Nu Online
Momenteel zijn er 81 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

weten jullie hier iets meer van

  24-2-2010 11:42:41
hallo iedereen.onze kinderwans is heel groot.zo groot zelfs dat het moeilijk wachten is tot aan onze trouw.nu hadden we mss gedacht om volgende maand te beginnen.(we trouwen19 juni) dus in princiepe als het direct raak is dan zijn we drie maandjes zwanger.zou mooi zijn voor op het feest te melden want niemand weet er iets van.
maar nu zitten we met de schrik dat ik ziek zou zijn.
zijn er onder jullie ook die zwanger trouwen of iemand kennen.
het zou ons eerste kindje zijn dus we hebben er niks ervaring mee.
ik weet je kan moe zijn of misselijk.maar iets horen of zelf voelen is een verschil he
wat denken jullie?


tania

Meld misbruik



Reacties: 36 | Gelezen: 14029


sarah
17-5-2008
 Meld misbruik24-2-2010 12:07:21

ik was effectief 9 maanden kotsmisselijk...

de eerste maanden was ik ook doodmoe, daarna werd het beter




Kathleen
22-5-2010
 Meld misbruik24-2-2010 12:19:03

ik heb daar ook aan gedacht maar op aanraden van de qynaecoloog wacht ik toch eventjes. Ik wil het risico niet lopen om een hele dag ziek te zijn.
Het is de dag van je leven en daar moet je optimaal van genieten!!!

groetjes
Kathleen



Tina
1-5-2010
 Meld misbruik24-2-2010 12:24:26

Hey,

Zou het risco niet lopen ... Het is maar een paar maandjes wachten he !
Mijn vriendin is zo zwaar ziek geweest de eerste 5 maand (zo zwaar dat ze haar hebben moeten opnemen en supplimenten geven in het ziekenhuis) dat ze het huwelijk hebben afgezegd 2 maand op voorhand en het is daarna nooit meer doorgegaan. Kindje was er dan en geen tijd meer ...
Zonde denk ik.

TINA



frida
6-2-2010
 Meld misbruik24-2-2010 12:30:02

dag,,

Ik persoonlijk zou wachten wat zijn die paar maanden..
Dan kan je echt genieten van je trouwdag.

Veel geluk.

frida



marijke
30-10-2010
 Meld misbruik24-2-2010 13:20:22

Ik zou het ook niet doen. Mijn vriendin heeft 3 weken voor haar trouwfeest een miskraam gekregen en die was daar totaal ondersteboven van... Dat zijn geen dingen die ge aan uw hoofd wilt hebben in de dagen voor uw trouw...

Ge kunt natuurlijk wel al alle voorbereidingen nemen hé... stoppen anticonceptie, nemen supplementen, berekenen vruchtbare periode dichtste bij uw trouwfeest,...



Kim
9-4-2010
 Meld misbruik24-2-2010 13:46:28

ik denk da je het moeilijk kan inschatten, de ouders van mijn vriend waren 5m zwanger toen ze trouwden; nooit last gehad ook die dag ni, same bij een bevriend koppel

het is pur van je lichaam afhankelijk,

wij trouwen in april maar ondertussen ook al twee maanden ant proberen zwanger te worden...
ik kan pech hebben en ziek zijn maar ook geluk hebben en den aard hemme van mijn mams en dan zal k niets gewaarworden



Lien
16-2-2008
 Meld misbruik24-2-2010 14:12:22

Ik heb recent een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en werd acuut met helse pijnen in spoed opgenomen en geopereerd. Ik mag er niet aan denken dat dat zou kunnen gebeurd zijn op onze trouwdag...



Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik24-2-2010 14:34:15

Hey Tania

Wij trouwen begin augustus en gaan ook vanaf mei proberen.
De erge gevallen zijn nog altijd de uitzonderingen. Ja het kan ons ook overkomen, maar hier mag je ni van uitgaan.
Moe en misselijkheid komt precies wel bij iedereen trg, maar dat risico wil ik nemen!

Bij ons is de kinderwens gewoon té groot en ik word nu al gek van het wachten:(



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik24-2-2010 14:41:28

Wat zijn die enkele maandjes nu nog op een mensenleven? Ik zou echt nog wat wachten, dan kan je je daarna volledig concentreren op het volgende 'project'.

