Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer opnieuw contact met zaal

  24-2-2010 10:34:50
Dag bruidjes,

Wanneer ongeveer nemen jullie opnieuw contact op met de zaal om het eten te bespreken, de tafelschikking, de exacte uren van alles, enz...

Groetjes,

Nele

Nele
10-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 13103


kristien
25-6-2010
 Meld misbruik24-2-2010 10:49:19

Wij trouwen 25 juni en zijn in de eerste week van februari langs geweest in de zaal om het menu en de dagplanning te bespreken. De tafelschikking en het definitieve aantal gasten moeten we 1 week voor het feest doorgeven.



Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik24-2-2010 10:58:21

Wij trouwen op 07/08/10 en hebben in juni een proefdiner. Dan krijgen we allerlei dingen voorgeschoteld, waaruit wij dan onze keuze kunnen maken. Idem voor de wijnen. Op het einde van dat diner komt de manager aan tafel zitten met ons en dan wordt de verdere planning besproken. Een week voor de trouw moeten we dan het aantal mensen doorgeven maar we mogen hier nog (lichtjes) aan wijzigen tot de dag zelf 's ochtends...



Els
29-5-2010
 Meld misbruik24-2-2010 11:00:32

Dag Nele

wij trouwen eind mei en hebben begin deze maand onze menu vastgelegd en ook al een voorlopig aantal genodigden doorgegeven. Ook het tijdstip van receptie en avondfeest ligt vast.
Al de rest; definitieve aantal genodigden, tafelschikking, volgorde naamafroeping, enz. moeten we één week voordien doorgeven.

groetjes
Els



Tina
1-5-2010
 Meld misbruik24-2-2010 11:04:21

Wij trouwen 1 mei en hebben morgen (25 feb) onze 1e bespreking. Wijn proeven, menu bespreken, dagindeling, ...
Tafelschikking zal klaar moeten zijn tegen begin april.

Groetjes,

TINA



véronique
21-5-2010
 Meld misbruik24-2-2010 11:07:29

Hallo,

amaai jullie doen dit allemaal zo vroeg. bij ons heeft de zaalverantwoordelijke gezegd dat het maar 1 maand op voorhand moest gebeuren.
Wij trouwen op 21 mei en ik zoek eind maart te bellen voor een afspraak.

Groetjes



Tina
1-5-2010
 Meld misbruik24-2-2010 11:18:39

@veronique.

Ja, bij ons zij de zaalverantwoordelijk dat ook. Bel is een goede maand op voorhand, dan maken we een afspraak.
Ik ben zelf nogal van de ongeduldige, dus heb ik begin februari al eens contact opgenomen (ipv midden maart). En goed, want alle proefdagen in maart en begin april zaten al vol ... (met koppels die dus ook vroeger komen !). Ze konden ons der wel bij zetten hoor, maar dan was je niet alleen die avond. En ik vind dat voor dat geld je ten minste een "prive" bediening mag krijgen. Wacht dus niet te lang zou ik zeggen. Het zou zijn zonde zijn als het rap-rap moet gebeuren.

TINA



Stephanie
7-8-2010
 Meld misbruik24-2-2010 11:42:35

En wij moeten veel te vroeg komen naar mijn zin, we trouwen op 07/08/2010 en moeten maart-april komen voor de menu samen te stellen!
Achja, dan is dat ook al in orde :)

Groetjes,
Stephanie



lisa
17-7-2010
 Meld misbruik24-2-2010 13:02:06

Wij trouwen op 17/07 en hebben eind april een degustatiediner om daarna de keuze van het menu te kunnen maken.

Vind het wel fijn als het dan allemaal al besloten is....wat minder stress :)



Maureen
11-9-2010
 Meld misbruik24-2-2010 16:43:31

Wij trouwen 11 september en moesten in mei terugkomen voor het menu en wijnen te proeven.

2 maanden op voorhand moeten we dan het aantal personen en de tafelschikking doorgeven, enz

groetjes
Maureen



Bieke
2-9-2011
 Meld misbruik25-2-2010 8:16:17

bij onze zaal is het zo dat we een 6 tot 4 maand op voorhand een afspraak moeten maken om onze wensen te bespreken en al een idee geven van aantal genodigden, extra wensen enzo. Ook kunnen we dan de menu vastleggen. Het aantal genodigden uiteindelijk een week op voorhand doorgeven.
Ik ben van mening dat we die besprekingen maar kunnen gehad hebben, op zes maand voor je huwelijk heb je nog genoeg te regelen...



Heidi
28-5-2010
 Meld misbruik17-3-2010 20:44:32

Wij trouwen 28 mei en ons werd gezegd om een maand op voorhand langs te komen om de menu vast te leggen. Het uiteindelijk aantal gasten, tafelschikking, ... een week voor de trouw



Jessica
5-11-2010
 Meld misbruik27-4-2010 0:16:54

Wij hadden ons eerste 'verkennend' gesprek op 30 december vorig jaar. Sindsdien zijn we twee maal daar geweest om een antwoord te krijgen op onze vragen. Ook per mail gaat dit heel gemakkelijk maar de locatie staat altijd open voor een extra gesprek. We moeten dan gewoon even een seintje geven en dan spreken we af. De offerte wordt telkens aangepast en terug opgestuurd...heb al drie versies!



Ellen
2-4-2011
 Meld misbruik15-1-2011 14:47:25

heb net contact gehad met zaal en ze zeggen 1mnd op voorhand is genoeg
dus hier begin maart


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...