
17u45: Suitefoto's in park van de zaal
18u30: aperitief (aankomst gasten avondfeest)

Ik heb een klein probleem met de namiddag wanneer wij foto's op lokatie gaan nemen want ik vraag me nu af wat de mensen van de suite gaan doen. Eerst dacht ik van ze iets te laten eten ergens (misschien ook wel laat om 14u want ze zijn al heel de morgen bezig en dan hebben wij geen eten ;-)) of misschien beter om 11u ofzo belegde broodjes voorzien en ja wat gaan ze dan in de namiddag doen?
Hebben jullie hiervoor oplossingen of gaan bij jullie de mensen nog even terug naar huis of???

Groetjes,
Ann
18/06/2010

ann
18-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1353


katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik26-2-2010 13:00:23

fiogf49gjkf0d
Ann

wij trouwen om half 12 voor de kerk en hebben een wijn-tentje besteld voor na de viering, we gaan hierbij ook sandwiches voorzien voor familie en vrienden. Zodat iedereen wel iets gegeten heeft voordat we ze aan hun lot overlaten
De suite gaat hierna met ons mee voor suite-foto's, zodat zij erna de kleine kindjes naar hun babysit kunnen brengen en dat ze zeker optijd terug zijn voor het avondfeest. De familie die niet mee gaat voor foto's houdt zichzelf wel bezig, ze gaan even over huis, doen een terrasje ofzo. Sommigen hebben een hotel geboekt waar ze zich even kunnen opfrissen.

Dit is meestal zo hoor, dat de familie zich wat moet bezighouden tussen kerk en feest!

Groetjes



ann
18-6-2010
 Meld misbruik26-2-2010 13:44:48

fiogf49gjkf0d
Hallo Katlijn,

Bedankt voor je reactie en lijkt me echt wel leuk zo'n wijntentje. Ik voelde mij al schuldig dat ik mensen zo een beetje aan hun lot moest overlaten maar idd misschien zijn ze wel blij om even een break te nemen.

groetjes,
Ann



Esther
11-9-2010
 Meld misbruik26-2-2010 15:38:37

fiogf49gjkf0d
Hallo Ann,

ik vroeg me ook net hetzelfde af!
Die mensen wonen vaak op meer dan een half uur rijden,
en ik vind het zo'n zonde om ze dan aan hun lot over te laten :-)
Maar dat wijntentje vind ik wel een heel goed idee!

Groetjes!



Sara
14-5-2010
 Meld misbruik26-2-2010 16:46:04

Hoi Ann,

Onze dagindeling ziet er exact hetzelfde uit als die van jullie, weliswaar met een uurtje vertraging :-) Als wij foto's gaan maken na de kerkelijke trouw, gaat de familie die eventueel naar de mis is gekomen, tot bij mama thuis en daar zorgen we dat er belegde broodjes voorzien zijn. Wij hadden in het begin ook moeite met de gedachte dat de mensen zich 3 à 4 uurtjes moesten bezighouden tussenin. Maar eigenlijk heb ik dat zelf ook al bij ieder huwelijk waarop wij uitgenodigd waren moeten doen, dus ik denk niet dat de mensen er zwaar aan tillen.

Groetjes,

Sara



Kelly
18-6-2010
 Meld misbruik8-5-2010 22:16:51

fiogf49gjkf0d
Hey Ann,

Ik zie net dat we op dezelfde dag trouwen! Leuk!
Hoever sta jij met de voorbereidingen? Al veel stress?

Grtjs
Kelly



ann
18-6-2010
 Meld misbruik9-5-2010 19:08:44

fiogf49gjkf0d
Hoi Kelly,

Leuk dat jullie dezelfde dag trouwen van waar zijn jullie? Wij trouwen in scherpenheuvel maar wonen in edegem. De voorbereidingen beginnen zo wel een beetje mijn voeten uit te hangen nu hoor ;-). We moeten nog een laatste afspraak maken met de pastoor om ons misboekje na te kijken en dan te drukken en dan natuurlijk nog een keertje met de DJ, fotograaf en ceremoniemeester afspreken maar voor de rest denk ik (buiten een paar kleine dingen (cadeautjes getuigen enzo)) is bijna alles geregeld denk ik hoop ik ;-). Voor de trouw zelf heb ik eigenlijk nu nog geen stress tis meer om nog met iedereen af te spreken en vooral de schoonmoeder die soms roet in het eten komt gooien (maar blijkbaar is dat bij veel mensen het geval ;-)). Hebben jullie nog veel dingen te doen?

Groetjes,


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...