Groetjes,

Véro



Cynthia
30-4-2010
 Meld misbruik24-2-2010 14:43:36

Hallo,

Elke zwangerschap is anders. Mijn eerste zwangerschap is vlekkeloos verlopen. Bevallen op de uitgerekende dag. De tweede was heel wat anders. Bloeding gehad, vruchtwaterpunctie, bekkeninstabiliteit en uiteindelijk nog 5 weken te vroeg bevallen. Wij zouden ook nog graag een derde kindje willen maar beginnen er maar terug aan na ons huwelijk. Ik neem het risico niet. Heb zelfs al gedroomd dak terug zwanger was en een miskraam kreeg de dag van ons huwelijk.

Groetjes Cynthia
30/04/2010



heidi

 Meld misbruik24-2-2010 14:58:38

ik zou toch ook wachten, wij hadden al 2zoontjes voor we trouwden, 2zorgenloze zwangerschappen, alles ging goes, niet ziek og last, supper dus, we dachten er ook aan om voor onze trouw te beginnen aan een derde maar vermits het bij ons elke keer van de eerste keer lukte hebben we besloten te wachten tot na de trouw, na de trouw zijn we dan begonnen, ook nu weer metteen zwanger maar doodziek en alle kwaaltjes dat je je kan bedenken. Ik moet nog 8weken nu maar het zijn al zeer moeilijke maande geweest, ziek, pijn, moe, nog geen 1 week niet ziek of geen last gehad, ik was blij dat we niet zwanger waren op onze grote dag, nu is het uitkijken naar onze derde zoon.



Caroline
8-8-2009
 Meld misbruik24-2-2010 16:34:42

Hoi Tania,

Ik ben vorig jaar in augustus getrouwd en ben nu zwanger. Ben gestopt met de pil toen we terug waren van huwelijksreis en het was direct raak bij ons.
Eerlijk gezegd ben ik blij dat we erna pas begonnen zijn, zo heb ik echt ten volle van onze dag en onze vakantie kunnen genieten: alles mogen eten, een glaasje mogen drinken, geen schrik om misselijk te zijn, niet extra snel moe zijn,...
Het hangt van persoon tot persoon af, ik ben niet echt misselijk geweest de eerste drie maanden, maar ik was wel enorm snel moe én had af en toe een beetje last van mijn hormonen :)

Succes alleszins moest je eraan beginnen.
Hopelijk is het direct raak!!

groetjes,
Caroline



ellen
4-7-2009
 Meld misbruik24-2-2010 16:48:53

hey,
ikzelf weet niets van kwaaltjes enzo omdat we zelf geen kinderen hebben.
Maar ik zou, los van die kwaaltjes, voor een andere reden aanraden om nog niet te proberen.
Je gaat er blijkbaar van uit dat je wel snel zwanger gaat zijn, indien dit niet zo is zijn er 4 maanden voor het huwelijk waarin je teleurgesteld kan zijn indien hetn iet zo is.
zowieso moet je 1 maand nadat je met de pil gestopt bent met condoom vrijen. Dus die maand mag/kan je ook niet zwanger worden. Geniet van de voorbereidingen en van elkaar en nadien kan je dan stoppen met die pil.

Misschien is het nog een extra symbool naar mekaar toe om samen met die ring aan de vinger, 's ochtends na de huwelijksnacht, bij een glaasje champagne te klinken op de eerste dag waarop je GEEN pil neemt.

veel succes met de trouw en met de babywens nadien.
groetjes ellen



Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik24-2-2010 17:11:23

Mijn zus is nu 6 maanden zwanger, maar vanaf 6 tot 14 weken was ze een wandelend lijk, ze was letterlijk niets waard, ze kon niets van eten binnenhouden, viel constant af en was gewoon een wrak.

Dus wacht gewoon nog die paar maandjes, en wees zeker dat je ten volle van jullie huwelijk kan genieten!



Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik24-2-2010 17:28:21

Ik heb zelf ook nog geen kindjes, maar ik voel de kriebels naar een kinderwens meer als ooit tevoren. Ik vindt het soms moeilijk en heb soms heel veel zin om mijn pil gewoon te stoppen, maar men verstand zegt zelf te wachten tot na de trouw en dan idd ten volle van alles te kunnen genieten. Het risico op kwalen is er steeds, en de zenuwen voor het huwelijk zijn ook niet echt gezond voor de baby in het beginstadium, kzou er niet mogen aan denken... Ik hoop allesins dat je doet waar jij je goed bij voelt. Ja soms moet ne mens moeilijke keuzes maken e :) xxx



Ellen
27-6-2009
 Meld misbruik24-2-2010 17:28:53

Hey

Ik ben getrouwd op 27 juni 2009 en ben nu 15 weekjes zwanger. Ik ben blij dat ik niet zwanger was op mijn trouw (zijn ook pas erna beginnen proberen :)) want ik heb ook super veel last gehad van misselijkheid, andere eetlust (alles wat ik super graag at, vb chocolade, moet ik nu momenteel niet meer hebben) en ik ben super moe. Nu is de misselijkheid wel over, maar de vermoeidheid niet en hoe ik me nu voel dan zou ik mijn trouwfeest niet uit kunnen dansen hebben :) )
Het is geen leuk nieuws, maar vergeet ook niet dat er in de eerste 3 maanden 20% kans is op een miskraam. Mocht je dit tegenkomen kan het misschien heel je huwelijksdag in het water laten vallen (alleen al omdat een miskraam mentaal heel hard moet zijn)
Veel succes met de keuze en vooral een super leuke trouwdag gewenst!

Groetjes

Ellen



Evi
17-4-2010
 Meld misbruik24-2-2010 17:40:30

Hey Tania!

Onze kinderwens was ook bijzonder groot, ik ben dan ook meteen na onze verloving gestopt met de pil, en ja hoor we verwachten binnekort ons eerste kindje.
Ik zal tegen onze trouw 17/04 16 weken ver zijn, nu ben ik 9 weken en nog niets bijgekomen, dus ik denk niet dat het een probleem is voor de jurk.

Ik heb gelukkig geen zwangerschapskwaaltjes, en heb geen last van misselijkheid of iets anders. Ik zou dan ook zeggen ga ervoor!

Vrijdag onze eerste echo, zo spannend!

Liefs, evi



Evi
17-4-2010
 Meld misbruik24-2-2010 17:40:31

Hey Tania!

Onze kinderwens was ook bijzonder groot, ik ben dan ook meteen na onze verloving gestopt met de pil, en ja hoor we verwachten binnekort ons eerste kindje.
Ik zal tegen onze trouw 17/04 16 weken ver zijn, nu ben ik 9 weken en nog niets bijgekomen, dus ik denk niet dat het een probleem is voor de jurk.

Ik heb gelukkig geen zwangerschapskwaaltjes, en heb geen last van misselijkheid of iets anders. Ik zou dan ook zeggen ga ervoor!

Vrijdag onze eerste echo, zo spannend!

Liefs, evi



Mila
5-6-2010
 Meld misbruik24-2-2010 18:40:54

Niet iedereen is direct zwanger eh. Of ben ik hier de enige die realistisch is?



kristien
25-6-2010
 Meld misbruik24-2-2010 19:43:30

niet iedereen is inderdaad direct zwanger, en dat zou voor mij een extra reden zijn om niet te proberen voor de trouw.
Bij ons is het sowieso nog niet aan de orde aangezien de centjes er ook nog niet zijn, en mijn vriendin pas volgend jaar in juni afgestudeerd is. Zwanger worden zonder man is niet zo makkelijk maar ook niet zo goedkoop :)

Als je wel zwanger bent kan je misselijk of moe zijn, kan je niet drinken, ook niet alles eten, maar er kan ook inderdaad vanalles mislopen. Een miskraam, een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, ...

Als je niet zwanger bent maar het wel graag wil zijn krijg je mss je regels vlak voor of tijdens je trouw, en wordt je geluk misschien toch overschaduwd door "nog niet zwanger".

Langs de andere kant is het natuurlijk wel extra mooi om met z'n drietjes te trouwen!

Alles bij elkaar: je kan direct zwanger zijn als je stopt met de pil, in tegenstelling tot wat gezegd wordt heb je geen ontwenningsperiode nodig van de pil, en ik heb toch ook nog nooit gehoord dat je de eerste maand met condoom moet vrijen, ik ben nochtans dokter :)
Ik denk dat je zelf de voordelen en de nadelen tegen elkaar moet afwegen en bekijken of je het risico van je niet goed voelen, lichamelijk of emotioneel, wil nemen of niet!



Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik25-2-2010 11:10:52

Wij hebben het omgekeerd gedaan, eerst de kindjes en nu ze wat ouder zijn (3 en 7 jaar) gaan we trouwen. Hebben we direct twee schattige bruidsmeisjes :o)

Maar om op je vraag te antwoorden, ik zou het niet doen. Ik ben bij beide tot ongeveer 16 weken misselijk geweest. Nooit moeten overgeven maar constant last van mijn maag, moe, humeurig... echt geen toestand om in te trouwen vind ik.
Ik begrijp dat een kinderwens groot kan zijn. Maar wat zijn nu die paar maandjes wachten? Zou het niet zonde zijn van al die voorbereidingen, het uitkijken naar... om dat niet ten volle te kunnen genieten omdat je je niet lekker voelt?
Mijn advies is dus, geniet nog even ten volle van de voorbereidingen en het uitkijken naar de trouw. En als die gepasseerd is, kan je je ten volle concentreren op jullie volgende 'project'



Ellen
26-6-2010
 Meld misbruik25-2-2010 13:07:29

Hey Tania,

Ik zou ook echt wachten tot na je trouwdag! Ik heb zelf al een dochtertje van 2 jaar en wij trouwen ook in juni en gaan pas na onze trouwdag starten voor een tweede kind. De eerste 4 maanden waren de ergste van mijn zwangerschap, misselijk, moeten overgeven, moe, nadien ging het wel veel beter. Maar ik wil dit risico zeker niet nemen. We hebben nu zoveel voorbereidingen gedaan voor ons huwelijk, het heeft ook al heel wat geld gekost en wil het nu echt niet verbrodden door mij zo ziek te voelen. En wat zijn die paar maanden nu nog om te wachten in een mensenleven hé!! Mijn zus heeft zelfs 14 dagen in het ziekenhuis gelegen gedurende de eerste 3 maanden van haar zwangerschap, omdat ze geen eten binnenhield en ik hoor het echt heel vaak dat vrouwen misselijk zijn, ik denk meer misselijk dan goed gedurende de eerste maanden. Maar je doet er natuurlijk mee wat je wilt hé, het is jouw keuze!
groetjes ellen



KIRSTEN
21-5-2010
 Meld misbruik25-2-2010 14:44:22

Ik zou eerlijk gezegd toch wachten, wat maken die paar maanden nu nog uit. Zwangerschap en trouwen zijn 2 dingen waar je ten volle van moet genieten. De vvorbereiding van de trouw zijn zo al stressy als je daarbij nog eens zwanger bent. Ik zou niet zwanger willen trouwen. Je bent echt niet jezelf, moe, emotioneel,..en misschien wel heel de dag misselijk want de eerste weken zijn het ergste.en bovenal je mag niet eten wat je wil en met de drank moet je zeker al opletten.



Lin
3-9-2010
 Meld misbruik4-4-2010 16:33:04

Herkenbaar.....wij trouwen begin sept en willen in mei/juni ook al "beginnen". natuurlijk heb je altijd de kans dat het niet meteen lukt (ik denk dat deze realistischer is dan dat het meteen raak is)en wat als het wel lukt en je bent erg ziek? Tja, voor jezelf duidelijk hebben of je dat ervoor "over" wilt hebben.

Dat houdt ons in elk geval niet tegen. Vanwege wat dingen van vroeger ben ik bang dat het bij ons niet snel zal gaan lukken daarom willen we op tijd beginnen.:)



inge
30-10-2010
 Meld misbruik11-8-2010 16:09:11

Een vriend van mij zijn vrouw had een miskraam de avond voor hun trouw!!! Ze hebben de pijn kunnen verbijten, maar de ideale sfeer was het natuurlijk niet kan je je voorstellen.



Leen
28-5-2011
 Meld misbruik17-9-2010 10:19:17

Hier is de kinderwens ook aanwezig..
Alleen ben ik bang om nu zwanger te geraken (we trouwen over ongeveer 8 maanden)

Zoals de meeste hier zeggen wil ik ten volle genieten van onze dag!
Een buikje is welkom, na ons huwelijk =D




Kim
9-7-2011
 Meld misbruik19-9-2010 22:52:59

Dag iedereen,

Dit berichtje werd ongeveer 6 maand geleden gepost.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen?
Is het gelukt zwanger trouwen? Of toch gewacht?

Groeten,
Kim




tania

 Meld misbruik21-9-2010 19:17:27

hey

wij zijn gestopt met de pil een maand voor de trouw.maar het heeft vijf maand geduurt voor we in verwachting waren.nu gisteren hebben we goed nieuws gekregen.ik blijk nu zes weken zwanger te zijn van ons eerste kindje.

onze trouwdag was echt super.we hadden mooi weer en alles liep zoals verwacht.
het was een dag om nooit te vergetenxxxxxxxxxxxxxxxxxxx



Kim
9-7-2011
 Meld misbruik22-9-2010 10:53:45

Oh super leuk!!!
Proficiat met jullie zwangerschap :D.
En was je nu die 6 weken die je al zwanger bent zo misselijk zoals ze hierboven allemaal zeggen?
Want nu kan je het zelf ervaren.
Zou het lukken zwanger zijn op je trouwdag?

XxX



tania

 Meld misbruik26-9-2010 18:35:01

hey dank je. neen ik heb nergens last van :) dus ik zou nu kunnen trouwen :)
enkel veel honger :-) mss niet zogoed voor in mn kleed hihihiihihiihiih

bedankt voor de nieuwsgierigheid ;-)
liefs tania



M.
18-6-2011
 Meld misbruik29-9-2010 0:03:46

Dit is een zeer moeilijk dilemma :-)

Mijn vriend en ik zijn al bijna 2 jaar bezig, en nog steeds niets...
We trouwen over 9 maanden, en nu zit ik toch ook met de schrik.
Ik wil gerust zwanger zijn als we trouwen, maar... dan max 4 maanden zwanger.
Mijn vriend zegt dat het kindje op de eerste plaats komt, dus als we nu zwanger zijn stellen we alles uit. Op zich vind ik dat van hem een heel mooi antwoord, maar ... nu we volop aan het plannen zijn voor ons huwelijk wil ik toch ook wel heeeel graag trouwen in juni!

Of je ziek zal zijn, dat hangt van je lichaam af, dat kan niemand op voorhand zeggen. De meeste dames zijn wel moe.... Als het bij jou een kwestie van 3 maanden is, zou ik het erop durven wagen. Mocht je van de eerste keer prijs hebben, ben je nog maar 12 weken ver hé.... Aan de andere kant zal je minder genieten van het hele gebeuren: moe, niet drinken, in het slechtste geval misselijk....

Maar... de kans dat je binnen 3 maanden al zwanger bent is natuurlijk klein.

Veel succes alvast met je beslissing!









Penny
20-7-2011
 Meld misbruik15-3-2011 14:39:40

Wij trouwen op 20 juli 2011 en dan zal ik 6 maanden zwanger zijn.
Een bewuste keuze: JA
Mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd de avond dat we test resultaat hadden.
We hadden kunnen wachten en trouwen met een baby op de arm maar waarom nog een jaar wachten. We nemen het "risico" zoals de commentaren blijkbaar zijn en trouwen met een bolle buik :-)
Ik heb al 2 kindjes dus weet wat zwanger zijn is, heb ik de dag zelf er last van dan zal iedereen dat wel begrijpen dat ik even ga zitten. Gebeurd er iets in de komende maanden met de baby dan is het teken dat het zo moet zijn. Als je alles op voorhand gaat plannen en liggen overdenken kan er veel gebeuren. Wij nemen het "risico" en hopen zoals iedereen anders op een stralende dag!



Nikki
22-6-2012
 Meld misbruik21-1-2012 21:54:33

Ik werk als kinderverzorgster in een kribbe.

Het hangt echt van persoon tot persoon af. we hebben moeders bij ons die 9 maanden lang goed ziek zijn en 'de ziel uit hun lijf kotsen' ook hebben we moeders die tot hun 7de maand tennissen. Het is gewoon hopen op veel geluk. :)



Femke
7-9-2013
 Meld misbruik25-1-2012 19:23:01

Hey
Ik en mijn vriend hadden ook beslist om voor kindjes te gaan. Bij ons was het héél snel raak ik was gestopt met mijn pil 5 weken later deed ik een testje en ja hoor daar kwam al een smile op de test 3-4 weken kwam er op ik schrok er echt van ik had het helemaal niet door ik moest enkel vaker plassen maar op mijn 7 weken was ik elke dag misselijk tot mijn 4de maand ongeveer. De ene ochtend ging het de andere dag kon ik niets eten tot ongeveer 2u smiddags echt alles kwam er uit. Soms voelde ik me 's morgens echt super en als ik dan iets at kwam de misselijkheid op. Ik bleef s'morgens zo lang mogelijk in mijn bed liggen moest alles héél rustig aan doen anders wist ik direct dat ik binne de 5 minute over de wc hing. Ik ben altijd al auto ziek geweest maar toen was het echt extreem zelf als ik zelf reed werd ik ziek soms vond ik het best grappig. Ik ken sommige vrouwen die nooit ziek zijn geweest, anderen soms en dan nog anderen 9 maand lang. Mijn toekomstige zijn beste vriendin is in het begin van haar zwangerschap 9kilo afgevallen van altijd ziek te zijn. Elke vrouw is anders natuurlijk maar ik wens je alvast héél veel succes en het is het echt waard!
groetjes femke



tania

 Meld misbruik3-2-2012 22:38:13

ik ben ndertss al zwangeer geweest. getrouwd op 21 mei 2010, zwanger in september 2010 bevallen in 21 mei 2011

ik heb nu een prachtige dochter van acht maanden oud. zalige zwangezrschap gehad.



Juliette44
7-9-2012
 Meld misbruik10-4-2012 21:55:05

Hoi, Ik ben vroedvrouw.
Het lichaam van elke vrouw reageert anders zoals je hier al kan lezen.
Ik kan jullie niet beïnvloeden in jullie keuze, dat is iets dat jullie zelf moeten doen. Hier geef ik wel enkele zaken mee waar jullie kunnen bij stil staan. Wanneer jullie samen voelen na het lezen van deze punten, dat jullie er toch nu willen voor gaan, volg dan vooral jullie gevoel. Dan zullen jullie die dag wel aankunnen. En dan maakt het ook niet zoveel uit als het wat minder zou lopen. Alles hangt af van jullie verwachtingen van jullie trouwdag.

- Hetgeen het meest voorkomt in de eerste weken van de zwangerschap is het grote risico op misselijkheid en vermoeidheid en eventueel wat emotionele schommelingen.
In de misselijkheid zijn ook nog gradaties, en voldoende middeltjes uit grootmoeders doos om hiermee om te gaan. Maar als je het fel hebt, dan heb je het fel en dan valt er weinig aan te doen. De grootste misselijkheid duurt tot 12 à 15 weken zwangerschap.

- Daarnaast heb je in de eerste weken het risico op een miskraam. Ik weet dat je kan denken, dit overkomt ons niet, maar bij een eerste kindje is dit iets dat regelmatig voorkomt. Dit is nieuws dat voor iedereen hard aankomt die hiermee te maken krijgt. Ergens goed om even bij stil te staan hoe je hier mee zou omgaan in de weken voor je huwelijk. Het grootste risico loopt tot 12 weken.

- Stress in de beginperiode van de zwangerschap. Wanneer je zeer veel druk op je schouders en gestresseerde toestanden verwacht door je huwelijk, dan kan dit zijn invloed hebben op de goede innesteling en ontwikkeling van het kleintje. Wanneer je vermoed dat jullie niet het typisch stresshuwelijk gaan hebben en jullie een vrij groot relativeringsvermogen hebben en niet aan alles super zwaar tillen, dan kunnen jullie dit wel aan, denk ik.

Dit zijn een paar puntjes op een rij gezet. Maar nogmaals volg vooral jullie gevoel...



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...